on 13-02-2012 11:56 AM
Hej!
Har vi några fler Mass Effect fans här på forumet?
I fredags släppte BioWare den officiella Mass Effect 3 Female Shepard - trailern!
Har du spelat Mass Effect 2? Ser du fram emot trean? Själv längtar jag tills jag får chansen att avsluta min Shepards historia. ![]()
-DT
on 20-02-2012 01:41 PM
Senaste trailern som hade premiär igår i USA.
on 21-02-2012 12:01 PM
Jag spelade nyligen genom Mass Effect 2 ända till Arrival DLC:n på PS3 och det var en riktigt skön upplevelse. Eftersom min mor brukar titta på när jag spelar äventyrsspel/rollspel (hennes form av TV-tittande och nu är hon tillbaka till att följa Skyrim
) så höll jag mig mestadels till Paragon-val men jag lär snart köra om spelet med ökad svårighet och mer Regenage-val. ![]()
Den interaktiva sammanfattningsserien av den första Mass Effect gjorde mig dock bara mer nyfiken på exakt vad som hände tidigare så jag funderar nu på att leta upp Mass Effect böcker och comics, och ME3 demo:n var övertygande, jag hade även mer kul med att levla upp min Adept i multiplayer än vad jag förväntade mig. ![]()

För att kunna skriva i forumet måste du vara inloggad. Du kan logga in med ditt PLAYSTATION@Network - konto här. Om du inte har ett PLAYSTATION®Network Sign In ID och lösenord kan du registrera dig här.
Vi finns också på Twitter! Där kan ni följa oss och få de senaste uppdateringarna. Ni kan också följa den Skandinaviska Community Team Leadern DancingTurian.
För de senaste nyheterna, evenemang och tävlingar, besök Nyheter, aktiviteter & tävlingar
Följ våra Twitter och Facebook - sidor för Danmark, Norge & Sverige!|
|
|
|
|
|
Med vänliga hälsningar,
Community Teamet
Website ©2012 Sony Computer Entertainment Europe
All content, game titles, trade names and/or trade dress, trademarks, artwork and associated imagery are trademarks and/or copyright material of their respective owners. All rights reserved. [more info]