Action & Äventyr Allmän Diskussion

Reply

The Last Of Us

[ Edited ]

Ved Spike's Video Game Awards i går blev det endelig afsløret hvad The Last Of Us er samt vist in meget imponerende trailer som man nu kan se på playstation.blog.

Over den seneste tid er det blevet teased at man ville afsløre et spil som kun kommer til PS3, og det blev så afsløret at det er Naughty Dog der udvikler dette spil hvor menneskene må kæmpe for at overleve.

"The Last of Us is a genre-defining experience that blends survival and action elements to tell a character driven story about a population decimated by a modern plague. Abandoned cities are being reclaimed by nature and the remaining survivors are killing each other for food, weapons and whatever they can get their hands on. Joel, a ruthless survivor, and Ellie, a brave, young teenage girl who is wise beyond her years, must work together to survive their journey across what remains of the United States."

Re: The Last Of Us endelig afsløret

Jeg glemte at skrive at spillets website er http://www.LastOfUs.com/

Jeg glæder mig meget til at se mere til dette spil.

Det blafrende gardin i starten af videoen ville se vildt fedt ud, hvis de fik lavet en 3D version af videoen, så man kunne føle at gardinet kom imod en :smileyhappy:

Please use plain text.

Spennende!
Please use plain text.

Skulle der være nogle af jer, der ikke er så gode til engelsk og måske tror, at når Ellie (pigen) i starten af traileren siger: "Oh Man" at det så betyder: "Ser min bagdel stor ud i disse bukser?" - ja, så bliver man klogere når man kigger traileren på sin PlayStation 3. For henter man traileren fra PlayStation Store, så er den i Danmark nemlg tekstet på dansk, så man finder ud af at "Oh Man" slet og ret betyder "Åh mand".

Jeg går ud fra at traileren også er tekstet på svensk og norsk, så er I ikke så stærke i engelsk, så er det bare med at komme ind i PlayStation Store og hente traileren.

Please use plain text.

Jeg er normalt ikke til zombie- og apocalyptiske spil men den trailer gør at man får lyst til at se mere.

Her er to billeder som Naughty Dog ansatte har delt på Twitter. 

Hvad siger i til det? :smileyhappy: 

Please use plain text.
Community Manager
DancingTurian
Registered: ‎22-11-2011
Message 8 of 29 (310 Views)

Ja jag behövde inget kaffe nu på måndagsmorgonen efter att ha sett de där bilderna haha. Vår Finska community manager MerlinsCoffeeCup sa: "That's awesome!" :smileyvery-happy:

Tw_logo.pngyt_logo.png
Please use plain text.
Community Manager
DancingTurian
Registered: ‎22-11-2011
Message 9 of 29 (292 Views)

En ny trailer har kommit ut:

Tw_logo.pngyt_logo.png
Please use plain text.

Den nye trailer er god men jeg synes ikke at den er lige så godt lavet som den første.

Hej Anonymous och välkommen till PlayStation Forum!

Följ också vår Skandinaviska Community Manager DancingTurian

Utvalda

Recent News