Algemene Discussie

Beantwoorden

Re: EK 2012

HOLLAND HOLLAND! Ik ben er klaar voor!
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Level 3

Level 3
DarkCrusaderBE
Bericht 12 van 177 (101 Weergaven)

Hmmm zal het gevreesde dan toch gebeuren in Polen/Oekraïne :smileysad:

http://www.hln.be/hln/nl/8356/EK-2012/article/detail/1451323/2012/06/09/Spaanse-EK-fan-dood-teruggev...

Voor de mensen die nog van niets weten (docu over de fans in Polen/Oekraïne): http://www.novamov.com/video/2963e57f5f6dd
fantasyfreak
Bericht 13 van 177 (99 Weergaven)

pAvax schreef:
 mogen de Duitsers van mij best winnen.

Van mij ook :smileytongue: Wij hebben dan ook mooie Duitse vlaggetjes buiten hangen :smileyvery-happy:

205304_425434930824416_1757887728_n.jpg

599629_425465227488053_1574837146_n.jpg

Toch maar effe snel wat vlaggen opgehangen :smileytongue:

Beta Tester
MartyatMax
Bericht 15 van 177 (90 Weergaven)

Ik begin gewoon een beetje nerveus te worden! Dat heb ik echt pas de laatste jaren haha. Ik word oud! Maar fantastisch!!! Heb er zin in!!

[ Bewerkt ]

Yes ik ook, hopelijk wordt het wat :smileytongue:

Woensdag heb ik alle vrienden en familie uitgenodigd, dan is mn verjaardag en moeten we tegen de *snip*. Hopelijk wordt t wat anders is mn verjaardag ook meteen verpest xD
Daar ben ik dus nog alvast net wat nerveuzer voor.

Beta Tester
MartyatMax
Bericht 17 van 177 (84 Weergaven)

d1capo wrote:
Yes ik ook, hopelijk wordt het wat :smileytongue:

Woensdag heb ik alle vrienden en familie uitgenodigd, dan is mn verjaardag en moeten we tegen de moffen. Hopelijk wordt t wat anders is mn verjaardag ook meteen verpest xD
Daar ben ik dus nog alvast net wat nerveuzer voor.

Geen zorgen, Sackboy is on our side!

IMG-20120609-WA0000.jpg

Beta Tester
MartyatMax
Bericht 18 van 177 (83 Weergaven)

En de Lemmings ook!

DSC_0734.jpg

'Wacht, ik neem deze wel..'

Beta Tester
MartyatMax
Bericht 19 van 177 (85 Weergaven)

Ik weet dat ze er nauwelijks zijn op dit forum, maar om toch niets aan het toeval over te laten nog even Kluun's 10 geboden voor vrouwen.

De Tien Geboden van het voetbal kijken voor vrouwen

5 June 2012 - 20:40

1. Gij zult niet meedoen aan een voetbalpoel op kantoor, crèche of sportschool, zulks ter voorkoming dat u schreeuwt om een penalty voor die Portugees.

2. Gij zult niet blijven herhalen dat u het toch zo gezellig vindt om met zijn allen voetbal te kijken. Voetbal is er niet voor de gezelligheid, daar is Ik hou van Holland voor uitgevonden en dat begint in september weer.

3. Gij zult niet roepen dat het maar een spelletje is of varianten daarop als ‘Kom op zeg, er zijn wel ergere dingen in het leven’ en gij zult al helemaal geen voorbeelden geven van zogenaamd ergere dingen.

4. Gij zult de buurvrouw die even langs komt wippen niet binnenlaten, die couscous-schotel van de kookcursus niet op wedstrijddagen uitproberen en u er van weerhouden in de uren voor de wedstrijdaanvang uw nieuwe mobiele telefoon te programmeren.

5. Gij zult ons vrijwaren van klussen van welke aard dan ook, en nee, ook tijdens de rust kunnen we niet even dat babybedje in elkaar zetten.

6. Gij zult niet opmerken dat er gisteren ook al voetbal was, ‘en morgen toch zeker niet weer, hè?’, noch vragen tot wanneer dat EK eigenlijk duurt en zeker niet de hoop uitspreken dat Oranje vanavond wordt uitgeschakeld, zodat ‘we tenminste weer door kunnen met ons leven.’

7. Gij zult niet vragen waar Ruud van Nistelrooy toch blijft, niet zeggen dat u Robin van Persie zo’n lekkertje vindt, niet zuchtend zeggen dat u Ruud Gullit vroeger, toen hij nog niet vadsig was, zo ***** vond en niet elke avond miepen dat u het zo zielig voor Hans Kraaij jr. vindt dat hij steeds zo wordt afgezeken door die andere drie mannen.

8. Gij zult geen versnaperingen serveren die voor knaagdieren bestemd zijn, geen peen- of wortelsoort ‘omdat die zo leuk oranje zijn’ en bovenal niets dat rijmt op ofu, met name geen tofu. Voetbal = bruin fruit, dat eerst tot 180 graden is verwarmd.

9. Bier.

10. Gij zult geen grensrechters corrigeren of met ons in discussie gaan, noch zult gij het EK benutten om uw kennis van de buitenspelregel op te vijzelen.

DarkCrusaderBE schreef:
Hmmm zal het gevreesde dan toch gebeuren in Polen/Oekraïne :smileysad:

http://www.hln.be/hln/nl/8356/EK-2012/article/detail/1451323/2012/06/09/Spaanse-EK-fan-dood-teruggev...

Voor de mensen die nog van niets weten (docu over de fans in Polen/Oekraïne): http://www.novamov.com/video/2963e57f5f6dd

Bizarre docu zeg! Die hooligans zijn helemaal gestoord!

Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Hoi Anonymous!

Heb jij recentelijk een kudo gegeven? :)

Wedstrijden

Social Media

playstationNL-twitter.png

playstationBE-twitter.png

specuwazig-twitter.png

thepandorapandora-twitter2.png

Game Character Quotes

"Get back to the pits!" Teammanager in F1 2011

"You fool! You gave cheese to a lactose intolerant volcano god" Lemonhead, Curse of Monkey Island

Nick: "Guess I'm into some side-scrolling from time to time."
Juliet: "Nick, now's not the time to be talking dirty."
Lollipop Chainsaw

"My people... Sons and Daughters of Helghan." Scolar Visari, Killzone

Duke: "Who are you? My evil twin?"

Toekomst-Duke: "I'm you genius! Only back in time" Duke Nukem: Zero Hour

Link: "You feel all warm and fluffy" Zelda: Majora's Mask (Als je de melkkoets hebt beschermt krijg je een masker. Als je nadien nog eens hetzelfde doet, krijg je een knuffel)

Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!

Recent nieuws