op 11-03-2010 04:43 PM
Am4deos schreef:
TURBO-BS schreef:Hoezo passen de stemmen niet bij de personages?
Bekijk dit maar eens..
http://www.youtube.com/watch?v=mVDnGm117pk
Wie heeft gezegd/geschreven dat de stemmen niet bij de personages passen?
Ook uit dat filmpje blijkt dat de voice-actor van Ethan weinig hoorbare emotie in zijn stem legt. Vergelijk het eens met die voice-actor van Norman Jayden en je hoort duidelijk verschil in overtuigingskracht.
Wel heel apart dat die gezichten allemaal lijken op hun gamepersonages.
de gezichten zijn gemoiten capturet
dus dan zullen ze er wel op lijken ![]()
op 13-03-2010 10:26 AM
Ok jongens!
Vetste storyline ooit, maar qua game ben ik nu wel teleurgesteld.
Mijn hoofdpersonage Ethan kwam vast te zitten, was er niet goed bij met mijn kop.
Dus besloot ik maar opnieuw te beginnen. Ik overwrite mijn save game en begin eraan.
Vandaag wil ik hervatten waar ik eindigde, gaat niet meer! Zwart scherm zonder laadscherm.
Ik kan geen nieuw game kiezen, geen hoofdstuk en mijn vorig game niet meer laden, niets!
Ik heb nochtans gewacht tot het origami figuurtje van het scherm verdween om af te sluiten.
Zal ik dan nooit weten hoe het game eindigt?
op 13-03-2010 03:30 PM
op 14-03-2010 07:21 PM
Vandaag de demo eens gedownload. Het eerste wat mij opviel waren de schitterende graphics! De manier waarop de regen op alles neervalt en afloopt... echt fabuleus.
De besturing was wel even wennen maar eens je het onder de hand had was het echt wel leuk. Om nog maar te zwijgen over het verhaal... ik begon echt in het verhaal op te gaan tot ik ineens de melding kreeg dat de demo uitgespeeld was...*****... dit spel wil ik echt wel hebben! Vette aanrader!!!
op 21-03-2010 08:20 AM
Am4deos,
Ik had zeker geen vlekjes op het spel. Ik ben daar altijd zeer keurig in geweest.
Ik heb wel het hele spel moeten verwijderen en terug moeten installeren om het opnieuw te kunnen spelen. Daarna heb ik geen enkele problemen meer gehad.
Volledig uitgespeeld nu, verschillende keren laatste level het oud pakhuis gespeeld voor verschillende eindes. Zeer schitterend spel.
Ik hoop dat er dan ook gauw een tweede con soort weldra in de rekken ligt.
Maar nu focussen op God of War 3 :rockon:
|
|
|
|
|
Volg ook Community Teamleader Pandapandora en Moderator MartyatMax.
Website ©2011 Sony Computer Entertainment Europe
Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden.[meer info]