op 03-02-2012 04:13 PM
Ik ga de komende dagen misschien iets minder actief worden hier en online ![]()
Jullie zullen waarschijnlijk wel gehoord hebben van het ongeval op de A10 afgelopen nacht...
(zo niet: Telegraaf.nl Ongeval A10 )
Ik hoorde vanmiddag dus dat dit een oud-collega van mij is... was sinds oktober vertrokken bij ons om ergens anders te gaan werken
Ik ben een beetje van ***** hierdoor, maar anderen die een veel sterkere band met haar hadden zijn dat nog meer natuurlijk...f
Rust zacht Eva, zal je missen :'(
op 05-02-2012 09:47 AM
op 05-02-2012 04:31 PM
op 23-02-2012 11:41 AM
hallo, ik ben kiliandj.
en als eerste wil ik zeggen dat ik ooit een ander account had maar het was niet men echt psn account en was te verwarrent vandaar dat ik nu op dit acount begin te forumen ook.
het account was armady fishy maar heb er nooit veel op geweest.
favoriete game genre's :
space shooters
racers (behalve simulators)
ik ben een echt ps fan en heb alle consoles van ps in men bezit gehad.
ook heb ik nog een advance en advance sp liggen en een dsi.
ik speel ook games op de pc : minecraft, runescape, league of legends, trackmania nations forever, assault cube, need for speed world.
voor de geintereseerden ik ben ook zeer actief op youtube (tenkoste van onze internet dataverkeer limiet)
gaming kanaal : kiliandjfilmsGAMING
runescape : kiliandjfilms
minecraft : djfilmsMINECRAFT
ik heb ook een vlog maar als je dat wilt weten moet je de andere kanalen bezoeken ; )
op 23-02-2012 01:42 PM
op 23-02-2012 03:47 PM
op 01-03-2012 08:31 PM
op 02-03-2012 10:43 AM
op 11-04-2012 10:38 AM
Hoi allemaal.
Zoals jullie kunnen zien ben ik Ghandidcm, 24 jaar. Ik net sinds een week lid van dit forum, op 31 maart heb ik de PS Vita gekocht en na wat te Googlen ben ik terecht gekomen bij dit forum.
Zelf ben ik een gamer in hart en nieren, ik heb dan ook van alle grote bedrijven de huidige generatie consoles. Ik ben dan ook geen fanboy, maar een liefhebber van games. Qua genres heb ik niet één lievelings genre. Ik vind bijna alles leuk, behalve duistere games... ik ben meer van de kleur / realistische games.
Naast gamen doe ik ook aan snowboarden, zeilen en paintball (en gezellig biertjes drinken
)
Mochten jullie verder vragen voor me hebben, dan hoor ik het graag ![]()
op 11-04-2012 10:58 AM
|
|
|
|
|
Volg ook Community Teamleader Pandapandora en Moderator MartyatMax.
Website ©2011 Sony Computer Entertainment Europe
Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden.[meer info]