Aankondigingen en Evenementen

Beantwoorden

Level 6

Level 6
lperBELGIUM
Bericht 61 van 110 (539 Weergaven)

Re: [wedstrijd] Jouw ultieme vakantie gevoel :D [loopt de hele maand]

Kben men Sony Cybershot kwijt ! :smileysurprised: :smileysurprised:  Niet rommelig maar georganiseerde chaos ! :smileyvery-happy:

LinkinParkLivingThingsBanner
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

[ Bewerkt ]

Tot nu toe al mooie inzendingen

SanjeevBlitz
Bericht 63 van 110 (476 Weergaven)

SchumiFAST
Bericht 64 van 110 (433 Weergaven)

Zaterdagavond of zondag zet ik mijn inzending hier neer, als het goed is. :smileyhappy:

[ Bewerkt ]

Wat kan er nou meer een vakantiegevoel bij iemand opwekken dan 2 weken in Turkije met 24 op 24 en 7 op 7 eten en drinken. Niets dus, maar dat was natuurlijk niet alles, deze extra kilos die je bijkwam van al dat eten, konden eraf gezwommen en gesport. Alles moet er natuurlijk voorzien zijn. Maar eten en drinken is niet alles, er moet voldoende animatie zijn. Glijbanen en leuke animatoren, die je uitnodigen om te boogschieten, waterpolo te spelen, volleyballen, pingpongen, … .SAM_0185wedstrijd.jpg

De eerste weken ben je hier helemaal zoet mee. ’s Avonds kon je genieten van een mooie show en in ons geval ook de wk-wedstrijden van Nederland op de voet volgen. Deze werden uitgezonden op groot scherm en er was veel volk aanwezig. Het is nog altijd jammer dat ze niet gewonnen zijn, maar ik denk toch dat niemand teleur gesteld moet zijn, want ze hebben ieders verwachtingen zelfs nog overtroffen. Maar als Nederland dan toch niet moest spelen kon je in de speelhal je nog uitleven met Tekken Tag Tournament.

SAM_0197wedstrijd.jpg

Ook konden gebruik maken van een computer en kon ik het forum ook eens nakijken en sommige toch wel geslaagde inzendingen van deze wedstrijd lezen. En natuurlijk was er ook nog de zee. Zonder zee, geen vakantie. Een beetje snorkelen en kijken naar het leven onderwater.

SAM_0195wedstrijd.jpg

Maar wat is vakantie als je maar alleen bent. Dan betekend vakantie niets, daarom was mijn familie erbij met mijn broer. En samen met mijn broer hebben we vrienden gemaakt van verschillende landen. Engeland, Noorwegen en Nederland. Ik heb er zelfs een nieuwe PSN vriend bij.Natuurlijk hebben we na twee weken toch weer zin om een goed te spelen op onze PS3. Ik had wel een PSP bij met 3 spelletjes. Motorstorm Arctic Edge (dat ik tevens van jullie heb gewonnen. Bedankt wat ik heb er in het vliegtuig veel tijd mee hebben kunnen doden) , God of War: Chains of Olympus (Een prachtig spel, dat je jammer genoeg zeer snel hebt uitgespeeld) en Yu-gi-oh GX Tag Force 2.

SAM_0170.JPG

Maar aan alle mooie dingen komt een einde. Nu nog het vliegtuig in en een reis van een kleine vier uur in de lucht en dan landen op de mooiste vlieghaven Schiphol. Het bandje dat voor al dit lekkere eten en drinken zorgde, heb ik nog steeds aan en is nog steeds een mooie herinnering aan deze mooie reis en aan al die lekkere pizza’s die ik heb verorberd.

SAM_0202.JPG

[ Bewerkt ]

Sry weet ook niet hoe het komt maar die twee fotos zijn gekrompen door de tekst en daarom zet ik ze hier in het groot.

Foto van de zee.

SAM_0195wedstrijd.jpg

Foto van het bandje.

SAM_0202.JPG

Level 6

Level 6
lperBELGIUM
Bericht 67 van 110 (418 Weergaven)

Whooosh leuk :smileyvery-happy:

LinkinParkLivingThingsBanner

Level 8

Level 8
aka_Nero
Bericht 68 van 110 (390 Weergaven)

De wedstrijd is onderhand afgelopen en dat kan maar een ding betekenen... We kijken alle foto's na, sturen ze door naar onze tapas vretende en cerveza drinkende Spanjaarden en hebben hopelijk binnenkort een uitslag voor jullie.

Bring on the drums!
SanjeevBlitz
Bericht 69 van 110 (383 Weergaven)

Woohooo Farts!

Level 5

Level 5
jesse131
Bericht 70 van 110 (377 Weergaven)

*trommeldetromel* Mooie foto's Rico, respect dude :smileyvery-happy:
Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Hoi Anonymous!

Heb jij recentelijk een kudo gegeven? :)

Wedstrijden

Social Media

playstationNL-twitter.png

playstationBE-twitter.png

specuwazig-twitter.png

thepandorapandora-twitter2.png

Game Character Quotes

"Get back to the pits!" Teammanager in F1 2011

"You fool! You gave cheese to a lactose intolerant volcano god" Lemonhead, Curse of Monkey Island

Nick: "Guess I'm into some side-scrolling from time to time."
Juliet: "Nick, now's not the time to be talking dirty."
Lollipop Chainsaw

"My people... Sons and Daughters of Helghan." Scolar Visari, Killzone

Duke: "Who are you? My evil twin?"

Toekomst-Duke: "I'm you genius! Only back in time" Duke Nukem: Zero Hour

Link: "You feel all warm and fluffy" Zelda: Majora's Mask (Als je de melkkoets hebt beschermt krijg je een masker. Als je nadien nog eens hetzelfde doet, krijg je een knuffel)

Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!

Recent nieuws