Algemene Discussie

Beantwoorden

Level 1

Level 1
Psyko_Dad
Bericht 1 van 22 (914 Weergaven)

Het Anime-topic

[ Bewerkt ]

Oke mensen, sorry als er al een is, maar ik ben te lui  om de zoekfunctie te gebruiken... (sluit dit maar als er al een is)...

Verder lijkt het me simpel, praat maar over Anime... XD

Wat is je favoriete anime of welke raad je aan?

Op dit moment vind ik, als serie, Naruto (Shippuuden) nog steeds de beste.

Gaat echt diep, imo.

Ben em nu voor de 3de keer overnieuw aan het kijken... XD

Zoveel vette characters eh: Naruto, Sasuke, Itachi, Orochimaru, Kakashi, Pein, Zabuza (is ie nou een beetje een pedofiele homo of ligt dat aan mij? :smileyfrustrated:), Akatsuki... en Hinata is sexy... XD

De volgende series raad ik ook aan om eens te checken:

- Bleach

- One Piece

- Deatch Note

- Elfen Lied

- Persona: Trinity Soul

- Blood+

- Soul Eater

- Serial Experiments: Lain

Films:

- Akira (duh)

- Ghost in the Shell en Ghost in the Shell: Innocence

- Vampire Hunter D

- Princess Mononoke

- Ninja Scroll

- Blood: The last vampire

- Spirited away

- Appleseed en Appleseed: Ex Machina

OJA, PLAATS GEEN SPOILERS... OF GEEF HET ANDERS EVEN HEEL DUIDELIJK AAN...!!!!!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Level 6

Level 6
kevin_1606
Bericht 2 van 22 (904 Weergaven)

Re: Het Anime-topic

Ik ben geen zware fan van anime, maar ik vind het soms wel tof om er naar te kijken.

Zo kijk ik geregeld naar Bleach (wordt op tv uitgezonden, weet zender wel even niet). En Dead Note heb ik echt gevolgd, vond dat zeeer tof (ondermeer door intrigerend verhaal)

Level 3

Level 3
blackhat_nl
Bericht 3 van 22 (900 Weergaven)

favoriete anime:

death note

azumanga daioh

eden of the east (einde van de serie komt nog als film)

lucky star

soul eater

sayonara zetsubou sensei

nu aan het kijken:

working!!

k-on s2

hetalia

gekeken:

ehhh

http://www.anime-planet.com/users/fromthehill/anime/all?page=1

wat me wel opvalt is dat vrijwel alle tekenfilm series die vroeger (ik ben in 1991 geboren) op tv kwamen in japan gemaakt zijn (dan heb ik het niet over dragonball enzo maar meer de kinderseries)

dommel (Don Domeru to Ron)

avonturen van pinnokio (kashi no ki mokku)

maya de bij

avonturen van nils hogerson (Nils no Fushigi na tabi)

Boes (Geragera Busu Monogatari)

Sindbad (Sindban no bouken)

avonturen van tom sawyer (tom sawjer no bouken)

alfred J. kwak

Level 1

Level 1
Psyko_Dad
Bericht 4 van 22 (896 Weergaven)

Ja, Alfred kwam ik laatst ook achter.

Nu je die anderen er bij zet is het ook wel duidelijk achteraf gezien... XD

Dan kun je hoogstwaarschijnlijk 'Remi, alleen op de wereld', 'onder moeders vleugel' en 'moomins'' er ook wel bij zetten, plus nog een hele zooi... :smileytongue:

het mooiste aan anime vind ik nog hoe ze met een minimaal aantal lijnen de meest gedetailleerde gezichtsuitdrukkingen kunnen maken... ^_^

Wou dat ze hier een  speciaal kanaal hadden met non-stop anime e.d.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Level 3

Level 3
blackhat_nl
Bericht 5 van 22 (894 Weergaven)

[ Bewerkt ]

Psyko_Dad schreef:
Wou dat ze hier een  speciaal kanaal hadden met non-stop anime e.d.

ze hadden een aantal jaar geleden op yorin toch zoiets

het nadeel is dat als ze zoiets doen dat het dan engels gesproken met nederlandse ondertitelingen gaan doen. dan krijg je dus (slechte)nasynchonisatie met ondertiteling (dubbelop dus).

een goede site voor de nieuwste anime is crunchyroll. helaas geeft ie zelfs bij een betaald account(of een trial daarvoor) dat de meeste series niet in de eu uitgezonden mogen worden. nutteloos dus

haal mijn nieuwe anime van http://www.animetake.com/ en als de serie al afgelopen is in hoge kwaliteit van http://www.bakabt.com/

japans met engelse ondertiteling dus, maar dat is beter dan de slechte nasynchronisatie die je bij sommige series ziet

Level 1

Level 1
Psyko_Dad
Bericht 6 van 22 (886 Weergaven)

Ja, Yorin, maar dat was alleen DBZ (en daarna natuurlijk DBGT).

