Aankondigingen en Evenementen

Beantwoorden
Community Manager
pandapandora
Bericht 1 van 8 (217 Weergaven)

Music Unlimited voor België & Nederland!

[ Bewerkt ]

MU_NL.jpg

Sony Entertainment Network’s Music

Unlimited Service voor België en Nederland

Goed nieuws beste Forum Leden, eindelijk is Music Unlimited er voor België en Nederland!

De Music Unlimited-service is de ultieme muziekervaring. Een mondiale catalogus met miljoenen nummers voor elke smaak, variërend van de hits van nu tot je favoriete klassiekers en van indiebands tot supersterren. Luister waar je ook bent, via je computer, je Android-telefoon of elk geschikt Sony-apparaat. Selecteer precies wat je wilt horen of luister op je gemak naar een kanaal zonder reclame, maar met de mogelijkheid om onbeperkt tussen nummers te wisselen.

Twee geweldige abonnementen

Kies voor het Standaardabonnement voor Music Unlimited als je voor ultiem gebruiksgemak gaat en geniet tegen een scherpe prijs van je eigen muziek en geweldige internetradiokanalen. Als je een echte muziekliefhebber bent en volledige controle over de volledige Music Unlimited-collectie wilt, kan je het Premiumabonnement 30 dagen lang gratis* uitproberen.

Geen reclame. Onbeperkt wisselen tussen nummers

Ontdek internetradiokanalen gecategoriseerd op Genre, Tijdperk of Stemming. Houd ik van- en Houd ik niet van-knoppen waarmee je kanalen aan je eigen smaak kan aanpassen. Gebruik Mijn kanaal om nieuwe kanalen op basis van je favoriete artiesten te creëren.

Miljoenen nummers

Met een Premiumabonnement is de Music Unlimited-bibliotheek ook jouw bibliotheek. Een catalogus met miljoenen nummers, waaronder de nieuwste hits en beroemde klassiekers, die wekelijks met duizenden nieuwe nummers wordt aangevuld. Creëer en bewerk een onbeperkt aantal afspeellijsten. Luister zo vaak als je wilt naar een nummer.

Je cloud

Klik op Music Sync™ en Music Unlimited scant je computer om naar nummers en afspeellijsten** te zoeken en importeert deze vervolgens naar je cloudbibliotheek. Bij elk abonnement kan je onbeperkt naar je eigen muziek luisteren.

Abonnement specificaties
Premium
€9,99/maand
Aan de sla g
Standaard
€3,99/maand
Aan de sla g
On Demand afspelen
Vind de gewenste nummers tussen de miljoenen nummers en speel ze onmiddellijk en zo vaak als u wilt af.
 v  x
Mijn bibliotheek
Voeg elk nummer of album uit de catalogus toe aan uw persoonlijke bibliotheek voor eenvoudigere toegang.
 v  x
Afspeellijsten creëren
Creëer en bewerk ze voor elke gelegenheid. Beschikbaar voor offline afspelen op geselecteerde mobiele apparaten.
 v  x
Premium-kanalen
Blader doorheen de speciaal gecreëerde kanalen en topnummers van uw favoriete genres.
 v  x
Hitlijsten & nieuwe releases
Hit na hit na hit! Blader doorheen Nieuwe releases en Hitlijsten op artiest, nummers of albums, en dat elke week opnieuw.
 v  x
Meerdere apparaten
Gebruik één enkele account om toegang te krijgen tot uw muziek op een reeks van home entertainment en draagbare apparaten, inclusief PlayStation®3-systemen, mobiele telefoons en elke pc.
 v  v
Music Sync™
Controleer op overeenkomsten en importeer uw persoonlijke verzameling van nummers en afspeellijsten vanaf uw pc** en geniet ervan op elk compatibel apparaat.
 v  v
Standaard kanalen
Een verscheidenheid aan genre, periode en stemming(SenseMeTM). Ontdek nieuwe nummers en hits uit uw geselecteerde categorieën.
 v  v
Mijn kanalen
Creëer aangepaste kanalen die volledig draaien rond uw favoriete artiesten.
 v  v
Social Sharing
Laat uw vrienden weten waarnaar u luistert met de sociale functie op Facebook(alleen op het web).
 v  v
Internationale toegang
Toegang tot de Music Unlimited-service met uw draagbare apparaten bij het reizen naar het buitenland
 v  v

We hebben momenteel ook een 30 day trial/ 30 dagen gratis proberen actie!

Ga naar de Music Unlimited website voor nog meer informatie en om je aan te melden!

thepandorapandora-twitter2.png drippy a03.gif

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Re: Music Unlimited voor België & Nederland!

Eindelijk een goeie muziek medium! De reclames op Vidzone om de twee nummers kwamen mijn neus uit.... :/ Zie dat er eindelijk ook een app voor op me tablet is!

Waarom is Sony niet geverifieerd in de Android market? No way dat ik me gegevens ga invullen nu ik niet zeker weet of het daadwerkelijke Sony zelf is.
MVP
CyberDie21
Bericht 4 van 8 (190 Weergaven)

Ik dacht dat ik er even 30 dagen gebruik van ging maken.. moet ik al betalen ... mmm nee dank je dan liever zoals ik het nu doe.
Community Manager
pandapandora
Bericht 5 van 8 (189 Weergaven)

TheMerovingian schreef:
Waarom is Sony niet geverifieerd in de Android market? No way dat ik me gegevens ga invullen nu ik niet zeker weet of het daadwerkelijke Sony zelf is.

Wat zie je precies staan, Mero? (foto eventueel?)

Mm laat maar. Heb iets verkeerd geïnterpreteerd, maar er wordt in de gebruikersvoorwaarden gesproken over SNEE. Daar heb ik iig nooit iets van gehoord :Blush: Ik vind het tricky om in een applicatie 'zomaar' mijn PSN gegevens in te vullen, zonder dat ik kan zien of iets legitiem is of niet.
Community Manager
pandapandora
Bericht 7 van 8 (151 Weergaven)

TheMerovingian schreef:
Mm laat maar. Heb iets verkeerd geïnterpreteerd, maar er wordt in de gebruikersvoorwaarden gesproken over SNEE. Daar heb ik iig nooit iets van gehoord :Blush: Ik vind het tricky om in een applicatie 'zomaar' mijn PSN gegevens in te vullen, zonder dat ik kan zien of iets legitiem is of niet.

SNEE is officiëel, sonynetworkentertainment.com staat er in de Android markt bij als website en uitgever 'Sony Network Entertainment.'

Ik kan zelf niets zien of een app wel of niet geverifieerd is, maar de check inderdaad altijd de uitgever en de website. Maar je kunt deze app dus gewoon downloaden, Mero.

NipponExpress
Bericht 8 van 8 (109 Weergaven)

fixed

Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Hoi Anonymous!

Wedstrijden

Binnenkort zijn er weer wedstrijden!

Social Media

playstationNL-twitter.png

playstationBE-twitter.png

specuwazig-twitter.png

thepandorapandora-twitter2.png

Game Character Quotes

We zoeken nieuwe game character quotes, ga naar het topic!

Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!

Recent nieuws