Beantwoorden
Level 4

Playstation Staff

Re: Offtopic/ontopic topic

[ Bewerkt ]

lperBELGIUM schreef:

NipponExpress schreef:

lperBELGIUM schreef:

NipponExpress schreef:

lperBELGIUM schreef:

NipponExpress schreef:

AUW

Edit:

Echt die laatste.. Hij stopt en stapt af en dan alsnog word ie in elkaar gebeukt.. *****?!

kutpolitie ook.. de hele dag geen succes gehad zeker en nu je willen afreageren op de eerste persoon die meewerkt......

Wat een standaard reactie

Ik geef die agenten gelijk hoor !

Volgens mij was jij degene hier die bij het leger wilde of niet?

Jup maar ik ken vele agenten en er word altijd op hun gekakt dit en dat...Stel je even voor in hun plaats .

Dan zegt dat dus al genoeg..

En ik kan me verdomd goed verplaatsen in mensen, veel beter als 90% van de mensen die ik tegenkom. En in dit geval zou ik die jongen, die stopt en meewerkt, absoluut niet als een gek de grond in slaan. Als die jongen wat slechts had gedaan was het veel beter geweest om hem mee te nemen naar het politiebureau en vanaf dat punt verder te beslissen.

Peace cannot be achieved through violence, it can only be attained through understanding. - Ralph Waldo Emerson

"An eye for an eye only ends up making the whole world blind." - Mohandas K. Gandhi

Wat zegt genoeg... Mag je al niet in het leger gaan ? :smileysurprised: Zijn alle soldaten slecht ? 

Zodra ze uitgezonden worden om onrust te stoken in een ander land; JA.

Bovendien snap ik ook niet waarom je onderdeel van zulk soort dingen wil zijn:

"Jamaar soldaten helpen ook mensen!"

Een paar goede daden in een hele carrière vol met slechte maakt je zeker geen goed persoon. Als je aan de ene kant bijv. Irakesen oplapt maar aan de andere kant net zo veel of meer neerknalt kan je beter wegblijven.

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 25401 van 28.705 (171 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 6

Playstation Staff

[ Bewerkt ]

NipponExpress schreef:

lperBELGIUM schreef:

NipponExpress schreef:

lperBELGIUM schreef:

NipponExpress schreef:

lperBELGIUM schreef:

NipponExpress schreef:

AUW

Edit:

Echt die laatste.. Hij stopt en stapt af en dan alsnog word ie in elkaar gebeukt.. *****?!

kutpolitie ook.. de hele dag geen succes gehad zeker en nu je willen afreageren op de eerste persoon die meewerkt......

Jup maar ik ken vele agenten en er word altijd op hun gekakt dit en dat...Stel je even voor in hun plaats .

En ik kan me verdomd goed verplaatsen in mensen, veel beter als 90% van de mensen die ik tegenkom. En in dit geval zou ik die jongen, die stopt en meewerkt, absoluut niet als een gek de grond in slaan. Als die jongen wat slechts had gedaan was het veel beter geweest om hem mee te nemen naar het politiebureau en vanaf dat punt verder te beslissen.

Peace cannot be achieved through violence, it can only be attained through understanding. - Ralph Waldo Emerson

"An eye for an eye only ends up making the whole world blind." - Mohandas K. Gandhi

Wat zegt genoeg... Mag je al niet in het leger gaan ? :smileysurprised: Zijn alle soldaten slecht ? 

Een paar goede daden in een hele carrière vol met slechte maakt je zeker geen goed persoon. Als je aan de ene kant bijv. Irakesen oplapt maar aan de andere kant net zo veel of meer neerknalt kan je beter wegblijven.

Als je zegt dat je oorlog gaat voeren waar je niets te zoeken hebt spraken we nu mooi duits :/ 

En gebruik BE/NL statistieken, wij spelen maar een kleine rol in dat groot oorlogspelletje, en kga me nie laten stoppen door u :smileytongue:

BTW die civi's zullen niet alleen door ISAF gedood zijn, lokale extreme groeperingen moorden hun eigen volk uit.

