Beantwoorden
Member
Rockywoman
Bericht 1 van 33 (879 Weergaven)

Welke Taal!

Meeste van jullie zullen waarschijnlijk wel de demo hebben gespeeld van heavy rain, en erachter zijn gekomen dat het spel ook in het Nederlands (spraak) te spelen is.

Ik ben wel benieuwd wat voor taal jullie hem allemaal gaan spelen (of al aan het spelen zijn) ?

Ikzelf ben meer van het engels. Maar opzich ook wel weer eens grappig een game in het nederlands  te spelen..

Delen
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Ngai
Bericht 2 van 33 (877 Weergaven)

Re: Welke Taal!

[ Bewerkt ]

Ik vond hem in Nederlands eigenlijk wel gaaf, voelde me meer betrokken bij de personen. Dus ik denk toch in Nederlands. Bij Engels toch wat meer afstand, maar weet het nog niet zeker. Misschien beide. Maar denk dat ik toch voor Nederlands ga bij deze game. Voelt dan net wat echter aan.. ben benieuwd!

Wat ik wel echt jammer vond (bij de demo)  in het Nederlands was... "Ja dat is dan 50 Dollar".... maak er dan Euro's van!! :Shame: Klopte gewoon niet.. maar aan andere kant, speelt zich ook weer niet in Nederland/Europa af, toch? Amerika? Dan klopt t weer wel, maar dat iedereen dan ineens Nederlands spreekt.. tja! das dan wel apart.. maar goed. Anyway! Welke taal dan ook, vet is t zeker.

Delen
Member
lperBELGIUM
Bericht 3 van 33 (867 Weergaven)

kzal het denk ik eerst in het engels spelen met nederlandse ondertitels(?) en dan nog eens  voor ander verhaal enz en dan miss wel eens in het nederlands

Grass
Delen
pAvax
Bericht 4 van 33 (862 Weergaven)

Engels met Engelse ondertitels... zodat mijn vrouw het ook kan volgen :smileyembarrassed:
Delen

Waarschijnlijk engels met nederlandse sub, maar kan ook engelse sub. Zeer zeker geen Nederlandse stemmen, yuk!
Delen
Member
lperBELGIUM
Bericht 6 van 33 (852 Weergaven)

soms vind ik het wel grappig die nederlandse stemmen maar liever engels :smileyvery-happy:

Grass
Delen
Beta Tester
markaveli81
Bericht 7 van 33 (850 Weergaven)

Nederlandse voice acting was zeker niet slecht, het is wel effe wennen. :smileywink:
Delen
CyberDie21
Bericht 8 van 33 (847 Weergaven)

Ik ga voor de Nederlandse stemmen, Frank Lammers Carice van Houten .. bekende mensen waarbij ik denk dat ik het wel vind passen :smileyhappy:
Delen
Ngai
Bericht 9 van 33 (828 Weergaven)

[ Bewerkt ]

Echt Carice? Jammer dat ze het niet 'n beetje promoten! Best goeie namen, en kwaliteit is best goed ook! Ik speel 'm ook in Nederlands. Het was in 't begin ffe wennen, maar wow. Daarna je zit zo goed in 't verhaal. Ben echt onder de indruk. Erg goed, en idd wat markaveli ook zegt, Nederlandse voice acting is ZEKER niet slecht. Geeft het een kans! Het is best goed te doen :smileyhappy: - btw, in de making of.. maddison ingame is hot, maar die actrice ook! :womanindifferent:

Delen
Member
Tiyuna
Bericht 10 van 33 (825 Weergaven)

Engels gesproken, met Nederlandse ondertiteling 

Delen