Beantwoorden
Level 3

Re: Just Cause 2 topic

Andriesc schreef:
De Brightness/Contrast test in uhm Just Cause 2, bij de zwarte kader (Brightness) ziet iemand daar zijn letters? Bij de contrast staat alles goed, maar als ik de Brightness van mijn tv hoger zet moet ik tot 90 zetten voor ik die letters daadwerkelijk zie, en dat is toch veeeeeels te hoog? Ik vind het sowieso al onhandig dat er geen in-game functie is om dat aan te passen, want iedere keer mijn tv aanpassen zie ik niet echt zitten... Iemand nog hier last van?
Kheb het gisteren eens bekeken. Met standaard instellingen en zonder iets aan te passen zie ik zowel links (in het witte deel) en rechts (zwarte deel) de tekst staan. Ik moet wel toegeven dat het niet héél duidelijk is, maar ik zie wel dat er tekst staat.
Nu moet ik wel zeggen: zolang dat ik alles in het spel goed zie en bijvoorbeeld geen zwart scherm als je in een donker bos aan het rondhossen bent :smileyhappy: ben ik al heel tevreden.
Maar het is natuurlijk niet leuk om iedere keer de instellingen van je tv te wijzigen. Dat zou wel in-game mogen gebeuren.
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
0 Kudos
Bericht 11 van 28 (692 Weergaven)
0 Kudos
Level 7

Ik erger me er ook dood aan als ik boven de grond/zee vlieg en ik er zeker nog 1 meter van de grond/zee zit ik toch crash... 
0 Kudos
Bericht 12 van 28 (684 Weergaven)
0 Kudos
Level 8

Jeecee007 wrote:

lperBELGIUM schreef:

heb de game al 1 dag en is super maar is er nergens een optie waar je de coordinaten intypt ? of moet je ze zelf zoeken ?

Dat zou inderdaad wel handig zijn. En het gemis van een hoogtemeter vind ik ook frustrerend. Dan denk je net boven de zee te vliegen, crash je ineens IN de zee omdat blijkt dat je lager zit dan je eerst dacht.

Dat had ik met die missie, dat je een boorplatform moet vernietigen. Speelde die missie tijdens nacht, das toch wel lastig met die Eclipse... snel ding dat het is :smileytongue:

0 Kudos
Bericht 13 van 28 (676 Weergaven)
0 Kudos
Member

Hallo allemaal,,

Ik zit namelijk nu even in thailand.. De game is hier net iets goedkoper.
Op het vliegtuig naar hier had ik een boekje bij me over 3-4 paginas over Just Cause 2 en het zelfde aantal over de Gta : Liberty city episodes..

Nu als ik moet kiezen ga ik voor de J.C. 2..
Ik heb nog geen één van de twee. Dus ik wou even aan jullie vragen welk van de Twee het beste is en waarom..
en is het echt de moeite om J.C.2 te spelen zoals ik overal lees?
Zijn er veel mogelijkheden bv?
Als je Gta San andreas met de Gta 4 vergelijkt  merk je dat de 4 niet meer mogelijkheden heeft dan de SA. vind ik persoonlijk.
Zit J.C.2 op het nivea van GTA SA of GTA 4? ( niet qua graphics, gwn qua mogelijkheden in het spel )

Ty

De Jee

0 Kudos
Bericht 14 van 28 (640 Weergaven)
0 Kudos
Level 1

jc2 zit eerder aan gta sa denk ik vind gta 4 eingelijk minder goed dan sam andreas,de fun is er van af. en just cause heeft dat wel. maar dat kwam bij mij ook vanwege de parachut, vind ik altijd wel vet in games.

0 Kudos
Bericht 15 van 28 (637 Weergaven)
0 Kudos
Level 7

Helemaal mee eens met de persoon hierboven!

0 Kudos
Bericht 16 van 28 (629 Weergaven)
0 Kudos
Level 8

Heb de demo nu een paar keer gespeeld en zodra ik wat geld over heb ga ik deze game wel in huis halen denk ik ^_^

0 Kudos
Bericht 17 van 28 (615 Weergaven)
0 Kudos
Level 3

fantasyfreak schreef:

Heb de demo nu een paar keer gespeeld en zodra ik wat geld over heb ga ik deze game wel in huis halen denk ik ^_^

Dat wou ik ook zeggen: probeer de demo eens te spelen, dan weet je direct of JC2 de moeite is! Ik ga Episodes of Liberty City ook kopen en ik heb JC2. Volgens mij zijn ze alletwee het spelen waard!
0 Kudos
Bericht 18 van 28 (572 Weergaven)
0 Kudos
Level 8

haha ja ik ben helemaal verslaafd aan de demo :"D Kan niet wachten tot ik nog meer vrijheid heb !!

EoLC laat ik wel liggen voorlopig :smileytongue:

0 Kudos
Bericht 19 van 28 (573 Weergaven)
0 Kudos
Level 4

Heb hem ook, hij is echt super. Heb veel vids op me youtube voor als je iets wilt zien! YT= lennartjuhh

--------------------------------------
Join the Battlefield!
0 Kudos
Bericht 20 van 28 (560 Weergaven)
0 Kudos