Beantwoorden

Ik heb een Vraagje (Game winkel Vraag)

nou maandag heb ik MAG gekocht ik speel het nu al 2 dagen en het valt me dik af ik vind het wat eentonig en saai daarom wil ik hem ruilen..................

op de bon staat dat je maar tot maximaal 8 dagen kunt ruilen en op die laaste dag komt Bioshock 2

ook uit dus dacht ik

kan ik MAG ruilen voor Bioshock 2 die dag?

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
MVP
XxGandhixX
Bericht 2 van 7 (305 Weergaven)

Re: Ik heb een Vraagje (Game winkel Vraag)

het lijkt me wel dat je mag ruilen maar meestal is het bij games ruilen na 1 of 2 dagen

SchumiFAST
Bericht 3 van 7 (302 Weergaven)

Daarvoor bel je best naar de winkel :smileywink:

eerst en vooral zal je moet kijken of de prijs van beide games evenwaardig is
ten tweede moet je altijd oppassen met 'tot' en 'tot en met'. Tot betekent eigenlijk dat het vanaf de vermelde datum gedaan is, bij tot en met daarentegen telt de vermelde dag nog mee.

dus het kan :smileyhappy:
Member
blackhat_nl
Bericht 5 van 7 (294 Weergaven)

bij alle games die ik gekocht hebt had ik maar 24 uur om het te ruilen

is al een jaar geleden. misschien veranderd ?

Volgens mij mag/kan je in NL je multimedia alleen maar ruilen binnen 24 uur. Dit ivm met kopieeren ed. Bij welke winkel heb je hem gehaald, misschien kan je info vinden op de site :smileywink: of heeft er hier iemand ervaring mee :smileyhappy:
btw is MAG echt zo saai :smileytongue:
Member
jesse131
Bericht 7 van 7 (271 Weergaven)

Na mijn weten kun je games alleen maar na 24 uur ruilen... Wacht ff heb nog wel een bonnetje van Midnight Club LA Complete edition van de bart smit hier liggen......

Ok hier staat:

(Van de bartsmit):

Garantiebewijs

Met geldige kassabon krijgt u van ons 14 dagen onvoorwaardelijke garantie op al onze producten.
Met geldige kassabon kunt u binnen 14 dagen ruilen of geld terug krijgen, mits het artikel in de orginele en ongeopende verpakking zit en in ongebruikte en verkoopbare staat.
Hardware kan niet worden geruild. Wij geven dan ook geen geld terug.
Met geldige kassabon kunt u software en dvd´s binnen 24 uur na aankoop éénmalig ruilen voor software of dvd´s (geld terug is helaas niet mogelijk en software met een code kan niet worden geruild)
Met geldige kassbon kunt u verzegelde/gesealde software of dvd´s binnen 14 dagen na aankoop éénmalig ruilen voor software of dvd´s (geld terug is helaas niet mogelijk)
Wij geven geen tegoedbonnen

Dus..... Ik weet niet in welke staat die is maar denk dat je m alleen maar binnen 24 uur kan ruilen

Jesse
Register at xpngaming.com!