Maar die sjappies moesten dan zo nodig na elke saga weer opnieuw beginnen, zwaar hinderlijk... :smileyfrustrated:

En ja, over de nasynchronisatie had ik nog nie nagedacht. In het Engels is dat echt zwaar fout.

*Denkt huiveringwekkend aan Pokemon in het Engels*

Ik stream altijd via me PS3 vanaf www.anilinkz.com

Op zich wel een aardig goede site, met zelfs andere tekenfilms zoals batman, spider-man en transformers.

Alleen via  PS3 heb je soms het probleem dat ze VEOH vids embedden en die kunnen niet vanaf PS3 gestreamed worden (nia vanaf anilinkz in ieder geval).

En soms hebben ze vids van megavideo, wat je mah 70 min kan kijken en dan 50 min moet wachten... en het is ook niet allemaal high quality...

Mjah, wel goed genoeg om naar te kijken en gewoon in het japan met engelse subs.

Level 3

Level 3
blackhat_nl
Bericht 7 van 22 (883 Weergaven)

[ Bewerkt ]

Psyko_Dad schreef:
*Denkt huiveringwekkend aan Pokemon in het Engels*

:Scared:

vind de nederlandse nasynchronisatie (zoals bij pokemon) wel een stuk beter dan de engelse. alleen al omdat de nederlandse versie niet probeert om de uitspraak en japanse namen te veranderen(wat in het engels wel gebeurt)

nederlandse gesproken is meestal niet zo erg(tenzij je de japanse versie gezien hebt). engels gesproken anime vind ik verschrikkelijk om te horen

ik heb als laatste Naruto gevolgd een paar jaar terug..tot ergens in aflevering 230 (shippuuden). Keek het vooral op youtube in het Japans met engelse ondertitels, maar daar mochten ze op een gegeven moment niet meer op verschijnen. Had toen nog een andere site gevonden maar zoals hierboven aangegeven werd er weer gezeurd over de EU (wat je tegenwoordig dus ook vaker tegenkomt op youtube).

Daarbij stonden er vaak ook fake filmpjes online of maar halve afleveringen waar de andere helft niet van te vinden was dus toen werd ik het zat en ben ik er mee gestopt.

Level 3

Level 3
blackhat_nl
Bericht 9 van 22 (858 Weergaven)

fantasyfreak schreef:

ik heb als laatste Naruto gevolgd een paar jaar terug..tot ergens in aflevering 230 (shippuuden). Keek het vooral op youtube in het Japans met engelse ondertitels, maar daar mochten ze op een gegeven moment niet meer op verschijnen. Had toen nog een andere site gevonden maar zoals hierboven aangegeven werd er weer gezeurd over de EU (wat je tegenwoordig dus ook vaker tegenkomt op youtube).

Daarbij stonden er vaak ook fake filmpjes online of maar halve afleveringen waar de andere helft niet van te vinden was dus toen werd ik het zat en ben ik er mee gestopt.

heb naruto helemaal en naruto shippuden tot aflevering 70 gevolgt. vond het te langdradig worden en waarschijnlijk komt er ook nooit een eind aan

ik kijk alleen maar anime van 12/24 afleveringen. ik houd niet zo van eindeloos uitgerekte verhalen

Ja ik vond het een beetje de DBZ kant opgaan.. daar zat je soms 3 afleveringen te kijken hoe goku aan het opladen was. Heel vervelend is dat en het haalt de fun wel weg ja.

Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Hoi Anonymous!

Heb jij recentelijk een kudo gegeven? :)

Wedstrijden

Social Media

playstationNL-twitter.png

playstationBE-twitter.png

specuwazig-twitter.png

thepandorapandora-twitter2.png

Game Character Quotes

"Get back to the pits!" Teammanager in F1 2011

"You fool! You gave cheese to a lactose intolerant volcano god" Lemonhead, Curse of Monkey Island

Nick: "Guess I'm into some side-scrolling from time to time."
Juliet: "Nick, now's not the time to be talking dirty."
Lollipop Chainsaw

"My people... Sons and Daughters of Helghan." Scolar Visari, Killzone

Duke: "Who are you? My evil twin?"

Toekomst-Duke: "I'm you genius! Only back in time" Duke Nukem: Zero Hour

Link: "You feel all warm and fluffy" Zelda: Majora's Mask (Als je de melkkoets hebt beschermt krijg je een masker. Als je nadien nog eens hetzelfde doet, krijg je een knuffel)

Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!

Recent nieuws