Beantwoorden
Level 5

Playstation Staff

Re: Het ergernis topic !

Mijn facebook-account is geblokkeerd omdat ze vermoeden dat ik onder een valse identiteit werk. :smileyindifferent:
Ik ben verplicht volgens dat beleid om de naam te gebruiken zoals vermeld op mijn identiteitskaart of kredietkaart staat.
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 751 van 1.272 (160 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 5

Playstation Staff

SchumiFAST wrote:
Mijn facebook-account is geblokkeerd omdat ze vermoeden dat ik onder een valse identiteit werk. :smileyindifferent:
Ik ben verplicht volgens dat beleid om de naam te gebruiken zoals vermeld op mijn identiteitskaart of kredietkaart staat.

Tip: stop met het gebruiken van die service.

Bericht 752 van 1.272 (158 Weergaven)
Level 5

Playstation Staff

Ik gebruik een valse achternaam op FB, ik vind dat niet iedereen mijn complete naam hoeft te weten, als ze mij eraf zouden gooien maak ik gewoon een nieuwe aan met een standaard nederlandse naam, van der Laan ofzo xD
Image and video hosting by TinyPic
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 753 van 1.272 (158 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 5

Playstation Staff

Ik kon mijn account deblokkeren door de echte naam in te voeren, al heb ik dat nog steeds gedaan en een andere afkorting gekozen. Nu loopt hun website steeds vast. Waarom maken ze het zichzelf steeds zo moeilijk? :smileyindifferent:
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 754 van 1.272 (155 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 5

Playstation Staff

SchumiFAST wrote:
Ik kon mijn account deblokkeren door de echte naam in te voeren, al heb ik dat nog steeds gedaan en een andere afkorting gekozen. Nu loopt hun website steeds vast. Waarom maken ze het zichzelf steeds zo moeilijk? :smileyindifferent:

Check dit: http://www.dutchcowboys.nl/facebook/24853?utm_source=Dutchcowboys&utm_medium=Twitter

Hoe denken jullie over privacy en hoe Facebook informatie gebruikt? Waar ligt bij jou de grens?

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 755 van 1.272 (155 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 4

Playstation Staff

[ Bewerkt ]

Ik heb er geen probleem mee dat mensen weten wie ik ben. Maar dan ook alleen als ze het persoonlijk in de echte wereld aan me vragen. Dat alle informatie zo makkelijk het internet op word gepleurd vind ik stom en gevaarlijk. Wat google en facebook doen staat min of meer gelijk aan een foto van jezelf plus alle persoonlijke informatie en aanwijzingen van waar je leeft en wat je doet gewoon midden op straat in Amsterdam leggen met gesloten doosje eromheen; niet iedereen kan het standaard zien, maar degene die het echt wilt weten heb de informatie voordat je 3x met je ogen knippert. Voor mij is de grens lang geleden al berijkt. Vandaar ook dat ik alle trackers (ook van dit forum webtrends) en cross site requests naar google, facebook e.d. standaard blokkeer. Ook LSO's heb ik sinds kort veel minder last van.

Ik ben in ieder geval blij dat ik geen account heb bij facebook.

Mensen mogen in principe heel veel van me weten, maar alleen als ze in de echte wereld wat aan me vragen.

Angershock schreef:
Ik gebruik een valse achternaam op FB, ik vind dat niet iedereen mijn complete naam hoeft te weten, als ze mij eraf zouden gooien maak ik gewoon een nieuwe aan met een standaard nederlandse naam, van der Laan ofzo xD

"de Jong" kan je ook nemen. Die naam gebruikt ook maar heel Nederland ofzo. :smileywink:

Edit:

Of kies een naam die weinig voorkomt, maar wel bestaat; zoals "pannekoek". :smileytongue:

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 756 van 1.272 (153 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 5

Playstation Staff

Inderdaad, Jean-Jeaques Trollemans wordt wel aanvaard :Stupid:
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 757 van 1.272 (145 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 5

Playstation Staff

SchumiFAST wrote:
Inderdaad, Jean-Jeaques Trollemans wordt wel aanvaard :Stupid:

Haha nice!

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 758 van 1.272 (139 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 5

Playstation Staff

[ Bewerkt ]

y0uknOwWh01aM wrote:

y0uknOwWh01aM schreef:

Blijkbaar is Microsoft begonnen met e-mail adressen te verwijderen die nog worden gebruikt. Handig... niet dus.. :/

Met andere woorden, als ik nu uitlog hier op het PSF, ben ik dit account kwijt. Zal onze admin vast leuk vinden..

Toch niet.. Ik ben niet gewend om Nederlandse extensies te gebruiken. Blijkbaar heeft iemand aan mijn wachtwoord gezeten. En ik weet precies wie. Geef commentaar als je denkt onschuldig te zijn.

Godzamme, het heeft dus wél met de extensies te maken en niet het wachtwoord. :smileyindifferent: Blijkbaar heeft één of andere randdebiel bij Microsoft de extensie van m'n account gewoon veranderd waardoor er vervolgens staat bij de playstation site als ik in wil loggen met dit account dat ik nu gebruik; "Your account has been suspended" handig.. Ik dacht al dat ik gewoon .com had gebruikt in plaats van .nl Ik heb nu bijvoorbeeld voor de tweede keer hetzelfde e-mail adres gemaakt met precies dezelfde informatie als die ik eerder ingevuld had. En die pakte hij in één keer zonder problemen. Het lijkt serieus wel, hoe groter en rijker het bedrijf is, hoe minder het nadenkt. Ik word er echt doodmoe van...

Edit:

Angershock wrote:

Betreft dat. Met het maken van dezelfde nieuwe e-mail adres van mij net heb ik dus ook een nieuwe bestaande naam in moeten vullen.

Voortaan heet ik;

en ben ik een vrouw. :smileytongue:

Schijtbeleid dat echte info moeten invullen overal waar je maar gaat..

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 759 van 1.272 (133 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 5

Playstation Staff

Nu maak ik een nieuwe account aan zodat ik wat mee kan volgen in enkele facebook-groepen waar ik lid van ben. Ik wil me net aanmelden maar nu MOET ik een GSM-nummer invoeren alvorens ik verder. Wat een bruinigheid allemaal :smileyindifferent:
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 760 van 1.272 (113 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos