Algemene Discussie

Beantwoorden

Level 5

Level 5
jesse131
Bericht 23301 van 28.257 (233 Weergaven)

Re: Offtopic/ontopic topic

Het zit me ook niet mee he... Mijn nieuwe laptop is sinds gister gecrashed... En nu lijkt m'n website nou ook niet echt zo'n success te zijn...

Ben in een **** ****** ****** bui...
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
FlyingDutchman_
Bericht 23302 van 28.257 (226 Weergaven)

@ Jesse, als je een nieuw eigen ontworpen design erop zou zetten zou die beter draaien. Want zie nu al dat je via WordPress een template binnen hebt gehaald. :smileytongue:

Level 3

Level 3
blackhat_nl
Bericht 23303 van 28.257 (348 Weergaven)

[ Bewerkt ]

jesse131 schreef:
Het zit me ook niet mee he... Mijn nieuwe laptop is sinds gister gecrashed... En nu lijkt m'n website nou ook niet echt zo'n success te zijn...

het probleem is dat er duizenden van dat soort sites zijn.

en ik denk ook niet dat die banner in je sig erg veel bezoekers geeft. het is de afgelopen maanden nogal rustig hier.

je bent pas 12, jouw engels is stukken beter dan van de meeste mensen die ik ken en je zet zomaar effe zo'n website op. de meeste mensen komen niet verder dan onzinnige dingen op hun hyves met verschrikkelijke achtergrond te zetten :smileytongue:

zolang je er zelf nog lol aan hebt om zo'n site te onderhouden moet je er gewoon voor gaan. ookal is het maar voor tientallen bezoekers

Level 3

Level 3
VioletGiant
Bericht 23304 van 28.257 (348 Weergaven)

blackhat_nl schreef:

jesse131 schreef:

het probleem is dat er duizenden van dat soort sites zijn.

en ik denk ook niet dat die banner in je sig erg veel bezoekers geeft. het is de afgelopen maanden nogal rustig hier.

Dit is denk ik de hoofdoorzaak.

Er zijn duizenden sites, en veel van deze sites worden onderhouden door mensen die hier voor betaald krijkgen. Sowieso ga ik liever naar een site die niet alleen PS nieuws heeft.

Het ligt dus niet aan jou site dat je weinig bezoekers hebt. 

Image and video hosting by TinyPic

Level 5

Level 5
jesse131
Bericht 23305 van 28.257 (322 Weergaven)

[ Bewerkt ]

Okey.... (Gebruikt nu andere laptop :/)

Even wat reacties van meneer Jimmy Bray, oftewel "Menneer beter" :smileyfrustrated::

>_> Copying again *sighs*

HHM?? Not sure what you are up to, but we have a perfectly good magazine from Chillax, but all your doing is adding ‘ Hot ‘ at the start?

This website isn’t going of with a good start, all it seems to do is take news of the EU Blog.

No offence… but stuff like this shouldn’t be open to the public for many reason. How do you know that a kid could be watching your site and stumbled across this?
Half of this doesn’t actually make any sense.. again why post? Also I have a question for you this time.. how old are you? As i’ve just seen this page – *Link snipped by jesse131* as you look like 8 years old?
Anyway…. no idea why you even posted this, all you had to say was that LordMatty has left* after breaking a couple of house rules.. or something like that!

En deze nog na mijn reactie:

Jesse: Look… I´m doing it via my way, what I want, and how I think the website will be cool. If you think that you could do it better, go ahead and make your own website. I´d like to see how good you can do it

Jimmy: I actually have a website, but why would I send you the link. You will probably copy all the information of it, just like you did with Playstation Blog or other sites!

My website has over 400 members, and gets over 100,000 views a month.. yours would be lucky to get 5 views a month at this rate!

(Wat een opschepper....)

Deze is van "Kelly":

Look, Jimmy has a point, he’s giving you a direction, and honestly the way your doing things around your website, I’m very surprised that you’ve reached 34 members. You seem to not care about what others think, and sometimes you need to step back and go ” yea you know what, he has got a point ” and then start changing. Stop using others content, and changing the words. Go out and contact companies, instead of using other sites to get your news!

Nee.... Ik ben ff naar de Sony helpdesk om te vragen of ze me af en toe is nieuws kunnen toesturen wat anderen niet hebben....

Maar dat zijn maar 2 mensen... De rest reageerd toch niet...

BTW, VoiletGiant spotted :smileytongue:

Moh! Laatste dagen erg druk geweest! Wel, weken kun je wel zeggen... jeminee!

FlyingDutchman_
Bericht 23307 van 28.257 (305 Weergaven)

Zo ontworpen via NikeID website:

Zo ontvangen via UPS:

pAvaaaaaax ^_^ wat goed om je weer eens te zien man lama!!!

hoe gaat het met de kleine lama en de hockey carriere? :smileyhappy:

Level 5

Level 5
jesse131
Bericht 23309 van 28.257 (301 Weergaven)

Haha! We hebben een lama lied nodig....

:smileywink: http://www.albinoblacksheep.com/flash/llama
NipponExpress
Bericht 23310 van 28.257 (296 Weergaven)

Hey pAx, ik dacht al dat je precies vandaag terug zou komen. :smileyhappy:
Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Hoi Anonymous!

Heb jij recentelijk een kudo gegeven? :)

Wedstrijden

Social Media

playstationNL-twitter.png

playstationBE-twitter.png

specuwazig-twitter.png

thepandorapandora-twitter2.png

Game Character Quotes

"Get back to the pits!" Teammanager in F1 2011

"You fool! You gave cheese to a lactose intolerant volcano god" Lemonhead, Curse of Monkey Island

Nick: "Guess I'm into some side-scrolling from time to time."
Juliet: "Nick, now's not the time to be talking dirty."
Lollipop Chainsaw

"My people... Sons and Daughters of Helghan." Scolar Visari, Killzone

Duke: "Who are you? My evil twin?"

Toekomst-Duke: "I'm you genius! Only back in time" Duke Nukem: Zero Hour

Link: "You feel all warm and fluffy" Zelda: Majora's Mask (Als je de melkkoets hebt beschermt krijg je een masker. Als je nadien nog eens hetzelfde doet, krijg je een knuffel)

Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!

Recent nieuws