op 03-01-2012 09:53 PM
SchumiFAST schreef:
Ik kom geen USB-poorten tekort, gebruik er maar eentje permanent voor mijn muis. Ik vind het gewoon handig om te weten. Dit betekent dat ik USB 3.0 apparaten kan aansluiten via die poort, of kan je dat ook op een USB 2.0 poort, maar is het gewoon trager?
als je het over harde schijven of memory-sticks hebt in ieder geval wel

op 05-01-2012 10:41 PM
op 01-02-2012 07:59 AM
op 01-02-2012 12:41 PM

op 01-02-2012 01:32 PM
SchumiFAST schreef:
Ik heb een programma op mijn computer staan dat ik elke weekdag zou willen gebruiken. Het is echter vervelend om het te openen vermits ik elke keer als ik het wil starten in program files javaw.exe moet aanklikken. Is hier een oplossing voor? Een vriend van mij heeft hetzelfde programma maar hoefde het enkel de eerste keer te doen
dus de applicatie moet met java geopend worden?
rechtermuisknop op het bestand > openen met > standaardprogramma instellen
en dan moet je aangeven dat je dat programma met javaw wilt starten
vergeet niet dat je het vakje aankrijst zodat het programma altijd met javaw gestart wordt
wat je ook kan doen is een tekstbestand maken met "javaw <locatie programma>" en dan de extentie veranderen in '.bat'

op 01-02-2012 10:53 PM
op 19-03-2012 06:44 PM - laatst bewerkt op 19-03-2012 06:47 PM
Mijn laptop is net min of meer overleden. Ik startte een video en toen was het gelijk *CRASH*. De enigste mogelijkheid was Windows een harde reset geven. Dus power knop ingedrukt houden en *bam* uit. Daarna moest ik met het systeemherstel aan de gang. Dat heb ik meerdere keren op zowel de Vista als de Win. 7 partitie geprobeerd, maar zonder succes. (Een hardwarefout die niet gefixed kan worden)Ik moet dus gewoon op zoek naar een nieuwe Laptop, ook omdat ik weer snel verder moet met mijn werk heb ik snel een nieuw systeem nodig.
Nu even de vraag, weet iemand betrouwbare merken kwa laptops?

op 20-03-2012 03:57 PM - laatst bewerkt op 20-03-2012 04:02 PM
NipponExpress schreef:Mijn laptop is net min of meer overleden. Ik startte een video en toen was het gelijk *CRASH*. De enigste mogelijkheid was Windows een harde reset geven. Dus power knop ingedrukt houden en *bam* uit. Daarna moest ik met het systeemherstel aan de gang. Dat heb ik meerdere keren op zowel de Vista als de Win. 7 partitie geprobeerd, maar zonder succes. (Een hardwarefout die niet gefixed kan worden)Ik moet dus gewoon op zoek naar een nieuwe Laptop, ook omdat ik weer snel verder moet met mijn werk heb ik snel een nieuw systeem nodig.
Nu even de vraag, weet iemand betrouwbare merken kwa laptops?
je kan niet windows opnieuw installeren?
of een andere harde schijf erin plaatsen?

op 20-03-2012 05:08 PM - laatst bewerkt op 20-03-2012 05:10 PM
Windows opnieuw installeren heeft sowieso geen zin want het probleem deed zich voor in Windows Vista, maar gelijk na de crash starte Windows 7 ook niet meer op. Win. 7 zou anders normaal moeten werken. Ik weet ook dat het niet aan de HDD ligt aangezien er door het hele beeld een serie groene strepen staan (en Win. 7 en Vista staan op 2 verschillende partities dus). Het moet echt de videokaart zijn of een onderdeel van het moederbord ofzo.

op 21-03-2012 12:24 PM

|
|
|
|
|
Volg ook Community Teamleader Pandapandora en Moderator MartyatMax.
Website ©2011 Sony Computer Entertainment Europe
Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden.[meer info]