op 08-03-2010 09:51 AM
NOOIT, maar dan ook NOOIT heb ik zo'n revolutionair game gezien zoals Heavy Rain.
Ik heb afgelopen weekend een PS3 gekocht met Heavy Rain. Ik was atlijd Xbox gamer, maar zal nu toch meer tijd besteden aan Playstation.
Maten die ook al jaren gamen waren hier afgelopen weekend, allen met kaken tot op de grond van verbazing.
Ik had speciaal nieuw profiel aangemaakt op PS3 zodat zij het game konden bekijken van in het begin. En tot mijn grote verbazing kregen zij andere scenes dan ik kreeg. Wat een game, wat een game!
So this goes out to the makers of Heavy Rain: YOU HAVE REALLY DONE IT!
Dit is geheel nieuw en ik kan niet anders dan beamen: I'm hooked!
Ik kan er maar niet bij hoe een game mij zo kan pakken, dat is jaaaaaaaaaaaaaaren geleden!
Playstation kicks ass!
op 08-03-2010 10:26 AM
Hmm.... blijkbaar heb je als X-box gamer niet veel indrukwekkende games meegemaakt. Toch leuk dat je het een topspel vind.
Ben er zelf niet zo kapot van. Er zitten nogal wat irritante dingen in Heavy Rain zoals de houterige animaties op sommige momenten en de niet goed leesbare keuzes omdat die te snel ronddraaien en achter objecten verdwijnen. Ook slaagt het er niet echt in om op een intensieve manier emoties over te brengen. Daarvoor zouden er wat meer cutscenes in moeten en zou de voice-acting veel beter moeten zijn. Door de (af en toe) amateuristische monotone voice-acting krijg je weer het besef dat dit gewoon een game is, en niet het niveau haalt van een film met goede acteurs.
Maar vind het wel een erg unieke game. ![]()
op 08-03-2010 06:16 PM
op 08-03-2010 10:25 PM
TURBO-BS schreef:
@ Am4deos : Jij speelt zeker in het nederlands?
Neehoor... ik heb alleen maar engelse voices en ondertiteling.
Blijkbaar heb ik een engelse versie.
Die engelse stem van Ethan is niet erg overtuigend. En ook die van Scott Shelby is niet geweldig. De beste engelse voice-actor is die van Carter Blake en ook Norman Jayden doet het heel goed.
op 09-03-2010 09:27 AM
Ik ben zodanig onder de indruk ja ![]()
Het is helemaal nieuw qua stjil he.
Het verhaal trekt me helemaal mee.
Als xbox gamer speelde ik grotendeels FPS. Dat is een hele andere richting, kan je niet vergelijken.
Maar door een HDMI kabel heen, kan je alles heel goed lezen in Heavy Rain hoor. Speel je via scart?
op 09-03-2010 01:26 PM
Ok, ik wist niet waar ik dit moest posten... maar ik had gewoon een creative poezie bui... En Handige_Harry had me eigenlijk (onbewust) inspiratie gegeven tot dit... Mijn poezie aan deze te gave game! Kan lichte spoilers bevatten, maar valt mee...
In den dagen,
Der zeven nachten,
Waar de zon schuilt,
Achter de gordijnen van de lucht.
Een mysterie,
Het regent weinig antwoorden,
De tijd tikt door,
Het peil der tijd stijgt.
Eens moet men hem vinden,
Gevouwen in de waarheid,
Waar zal hij zitten,
In de kooi van aqua.

op 09-03-2010 10:07 PM
Zaligheid be upon you pAvax !
Tis echt een "jawdropping" game he.
Dit speel je gewoon niet één keer uit, geen twee keer, maar toch zeker drie keer.
Op trofeejacht!
Ik ben gewoon waanzinnig gek van seriemoordenaar films en series. Se7en, Dexter, ...
Dit game was gewoon werkelijk het gat in de markt en heeft mij tot een PS geleid. Ik ben nog nooit zo in een spel gesleurd dan als in Heavy Rain.
Toch zou ik graag iets meer vrijheid hebben met de camera.
Nevertheless, van ALLE games die ik gegamed heb, is dit het allerbeste!
Tzou uitgeroepen moeten worden tot game van het millenium
op 10-03-2010 10:28 AM
organicus schreef:Ik ben zodanig onder de indruk ja
Het is helemaal nieuw qua stjil he.
Het verhaal trekt me helemaal mee.
Maar door een HDMI kabel heen, kan je alles heel goed lezen in Heavy Rain hoor. Speel je via scart?
Natuurlijk speel ik via HDMI op een HDTV he. ![]()
Als je van spannende verhalen houdt in games, zou je eens Metal Gear Solid moeten spelen.
op 10-03-2010 10:48 AM
Hoezo passen de stemmen niet bij de personages?
Bekijk dit maar eens..
op 10-03-2010 09:36 PM
TURBO-BS schreef:Hoezo passen de stemmen niet bij de personages?
Bekijk dit maar eens..
http://www.youtube.com/watch?v=mVDnGm117pk
Wie heeft gezegd/geschreven dat de stemmen niet bij de personages passen?
Ook uit dat filmpje blijkt dat de voice-actor van Ethan weinig hoorbare emotie in zijn stem legt. Vergelijk het eens met die voice-actor van Norman Jayden en je hoort duidelijk verschil in overtuigingskracht.
Wel heel apart dat die gezichten allemaal lijken op hun gamepersonages.
|
|
|
|
|
Volg ook Community Teamleader Pandapandora en Moderator MartyatMax.
Website ©2011 Sony Computer Entertainment Europe
Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden.[meer info]