Algemene Discussie

Beantwoorden

Re: De Computerhoek

16GB is wel handig als je Kerbal wilt spelen. Dat vergt veel rekenkracht en cache... Het is ook nog in pre-alpha... dus niet echt lekker efficient. :smileywink:
Btw, wil je kijken? Google dan even op Kerbal Space Programme.

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Level 3

Level 3
blackhat_nl
Bericht 212 van 220 (57 Weergaven)

pAvax schreef:
16GB is wel handig als je Kerbal wilt spelen. Dat vergt veel rekenkracht en cache... Het is ook nog in pre-alpha... dus niet echt lekker efficient. :smileywink:
Btw, wil je kijken? Google dan even op Kerbal Space Programme.

ik had geen problemen met kerbal space program met mijn oude harde schijf, dus ik weet niet of dat veel verschil maakt als het eenmaal opgestart is.

ik heb nu mijn OS en alle programma's op ssd staan. wat een enorm verschil is dat :smileyvery-happy:

dan merk je pas hoeveel je harde schijf de boel vertraagt. iedere actie waarbij de virusscanner normaal een paar seconden bezig is, merk ik niet eens meer.

de laadtijd van applicaties is vrijwel verdwenen, word start binnen een halve seconde op. netbeans of visual studio starten in minder dan 5 seconden op. installaties zijn binnen een minuut klaar.

hoop alleen dat de levensduur een beetje fatsoenlijk is.

En hoeveel is de RAM van je oude bak? Ik bedoelde met 16GB niet de harde schijf :smileytongue:

Iemand had een ruimtestation gemaakt en deze trok redelijk wat rekenkracht/RAM volgens hem :smileyhappy: -Ik heb het zelf nog niet geprobeerd...

Level 3

Level 3
blackhat_nl
Bericht 214 van 220 (48 Weergaven)

pAvax schreef:
En hoeveel is de RAM van je oude bak? Ik bedoelde met 16GB niet de harde schijf :smileytongue:

Iemand had een ruimtestation gemaakt en deze trok redelijk wat rekenkracht/RAM volgens hem :smileyhappy: -Ik heb het zelf nog niet geprobeerd...

geen problemen gehad met 8GB

het lukte mij ook niet om grotere raketten langer dan een paar seconden in de lucht te houden :smileytongue:

Hehe, geeft me hoop voor mijn pc! Kijk er naar uit om het te spelen, al is het nog in pre-Alpha :')

SchumiFAST
Bericht 216 van 220 (41 Weergaven)

Ik heb een dode pixel op mijn Sony TV, tiental maanden oud. Lost 't probleem zichzelf op of contacteer ik Sony best om deze te vervangen? Als ik nog een een drietal weken wacht met hem op te sturen kan ik hem best wel een tijdje missen.

Level 5

Level 5
jesse131
Bericht 217 van 220 (37 Weergaven)

SchumiFAST schreef:
Ik heb een dode pixel op mijn Sony TV, tiental maanden oud. Lost 't probleem zichzelf op of contacteer ik Sony best om deze te vervangen? Als ik nog een een drietal weken wacht met hem op te sturen kan ik hem best wel een tijdje missen.

Volgens mij gaann dode pixels niet zomaar weer weg. Wat heb je, LED?

Kijk eerst even of je garantieperiode verlopen is en stuur hem dan op.

MVP
CyberDie21
Bericht 218 van 220 (28 Weergaven)

Mn laptop start koud op binnen de 10 sec. Heb nooit getest met een standaard harde schijf heb dus geen vergelijk. Maar ik weet dat binnen de 10 sec heel netjes is. Verder zit er natuurlijk een goede videokaart in. Heb deze keer gekozen voor het topmodel van Ati. Voorlopig kan ik alles wel goed spelen, behalve BF3 want als je dat op Ultra wilt spelen heb je iets meer power nodig van je videokaart(en)

Volgens mij vallen dode pixels toch gewoon onder de garantie, denk niet dat die zomaar weg gaan...

Dode pixel = dood. Beter even je garantie even nakijken, en volgens mij moet de winkel je zelfs nog assistentie verlenen.

SchumiFAST
Bericht 220 van 220 (24 Weergaven)

jesse131 schreef:

SchumiFAST schreef:

Volgens mij gaann dode pixels niet zomaar weer weg. Wat heb je, LED?

Kijk eerst even of je garantieperiode verlopen is en stuur hem dan op.

LCD nog.

Bedankt voor de hulp. Ik zal Sony eens contacteren en kijken wat het makkelijkste en snelste is om de TV op te sturen voor reperatie, via de winkel of Sony.

Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Hoi Anonymous!

Wedstrijden

Binnenkort zijn er weer wedstrijden!

Social Media

playstationNL-twitter.png

playstationBE-twitter.png

specuwazig-twitter.png

thepandorapandora-twitter2.png

Game Character Quotes

We zoeken nieuwe game character quotes, ga naar het topic!

Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!

Recent nieuws