Aankondigingen en Evenementen

Beantwoorden
Beta Tester
MartyatMax
Bericht 1 van 31 (162 Weergaven)

[Wedstrijd] Tenacious D - Music Unlimited

[ Bewerkt ]

"This is not, the best song in the wo-o-orld..... This is just a tribute....."

Inderdaad het duo Tenacious D! En ze zijn terug met een nieuw album genaamd "Rize of the Fenix" Beschikbaar in Music Unlimited!

We verloten 5 Tenacious D T-shirts en gesigneerde CD's om dit te vieren!

Je maakt kans door het beantwoorden van de volgende vraag:

Wat is jouw favoriete nummer van Tenacious D en waarom?

Ingestuurde antwoorden tot 7 juni 00.59 uur worden meegenomen in de loting.

Check ook de onderstaande voorwaarden:

Specifieke regels voor de loting 'Tenacious D - Music Unlimited'

1. Alle inwoners van Nederland van 18 jaar en ouder kunnen aan deze wedstrijd deelnemen.
  2. Om aan deze wedstrijd mee te doen, moeten deelnemers:

(i)            naar het naar het Nederlandse forum op http://community.eu.playstation.com/playstationeu gaan;

(ii)           op het subforum [Wedstrijd] Tenacious D - Music Unlimited klikken;

(iii)          zich bij hun PlayStation®Network-account aanmelden of als ze nog geen account hebben een PSN-account aanmaken en zich hierbij aanmelden;

(iv)         Antwoord geven op de gestelde vraag.

1. Om je bij PSN te registreren, moet je met de servicevoorwaarden en de gebruikersovereenkomst van PSN en het privacybeleid van PSN akkoord gaan.
  2. Je kunt je tussen 23-05-2012] om 09:00 uur Nederlandse tijd  en 07-06-2012 om 01:00 uur Nederlandse tijd (de sluitingsdatum) voor de wedstrijd inschrijven.
  3. Elke persoon kan slechts één keer meedoen en deelnemers kunnen niet meer dan één prijs winnen.
  4. Alle in aanmerking komende deelnemers die hun inzending tijdens de inschrijvingsperiode insturen, doen mee aan de prijstrekking.
  5. De trekking vindt binnen 2 weken na de sluitingsdatum plaats. Er worden willekeurig 5 winnaars geselecteerd.
  6. De prijs voor de winnaar is een Tenacious D T-shir en de gesigneerde CD 'Rize of the Fenix.' De totale waarde van de prijs bedraagt ongeveer € 56,-. Er wordt geen alternatief in de vorm van contanten aangeboden.
  7. De winnaar wordt binnen 2 weken na de sluitingsdatum per privébericht van de uitslag op de hoogte gebracht en moet de prijs binnen 4 weken opeisen.
  8. De organisator onderneemt binnen het redelijke stappen om de prijs binnen 30 dagen nadat de deelnemer de prijs heeft opgeëist te versturen, maar de organisator wijst elke aansprakelijkheid voor prijzen die na deze periode worden verzonden van de hand.
  9. De prijs wordt per e-mail, post of koerier naar het aan de PSN-account van de winnaar gekoppelde adres verstuurd. [In de e-mail staan aanwijzingen over het inlossen van de PSN-voucher met code en de vervaldatum van de voucher met code].
  10. Als de prijs bij levering defect of beschadigd wordt bevonden, dient de organisator hier binnen 7 dagen na de bezorgdatum schriftelijk van op de hoogte te worden gesteld. Als dit niet gebeurt, wordt de prijs als geaccepteerd en bezorgd beschouwd. Dit heeft geen invloed op je eventuele wettelijke rechten.
  11. De organisator maakt de PSN online-id en het land van inwoning van de winnaar op het forum bekend.
  12. Op deze wedstrijd zijn de algemene regels van toepassing. Klik hier om de algemene regels te bekijken.
  13.  De organisator is: Sony Computer Entertainment Europe Limited, 10 Great Marlborough Street, London, W1F 7LP, United Kingdom.

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Angershock
Bericht 2 van 31 (145 Weergaven)

Re: [Wedstrijd] Tenacious D - Music Unlimited

En met ingestuurde inzendingen bedoelen jullie HIER gepost?
Image and video hosting by TinyPic
MVP
XxGandhixX
Bericht 3 van 31 (142 Weergaven)

Tenacious D met "the Metal"
waarom: "no one can destroy the matal"need i say more?

Angershock
Bericht 4 van 31 (135 Weergaven)

Tenicious D - Tribute
Voornamelijk omdat dit een van de eerste nummers is die ik ooit van TD gehoord heb, een van mijn vrienden was toendertijd helemaal weg van Tenacious D, erg toffe muziek met humor :smileyvery-happy:
En dan heb ik het nog niet eens over de clip gehad xD

"Playyyy the best songggg in the world, or ill eat your souls..."
"Well me & Kile we looked at eachother and we said:........ ok....."
It was the best song in the world..
Image and video hosting by TinyPic

Crap, alleen voor Nederlanders :smileysad:

Voor de fun, mijn favoriet nummer is Kickapoo.
PSNProfiles

Car Chase City.

Waarom? Omdat ik door dat nummer te hard gereden heb en een bekeuring heb gekregen haha :3
Community Manager
pandapandora
Bericht 7 van 31 (117 Weergaven)

ImperatorA3 wrote:
Crap, alleen voor Nederlanders :smileysad:

Voor de fun, mijn favoriet nummer is Kickapoo.

Helaas, Imperator!

Aan alle andere Belgische users: post ook je favoriet voor de fun, als je wilt. :smileyhappy:

thepandorapandora-twitter2.png drippy a03.gif

Voor mij is dat ook tribute, niet voor niets hun grootste hit. Vooral de clip kijk ik nog wel eens en die is tegen het briljante aan! Daarnaast is de tekst en het feit dat het echt anti helden zijn erg leuk :smileyvery-happy:

Sindsdien heb ik denk ik ook alle films van Jack black wel gezien, geniale humor heeft die man!

Kickapoo, uit de film 'The Pick of Destiny'.

Waarom? Omdat het een verhaal verteld over een jonge rocker (Jables/JD) die nog thuis woont bij zijn streng religieuse familie. Hij wordt geslagen met de riem door zijn pa (Meat Loaf!), mag geen rock spelen en wordt zelfs verteld dat zijn broer beter is dan hem ('Jesus loves him more').

Maar dan gaat de jongen naar zijn slaapkamer, althans is daar naartoe gestuurd, en wendt zich tot de poster op de deur. Dio, en wellicht kennen jullie hem wel van Black Sabbath en solo nummers. Oh, en natuurlijk is Dio ook veelstevroeg van ons heengegaan.

Anyways, ik dwaal af...

Dio geeft de jongen goed advies, heel goed advies zelfs en hij volgt deze op, naar 'the land where the ocean reaches the sand'... Naar 'the land of HOOOOLYWOOOOOD...'. En dat is waar alles begint, waar Tenacious D 'wordt geboren'.

Het is een gaaf nummer, heel goede inleiding voor een film (!) en natuurlijk... Kudo's aan Meat Loaf en Dio! Verder was het meezingen van dit nummer ook geweldig, en mijn stem is nog steeds schor na het concert van Dinsdagavond (fotootje iemand?)

581113 10151179877953957 234648411 n

Ja, dat is een vogel. De Fenix... van het album :smileywink:

[ Bewerkt ]

mijn Favo nummer is Tribute waarom vraag je ? Ik heb nog nooit van ze gehoord en dit zou dus de ideale gelegenheid zijn om ze te leren kennen :smileytongue:  Kon ze dus toch wel :smileytongue: Dus de reden: omdat dit The best song is in de wereld! En een toffe clip heeft :smileytongue: 

Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Hoi Anonymous!

Wedstrijden

Binnenkort zijn er weer wedstrijden!

Social Media

playstationNL-twitter.png

playstationBE-twitter.png

specuwazig-twitter.png

thepandorapandora-twitter2.png

Game Character Quotes

We zoeken nieuwe game character quotes, ga naar het topic!

Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!

Recent nieuws