Beantwoorden
03 mei 2012
door Timimm

Member

Playstation Staff

Apps, Smartphone, Mobiliteit

7 reacties 132 Weergaven Aangemaakt: 03-05-2012

Hallo mede gamers,

Overal om ons heen verschijnen steeds meer smartphones. Het aantal apps blijft maar toenemen! Hoe kijken jullie hier tegen aan? Gebruik jij veel apps? Of vind je het maar niets?

Zouden jullie mij ook kunnen helpen met het invullen van een korte enquête omtrent apps in het verkeer? Het zou fantastisch zijn om jullie ‘professionele’ input te krijgen!

Daarnaast hoop ik een interessante discussie los te maken.

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 1 van 8 (132 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 5

Playstation Staff

Re: Apps, Smartphone, Mobiliteit

Ik gebruik helemaal geen smartphone, laat staan apps. Dus die enquete is niet voor mij. :smileyhappy:
Ik hou helemaal niet van smartphones. Apps gebruiken, chatten en internetten doe ik met de PC, Voor foto's en video's heb ik een echte camera, voor video's kijken onderweg heb ik een PSP en voor muziek onderweg een Discman en dus ook m'n PSP. Het enigste wat m'n telefoon hoeft te kunnen is bellen en SMSen.
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 2 van 8 (116 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 5

Playstation Staff

y0uknOwWh01aM schreef:
Ik gebruik helemaal geen smartphone, laat staan apps. Dus die enquete is niet voor mij. :smileyhappy:
Ik hou helemaal niet van smartphones. Apps gebruiken, chatten en internetten doe ik met de PC, Voor foto's en video's heb ik een echte camera, voor video's kijken onderweg heb ik een PSP en voor muziek onderweg een Discman en dus ook m'n PSP. Het enigste wat m'n telefoon hoeft te kunnen is bellen en SMSen.

Same here, precies hetzelfde

Image and video hosting by TinyPic
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 3 van 8 (114 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 8

Playstation Staff

Ik gebruik wel apps op een iPhone 4. Nouja gebruik :smileytongue: Af en toe een spelletje, maar meer ook niet echt :smileytongue:

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 4 van 8 (109 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 3

Playstation Staff

ik gebruik mijn mobiel vooral voor email, het is wel zo handig dat ik meteen weet als er bericht van school is.

verder heb ik een aantal apps waarmee ik mijn werkrooster, schoolrooster en puntenlijst kan zien. verder whatsapp om met mijn projectgroep te communiceren buiten school. deze apps gebruik ik veruit het meeste.

overige apps:

bankieren(banksaldo inzien)

dropbox(foto's automatisch laten synchroniseren met pc)

libra(gewicht bijhouden)

keePassDroid(wachtwoorddatabase, wordt gesynchronyseerd dmv dropbox)

firefox(internet)

verder nog een aantal apps die ik voor school gemaakt heb en apps die ik bijna nooit gebruik, gamen doe ik nooit op mijn telefoon.

ik gebruik het internet vooral om even snel op bepaalde nieuwssites en blogs te kijken. voor vrijwel al die sites is een app beschikbaar, maar gewoon op de website kijken is makkelijker.

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 5 van 8 (102 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 5

Playstation Staff

Ik heb een iphone die ik af en toe is gebruik voor internet (youtube,safari...) en soms wat games speel. 's Ochtens gebruik ik hem voor muziek naar school.

Die enquete gaat trouwens helemaal niet over smartphones, maar 12/13 over wat je met je auto doet -_-.
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 6 van 8 (85 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 3

Playstation Staff

jesse131 schreef:
Ik heb een iphone die ik af en toe is gebruik voor internet (youtube,safari...) en soms wat games speel. 's Ochtens gebruik ik hem voor muziek naar school.

Die enquete gaat trouwens helemaal niet over smartphones, maar 12/13 over wat je met je auto doet -_-.

hij zal waarscijnlijk een app moeten maken voor in de auto, of hier onderzoek naar doen

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 7 van 8 (81 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 6

Playstation Staff

ingevuld (ook al gebruik ik eigenlijk geen apps, telefoon is om te bellen en muziek te beluisteren op trein :smileywink: )

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 8 van 8 (67 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos