Algemene Discussie

Beantwoorden
SchumiFAST
Bericht 26591 van 28.259 (123 Weergaven)

Re: Offtopic/ontopic topic

Ik vind The walking dead ook niet goed genoeg om ernaar te kijken. Er gebeurt precies niks in. Scrubs vind ik ook niet goed.
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Level 5

Level 5
y0uknOwWh01aM
Bericht 26592 van 28.259 (122 Weergaven)

[ Bewerkt ]

Ik kijk sowieso geen series. Het is allemaal niet boeiend. Met uitzondering van Top Gear en soms bepaalde exclusives van Veronica.

Edit; Als je het tenminste over Westerse series hebt..

Level 5

Level 5
y0uknOwWh01aM
Bericht 26593 van 28.259 (120 Weergaven)

Ik hoor net op "de wereld draait door" dat 'Doe Maar' en 'The Opposites' samen de studio in stappen. Dat kan nog interessant worden. :smileyhappy:
MVP
CyberDie21
Bericht 26594 van 28.259 (118 Weergaven)

Volgens mij zijn er nieuwe ps3 doosjes. Met een extra lip ding geval aan de onderkant Starhawk heeft hem en ook Sorcery

Level 4

Level 4
axeldc
Bericht 26595 van 28.259 (113 Weergaven)

CyberDie21 schreef:
Volgens mij zijn er nieuwe ps3 doosjes. Met een extra lip ding geval aan de onderkant Starhawk heeft hem en ook Sorcery

Picture? :smileytongue:

Bericht 26596 van 28.259 (111 Weergaven)

Ik vind The Walking Dead wel boeiend. Zit nu bij seizoen 2 episode 4 ofzo. Ieder zijn ding :smileyhappy:

Level 4

Level 4
axeldc
Bericht 26597 van 28.259 (112 Weergaven)

y0uknOwWh01aM schreef:

Ik kijk sowieso geen series. Het is allemaal niet boeiend. Met uitzondering van Top Gear [...]

Top Gear kan je niet echt een serie noemen, het is eerder een talk-show imo. 

Als je geen series kijkt omdat ze niet boeiend zijn, dan veronderstel ik dat je helemaal geen films kijkt? Films zijn in mijn ogen altijd zo rechtlijnig en voorspelbaar. Alleen het actiegehalte, dat gaat er soms zo hard over. 

Punt is dat er in series zoveel meer gebeurt en dat er op veel meer dingen wordt ingegaan. Hoe kan je nu een personage vormen in 120 minuten? Ja, dan krijg je enkel zo van die clichétypes die iedereen herkent. 

Het is wel duidelijk dat ik totaal niet te vinden ben voor film. Het is gewoon onmogelijk om een echt verhaal te vertellen met diepgang. Dit kan gewoon niet in 120 minuten. 

Level 5

Level 5
y0uknOwWh01aM
Bericht 26598 van 28.259 (109 Weergaven)

axeldc schreef:

y0uknOwWh01aM schreef:

Ik kijk sowieso geen series. Het is allemaal niet boeiend. Met uitzondering van Top Gear [...]

Top Gear kan je niet echt een serie noemen, het is eerder een talk-show imo. 

Als je geen series kijkt omdat ze niet boeiend zijn, dan veronderstel ik dat je helemaal geen films kijkt? Films zijn in mijn ogen altijd zo rechtlijnig en voorspelbaar. Alleen het actiegehalte, dat gaat er soms zo hard over. 

Punt is dat er in series zoveel meer gebeurt en dat er op veel meer dingen wordt ingegaan. Hoe kan je nu een personage vormen in 120 minuten? Ja, dan krijg je enkel zo van die clichétypes die iedereen herkent. 

Het is wel duidelijk dat ik totaal niet te vinden ben voor film. Het is gewoon onmogelijk om een echt verhaal te vertellen met diepgang. Dit kan gewoon niet in 120 minuten. 

Top Gear is geen serie nee ok. Maar het is toch wel een serie afleveringen.. Maar ik begrijp wat je bedoeld.

Maar ik denk dat ik dan je tegenpool ben wat dit betreft. Films kijk ik over het algemeen wel veel. Het is mooi als een verhaal erg diepgaand is, maar dat hoeft niet persé, als het verhaal maar goed is. Er zijn ook echt wel films met diepgaande verhalen. Een goed personage vormen in een paar uur is ook zeker wel mogelijk. (It's not the car, it's the driver) Als je het karakter van iemand snel doorheb, wil dat nog niet zeggen dat het ook een slecht personage is. Een regiseur die weet wat hij doet, krijgt heel veel voor elkaar.

Maar waar het mij vooral om gaat is dat ik een film gewoon aan zet en dan kan ik een paar uur lang lekker wegdromen/alles vergeten. Een serie duurt zo verschrikkelijk lang dat het op gegeven moment een soort van 'verplicht nummertje' word. En daar heb ik gewoon geen zin in.

Wat dan wel weer zo is, films die een aantal delen hebben (Harry Potter, The Pirates of the Caribean, The Matrix) die hebben over het algemeen wel een beter verhaal dan andere films. Maar dat zegt dan ook weer niet alles. Los staande films als 'The Last Samurai', 'Shinobi', 'The Green Mile', 'Goemon', 'Die Another Day' en 'Signs' zijn echte meesterwerken en die vermaken me beter als bepaalde films die langer de tijd nemen om dingen uit te leggen (dus in een paar delen) of series dus.

Serieus de enigste serie die ik tot nu toe echt boeiend vond en heb blijven volgen is 'Star Trek: Enterprise'. In de meeste series word voor mijn smaak te veel in gepraat, maar met Star Trek is dat om één of andere reden gewoon niet erg.

Level 5

Level 5
y0uknOwWh01aM
Bericht 26599 van 28.259 (100 Weergaven)

[ Bewerkt ]

y0uknOwWh01aM schreef:

Er gaan al een tijdje geruchten dat het heel goed mogelijk kan zijn, dat de volgende generatie consoles geen tweedehands games meer kunnen afspelen. Sony Computer Entertainment CEO Jack Tretton ziet dit eigenlijk helemaal niet zitten, zo meldt hij in een interview met Michael Pachter op Gametrailers.

Volgens Tretton zijn tweedehands games geweldig voor gamers en als er gekozen zou worden om deze te blokkeren op een nieuwe console, je dan erg ‘anti-consument’ bezig bent. Je zou denken dat dit goed nieuws is voor de volgende console van Sony, maar Tretton liet wel weten dat dit zijn eigen mening was en dat hij dus niet sprak voor Sony.

http://www.psonly.nl/nieuws/31701/Jack_Tretton_tegen_blokkeren_2ehands_games/

Nieuws | 22 mei 2012 - In de laatste aflevering van Pach-Attack op Gametrailers heeft Michael Pachter herhaalt dat het een slecht idee zou zijn voor Microsoft of Sony om tweedehands games te blokkeren. Hij gaat zelfs zo ver door te zeggen dat de industrie in dit geval 'uit elkaar zou kunnen vallen'.

Geen games meer
Volgens Pachter zou het blokkeren van tweedehands games wel eens het einde kunnen zijn van de gamesindustrie. Bovendien valt de schade volgens hem nog wel mee. Hij berekent dat uitgevers ongeveer 5% omzet mislopen door tweedehands games. Aan de andere kant schat hij in dat men ook weer 5% wint, doordat gamers het geld dat ze krijgen voor het inleveren van games gebruiken om nieuwe games te kopen.

Quote:
I think the industry will disintegrate; I think there will be no more video games if next-gen consoles don’t support used games. You hear that, Sony and Microsoft? You have to support used games.

Blokkeren gebeurt niet
De analist ziet het ook niet gebeuren dat Microsoft of Sony met een systeem komt dat tweedehands games blokkeert. Dit onderling afspreken is verboden bij wet en als Sony of Microsoft bekend maakt met een systeem te komen dat tweedehands games blokkeert zal de ander dit zeker niet doen. Gamers zullen in dat geval massaal voor de console kiezen die tweedehands games niet blokkeert. Hiermee herhaalt Pachter wat hij al eerder zei, tweedehands games blokkeren is dom.

http://www.psonly.nl/nieuws/31741/Pachter:_Industrie_valt_uit_elkaar_zonder_2dehands/

If one does it and the others don't, the one who does it will see a loss of market share. None of the big three console manufacturers are stupid enough to do this unilaterally and none of them are evil enough to do it together.

Level 5

Level 5
jesse131
Bericht 26600 van 28.259 (93 Weergaven)

y0uknOwWh01aM schreef:

y0uknOwWh01aM schreef:

Er gaan al een tijdje geruchten dat het heel goed mogelijk kan zijn, dat de volgende generatie consoles geen tweedehands games meer kunnen afspelen. Sony Computer Entertainment CEO Jack Tretton ziet dit eigenlijk helemaal niet zitten, zo meldt hij in een interview met Michael Pachter op Gametrailers.

Volgens Tretton zijn tweedehands games geweldig voor gamers en als er gekozen zou worden om deze te blokkeren op een nieuwe console, je dan erg ‘anti-consument’ bezig bent. Je zou denken dat dit goed nieuws is voor de volgende console van Sony, maar Tretton liet wel weten dat dit zijn eigen mening was en dat hij dus niet sprak voor Sony.

http://www.psonly.nl/nieuws/31701/Jack_Tretton_tegen_blokkeren_2ehands_games/

Nieuws | 22 mei 2012 - In de laatste aflevering van Pach-Attack op Gametrailers heeft Michael Pachter herhaalt dat het een slecht idee zou zijn voor Microsoft of Sony om tweedehands games te blokkeren. Hij gaat zelfs zo ver door te zeggen dat de industrie in dit geval 'uit elkaar zou kunnen vallen'.

Geen games meer
Volgens Pachter zou het blokkeren van tweedehands games wel eens het einde kunnen zijn van de gamesindustrie. Bovendien valt de schade volgens hem nog wel mee. Hij berekent dat uitgevers ongeveer 5% omzet mislopen door tweedehands games. Aan de andere kant schat hij in dat men ook weer 5% wint, doordat gamers het geld dat ze krijgen voor het inleveren van games gebruiken om nieuwe games te kopen.

Quote:
I think the industry will disintegrate; I think there will be no more video games if next-gen consoles don’t support used games. You hear that, Sony and Microsoft? You have to support used games.

Blokkeren gebeurt niet
De analist ziet het ook niet gebeuren dat Microsoft of Sony met een systeem komt dat tweedehands games blokkeert. Dit onderling afspreken is verboden bij wet en als Sony of Microsoft bekend maakt met een systeem te komen dat tweedehands games blokkeert zal de ander dit zeker niet doen. Gamers zullen in dat geval massaal voor de console kiezen die tweedehands games niet blokkeert. Hiermee herhaalt Pachter wat hij al eerder zei, tweedehands games blokkeren is dom.

http://www.psonly.nl/nieuws/31741/Pachter:_Industrie_valt_uit_elkaar_zonder_2dehands/

If one does it and the others don't, the one who does it will see a loss of market share. None of the big three console manufacturers are stupid enough to do this unilaterally and none of them are evil enough to do it together.

Het blokkeren van 2e hands games? Dat vind ik nou echt nergens op slaan.

Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Hoi Anonymous!

Heb jij recentelijk een kudo gegeven? :)

Wedstrijden

Social Media

playstationNL-twitter.png

playstationBE-twitter.png

specuwazig-twitter.png

thepandorapandora-twitter2.png

Game Character Quotes

"Get back to the pits!" Teammanager in F1 2011

"You fool! You gave cheese to a lactose intolerant volcano god" Lemonhead, Curse of Monkey Island

Nick: "Guess I'm into some side-scrolling from time to time."
Juliet: "Nick, now's not the time to be talking dirty."
Lollipop Chainsaw

"My people... Sons and Daughters of Helghan." Scolar Visari, Killzone

Duke: "Who are you? My evil twin?"

Toekomst-Duke: "I'm you genius! Only back in time" Duke Nukem: Zero Hour

Link: "You feel all warm and fluffy" Zelda: Majora's Mask (Als je de melkkoets hebt beschermt krijg je een masker. Als je nadien nog eens hetzelfde doet, krijg je een knuffel)

Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!

Recent nieuws