Oja en als je denkt dat ik oorlogen steun, vergeet het :smileywink:

LinkinParkLivingThingsBanner
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 25402 van 28.705 (166 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 4

Playstation Staff

lperBELGIUM schreef:

NipponExpress schreef:

lperBELGIUM schreef:

NipponExpress schreef:

lperBELGIUM schreef:

NipponExpress schreef:

lperBELGIUM schreef:

NipponExpress schreef:

AUW

Edit:

Als je zegt dat je oorlog gaat voeren waar je niets te zoeken hebt spraken we nu mooi duits :/ 

En gebruik BE/NL statistieken, wij spelen maar een kleine rol in dat groot oorlogspelletje, en kga me nie laten stoppen door u :smileytongue:

BTW die civi's zullen niet alleen door ISAF gedood zijn, lokale extreme groeperingen moorden hun eigen volk uit.

Oja en als je denkt dat ik oorlogen steun, vergeet het :smileywink:

Als je oorlogen niet steunt waarom in godsnaam wil je dan bij het leger?! Je zou toch moeten weten waar het leger voor opgebouwd is.. Als je mensen wereldwijd wil helpen, join dan dit: http://www.artsenzondergrenzen.nl

En ik zeg niet dat we oorlog moeten voeren waar we niks te zoeken hebben, ik zeg dat we uberhaupt GEEN oorlog moeten voeren. Oorlog voeren is een misdaad. En zodra je er civilians bij betrekt "a crime against humanity".

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 25403 van 28.705 (152 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 4

Playstation Staff

Je hoeft niet per se oorlog te steunen als je in het leger wilt, in tegendeel lijkt mij, je wilt juist opbouw steunen.

--------------------------------------
Join the Battlefield!
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 25404 van 28.705 (150 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 6

Playstation Staff

Een leger dient in de eerste plaats om iets te beschermen.

http://www.mil.be/ops-trg/subject/index.asp?LAN=nl&ID=932

Maar tis al de 2de keer ofz dat er een discussie is over dit..

De negatieve dingen worden altijd en overal uitvergroot en dat geldt voor alles.

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 25405 van 28.705 (146 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 4

Playstation Staff

Als je stil in je eigen land blijft vind ik best dat er een leger bestaat. Maar het zal niet de eerste keer zijn dat het "beschermen" van iets uitloopt tot een gevecht. Ook omdat in veel gewelddadige landen een buitenlands leger vaak genoeg als indringers worden gezien. En in sommige landen is het wereldbeeld zo anders, en op een grote schaal, dat daar blijven en "beschermen" gewoonweg geen zin heeft.
"If you are shooting Afghan soldiers, you are shooting the Afghan people." - Julian Assange
Het beschermen van een land kan je veel beter aan het land zelf overlaten.

"Je hoeft niet per se oorlog te steunen als je in het leger wilt, in tegendeel lijkt mij, je wilt juist opbouw steunen. "

Om dingen op te bouwen heb je absoluut geen leger nodig.
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 25406 van 28.705 (143 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 4

Playstation Staff

Blablabla, lekker boeiend allemaal dit...
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 25407 van 28.705 (141 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 6

Playstation Staff

NipponExpress schreef:
Als je stil in je eigen land blijft vind ik best dat er een leger bestaat. Maar het zal niet de eerste keer zijn dat het "beschermen" van iets uitloopt tot een gevecht. Ook omdat in veel gewelddadige landen een buitenlands leger vaak genoeg als indringers worden gezien. En in sommige landen is het wereldbeeld zo anders, en op een grote schaal, dat daar blijven en "beschermen" gewoonweg geen zin heeft.
"If you are shooting Afghan soldiers, you are shooting the Afghan people." - Julian Assange
Het beschermen van een land kan je veel beter aan het land zelf overlaten.

"Je hoeft niet per se oorlog te steunen als je in het leger wilt, in tegendeel lijkt mij, je wilt juist opbouw steunen. "

Om dingen op te bouwen heb je absoluut geen leger nodig.

Sommige landen hebben niet de middelen om iets op te bouwen of hebben hun eigen volk niet eens onder controle...

@ Mero :Lol:

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 25408 van 28.705 (133 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 6

Playstation Staff

Gaat er iemand hier naartoe ? http://www.filmfestivaloostende.be/Games/default.aspx?id=25552 

Tis een ini mini game beurs :smileytongue: Vorige keer een klein verslagje van gemaakt.

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 25409 van 28.705 (99 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 4

Playstation Staff

3 woorden review Call of Juarez The Cartel:

SP: Lag, lag, lag