Beantwoorden
Beta Tester
markaveli81
Bericht 1 van 15 (1.356 Weergaven)

People vs Square Enix

[ Bewerkt ]

PlayStation fans kunnen binnenkort 2 nieuwe games van Square Enix verwachten, online RPG Final Fantasy XIV voor PlayStation 3 en action RPG shooter The 3rd Birthday voor PlayStation Portable!

Aangezien de devs nog wat tijd over hebben, hebben wij besloten om zij wat werk te geven. :smileytongue:

Jullie posten hier alle vragen die jullie aan Square Enix hebben in deze topic; wij zullen de vragen doorsturen en wellicht worden jouw vragen wel gesteld! Zo hebben wij antwoorden voor jullie, en hebben we ook de tijd van Square Enix opgevuld!

Een Win-Win situatie dus!

Dus stel hier al je vragen die je hebt aan Square Enix voor vrijdag 13 augustus. :Thumbs:

Delen
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Beta Tester
patatdrolleke83
Bericht 2 van 15 (1.277 Weergaven)

Re: People vs Square Enix

Question of the century: Wanneer kunnen we Kingdom Hearts 3 verwachten? 

Delen

patatdrolleke83 schreef:

Question of the century: Wanneer kunnen we Kingdom Hearts 3 verwachten? 

- Deus Ex: Human Revolution

Live By Honour, Kill By Stealth

Delen

[ Bewerkt ]

Wanneer is de beta voor de PS3 versie van Final Fantasy XIV en hoe gaan jullie die dan aanbieden via PSN plus gebruikers of houden jullie het in eigen handen zoals met de PC beta die nu aan de gang is.
En hoe gaan jullie het aanpakken met de Trophies voor Final Fantasy XIV gaan jullie die weer zo moeilijk mogelijk maken zoals de achviements voor Final Fantasy XI ?

Zijn jullie ook van plan om speciale PS3 functies te gebruiken tijdens het spelen van FFXIV  bijvoordeeld screenshot optie of dat je eigen muziek kan afspelen tijdens het spelen  niet dat jullie ingame muziek verkeerd is ofzo :smileyhappy: ?

En als je de PS3 versie koopt kan je dan het spel zo installeren dat je het spel gewoon zonder blueray zo uit de XMB kan starten ?

shadowhunterrx Trophy Card
Delen
SchumiFAST
Bericht 5 van 15 (1.236 Weergaven)

Ik stel voor om geen vragen te stellen en ze wat voort te laten maken met de games :smileyindifferent:
Delen
Member
BvDooren
Bericht 6 van 15 (1.162 Weergaven)

The typical Dutch question of the day:

Hoeveel gaat mij dit maandelijks kosten?

Ik was zeer nieuwsgierig naar deze game, maar waarschijnlijk gaat mij dit 150euro per jaar kosten. Teveel voor deze ff fan. Tenzij jullie de game voor 10euro aanbieden dan zal ik er nog even over twijfelen :Stupid: 

Delen
Member
Xhodar
Bericht 7 van 15 (956 Weergaven)

Waarom is Square Enix zo tegen games zetten op PSN?

Ik hoorde dat de nieuwe Kingdom Hearts : Birth by sleep alleen op de PSP 3000 (en eerder) uitkomt maar niet op de PSP go? Waarom? Waarom heb ik dan een PSP go gekocht als jullie die niet ondersteunen?

Zelfde geld voor FF 7 Core? En ga dan niet een excuus geven als kopieer gevaar want alle spellen staan gewoon downloadbaar op Torrents en Newsbinservers...

Mensen die juist Legaal een game via PSN willen kopen kunnen dit nu niet?

Delen
fantasyfreak
Bericht 8 van 15 (949 Weergaven)

wat was de grootste uitdaging om te maken in FFXIV ?

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Delen

"Dus stel hier al je vragen die je hebt aan Square Enix voor vrijdag 13 augustus"

:smileytongue:
Delen

SchumiFAST schreef:
Ik stel voor om geen vragen te stellen en ze wat voort te laten maken met de games :smileyindifferent:

+1

Delen