Beantwoorden
Member
DarkCrusaderBE
Bericht 1 van 7 (224 Weergaven)

Jak and Daxter HD Collection

De geruchten gingen al lang rond en werden steeds hardnekkiger. Onlangs versprak een medewerker van Naughty Dog zich waardoor we allemaal zeker waren van een Jak and Daxter HD Collection.

Alhoewel we allemaal zeker waren van de komst van de collection bleef Sony stil. Maar gisteren heeft Sony de Jak and Daxter HD Collection officieel bevestigd voor PS3 en beloofde binnenkort met meer nieuws te komen.

De collection bevat de eerste drie delen waarbij we uiteraard trophy support, HD-graphics en stereoscopisch 3D mogen verwachten. Een release datum is momenteel nog onbekend.

De Jak and Daxter-serie bevat drie van de beste games op de PS2 en werd ontwikkeld door het team achter de Uncharted serie op de PlayStation 3. Er kwamen ook twee spin-offs van de serie en een vierde deel uit die niet op de collectie te vinden zijn.

bron; www.inthegame.nl

Misschien wil een must buy voor mij aangezien ik de delen op PS2 heb gespeeld en dat ik ze eigenlijk wel eens opnieuw wil spelen in HD :smileyvery-happy:

2vlpb9v.png

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Re: Jak and Daxter HD Collection

Ja!!!! Ik ga deze meteen kopen als die er is :smileyhappy: Must HAVE

Helemaal top!! Deze ga ik zeker halen!! :smileyhappy:

Member
DarkCrusaderBE
Bericht 4 van 7 (177 Weergaven)

En hier is de Announcement trailer: http://www.youtube.com/watch?v=7hxzdniiOg0

2vlpb9v.png

Member
DarkCrusaderBE
Bericht 5 van 7 (146 Weergaven)

Ondertussen al HD gameplay videos verschenen: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=xqwU97oUZUQ

2vlpb9v.png

NipponExpress
Bericht 6 van 7 (100 Weergaven)

Ik heb ook gelezen dat het team wat met The Last of Us is begonnen origineel de taak zou krijgen om een nieuwe Jak & Daxter game te maken. Is alleen niet doorgegaan dus. Jammer.. Ik had veel liever een nieuwe Jak & Daxter gezien.

Misschien dat die nog wel komt ooit een keer. Misschien zijn ze bij ND wel druk bezig. Of misschien de studio die de HD remake maakt, een nieuw deel mag maken. Zie de Sly Racoon triology