Reply
Community Team Leader
DancingTurian
Registered: 22-11-2011
Message 1 of 3 (87 Views)

Mass Effect 3

Hej!

Har vi några fler Mass Effect fans här på forumet? :smileyhappy: I fredags släppte BioWare den officiella Mass Effect 3 Female Shepard - trailern!

Har du spelat Mass Effect 2? Ser du fram emot trean? Själv längtar jag tills jag får chansen att avsluta min Shepards historia. :smileyvery-happy:

-DT

Share
Please use plain text.
Community Team Leader
DancingTurian
Registered: 22-11-2011
Message 2 of 3 (53 Views)

Re: Mass Effect 3

Senaste trailern som hade premiär igår i USA.

Share
Please use plain text.

Re: Mass Effect 3

Jag spelade nyligen genom Mass Effect 2 ända till Arrival DLC:n på PS3 och det var en riktigt skön upplevelse. Eftersom min mor brukar titta på när jag spelar äventyrsspel/rollspel (hennes form av TV-tittande och nu är hon tillbaka till att följa Skyrim :smileytongue:) så höll jag mig mestadels till Paragon-val men jag lär snart köra om spelet med ökad svårighet och mer Regenage-val. :smileyvery-happy:

Den interaktiva sammanfattningsserien av den första Mass Effect gjorde mig dock bara mer nyfiken på exakt vad som hände tidigare så jag funderar nu på att leta upp Mass Effect böcker och comics, och ME3 demo:n var övertygande, jag hade även mer kul med att levla upp min Adept i multiplayer än vad jag förväntade mig. :smileyvery-happy:

Share
Please use plain text.
Announcements

Hej Anonymous och välkommen till PlayStation Forum!

För att kunna skriva i forumet måste du vara inloggad. Du kan logga in med ditt PLAYSTATION@Network - konto här. Om du inte har ett PLAYSTATION®Network Sign In ID och lösenord kan du registrera dig här.

Vi finns också på Twitter! Där kan ni följa oss och få de senaste uppdateringarna. Ni kan också följa den Skandinaviska Community Team Leadern DancingTurian.

För de senaste nyheterna, evenemang och tävlingar, besök Nyheter, aktiviteter & tävlingar

Följ våra Twitter och Facebook - sidor för Danmark, Norge & Sverige!

Med vänliga hälsningar,

Community Teamet

Kalender

Tävlingar/Konkurrence/Konkurrens

Evenemang

Fun Nights

Utvalda

Övrigt