Algemene Discussie

Beantwoorden

Level 3

Level 3
ferarri577
Bericht 151 van 181 (223 Weergaven)

Re: Ga je nog op vakantie? En waarheen dan?

op vakantie gaan zit er helaas nu niet in voor mij maar volgend jaar zeker:Smile:

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Terugkomend op Spanje, foto's: 

http://www.edw-designs.com/espana2010/pictures/

:smileyvery-happy:

Level 4

Level 4
daavidof
Bericht 153 van 181 (204 Weergaven)

Sinds woensdagavond terug uit Italië

Level 3

Level 3
Bakema_NL
Bericht 154 van 181 (186 Weergaven)

Afgelopen zaterdag teruggekomen van 15 dagen Turkije, in Turkler, vlak bij Alanya. Het was een all-in hotel...nooit eerder gedaan, maar meteen enorm goed getroffen, werkelijk niks op aan te merken. Er zijn mensen die nog durven zeggen dat het eten eenzijdig is.....kenonne, ik weet niet wat die thuis eten, maar het was onmogelijk om alles te proeven zoveel keus was er. Personeel was super en het animatieteam was echt te lollig gewoon. Ik had meteen goed contact met een van hen. Ik zat de opm te lezen....liep er 6 achter of zo (schandalig) en kon ff lekker inhalen op vakantie en die gast komt naar me toe en begin over games te ouwehoeren en dat hij er eigenlijk niet aan kan komen in Turkije....hij zat bijna kwijlend die opm's te bekijken en noteerde meteen maar wat titels. De rest van de vakantie heb ik met hem meegedaan met darten, boogschieten etc, hij schoof af en toe aan tafel bij, aardige gozer. Games verbroedert.

Hier waren we.....vriendin, 2 kids, oma en ik.... http://www.alaiye.com.tr/alaiye/en/en.html

Level 8

Level 8
aka_Nero
Bericht 155 van 181 (184 Weergaven)

Alanya? Nog die ontploffende tractor gehoord?

[ Bewerkt ]

@ Bakema ben dit jaar ook in dat hotel geweest heb er zelfs een inzending van gemakt voor een wedstrijd

kijk hier maar http://community.eu.playstation.com/t5/Aankondigingen-en-Evenementen/wedstrijd-Jouw-ultieme-vakantie...

het animatie team was er zeker heel vriendelijk ken jij Baris misch?

En hoe noemde die van het animatieteam?

Level 3

Level 3
Bakema_NL
Bericht 157 van 181 (182 Weergaven)

[ Bewerkt ]

Nee, die naam zegt me niks. De animation manager was Okan...verder had je nog Serkan, Yusuf, Ilkar, miss Suzy, Tina....lolligste gast was Mr. John...die had van zichzelf al het hoofd van een clown met dat haar. En die jongen die zo van games hield was Umut, hij was telkens aan de andere kant zeg maar, onder de weg door, in dat andere deel bij de moskee....waar wij ook meest van de tijd zaten trouwens.

We hebben dubbel gelegen om dat animatieteam. 's Avonds stukjes opvoeren en zelf kwamen ze ook niet meer bij soms, het was echt onwijs lollig.

Aah zat bijna nooit aan de andere kant ik denk dat er ook een paar andere mensen van animatie team waren bij gekomen want ik ben in juli geweest.

Ik zat meestal te pingpongen onder het platform en moest Baris ping pong les geven XD
NipponExpress
Bericht 159 van 181 (148 Weergaven)

Ik had gezegd dat ik nog wat van het zomer festival zou posten. Bij deze dus.
Dat festival speelde bij een tempel naast ons eerste hotel. We hoorden een aantal dagen in de avond muziek uit een bepaalde richting komen en we vroegen ons af wat het was. Toen zijn we maar eens op zoek gegaan. En toen; zie de video. :smileyhappy:

http://www.youtube.com/watch?v=K5OXBGCPxAU

Ik laat hier even weten dat ik vanaf deeze zondag tot volgende week zondag naar spanje ben dus kom waarschijnlijk in die tijd niet online :smileywink:
Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Hoi Anonymous!

Heb jij recentelijk een kudo gegeven? :)

Wedstrijden

Social Media

playstationNL-twitter.png

playstationBE-twitter.png

specuwazig-twitter.png

thepandorapandora-twitter2.png

Game Character Quotes

"Get back to the pits!" Teammanager in F1 2011

"You fool! You gave cheese to a lactose intolerant volcano god" Lemonhead, Curse of Monkey Island

Nick: "Guess I'm into some side-scrolling from time to time."
Juliet: "Nick, now's not the time to be talking dirty."
Lollipop Chainsaw

"My people... Sons and Daughters of Helghan." Scolar Visari, Killzone

Duke: "Who are you? My evil twin?"

Toekomst-Duke: "I'm you genius! Only back in time" Duke Nukem: Zero Hour

Link: "You feel all warm and fluffy" Zelda: Majora's Mask (Als je de melkkoets hebt beschermt krijg je een masker. Als je nadien nog eens hetzelfde doet, krijg je een knuffel)

Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!

Recent nieuws