Beantwoorden
Member
lperBELGIUM
Bericht 11 van 15 (572 Weergaven)

Re: OMG! Vetste ooit!

Am4deos schreef:

TURBO-BS schreef:

Hoezo passen de stemmen niet bij de personages?

Bekijk dit maar eens..

http://www.youtube.com/watch?v=mVDnGm117pk

Wie heeft gezegd/geschreven dat de stemmen niet bij de personages passen?

Ook uit dat filmpje blijkt dat de voice-actor van Ethan weinig hoorbare emotie in zijn stem legt. Vergelijk het eens met die voice-actor van Norman Jayden en je hoort duidelijk verschil in overtuigingskracht.

Wel heel apart dat die gezichten allemaal lijken op hun gamepersonages.

de gezichten zijn gemoiten capturet :smileytongue: dus dan zullen ze er wel op lijken :smileytongue:

Grass
Delen
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Ok jongens!

Vetste storyline ooit, maar qua game ben ik nu wel teleurgesteld.

Mijn hoofdpersonage Ethan kwam vast te zitten, was er niet goed bij met mijn kop.

Dus besloot ik maar opnieuw te beginnen. Ik overwrite mijn save game en begin eraan.

Vandaag wil ik hervatten waar ik eindigde, gaat niet meer! Zwart scherm zonder laadscherm.

Ik kan geen nieuw game kiezen, geen hoofdstuk en mijn vorig game niet meer laden, niets!

Ik heb nochtans gewacht tot het origami figuurtje van het scherm verdween om af te sluiten.

Zal ik dan nooit weten hoe het game eindigt?

Delen

Heb ik ook last van gehad. Ik heb toen de blu-ray disc uit de PS3 gehaald, gekeken of er ergens een vlekje op de disc zat, voorzichtig schoongewreven en toen de disc weer in de PS3 gedaan. Daarna deed alles het weer. 

Delen
Member
DarthSquash
Bericht 14 van 15 (540 Weergaven)

Vandaag de demo eens gedownload. Het eerste wat mij opviel waren de schitterende graphics! De manier waarop de regen op alles neervalt en afloopt... echt fabuleus.

De besturing was wel even  wennen maar eens je het onder de hand had was het echt wel leuk. Om nog maar te zwijgen over het verhaal... ik begon echt in het verhaal op te gaan tot ik ineens de melding kreeg dat de demo uitgespeeld was...*****... dit spel wil ik echt wel hebben! Vette aanrader!!!

Delen

Am4deos,

Ik had zeker geen vlekjes op het spel. Ik ben daar altijd zeer keurig in geweest.

Ik heb wel het hele spel moeten verwijderen en terug moeten installeren om het opnieuw te kunnen spelen. Daarna heb ik geen enkele problemen meer gehad.

Volledig uitgespeeld nu, verschillende keren laatste level het oud pakhuis gespeeld voor verschillende eindes. Zeer schitterend spel.

Ik hoop dat er dan ook gauw een tweede con soort weldra in de rekken ligt.

Maar nu focussen op God of War 3 :rockon:

Delen