Beantwoorden

Offtopic/ontopic topic

Ja ja, zoals de naam al zegt, word dit een topic waar alles mag. Dus je mag hier alles posten wat je kwijt wilt. Denk dat Ruben hier wel blij mee zal zijn :smileyvery-happy:. Dus heb je iemand die overleden is, mag je dit posten. Als je morgen weer naar school moet, laat het ons weten, maar doe het dan wel in deze topic! En ga niet overbodige topics openen, die niet echt heel nodig zijn.

Opmerking: deze topic is niet bedoeld om te flamen of dingen te posten die niet van de forum regels mogen! Doe je dit wel, word de topic gesloten en misschien word de schuldige zelfs bestraft!

Dus laat ik zeggen SPAM ON!!!!!

Ik begin alvast:

Ik moet morgen weer werken, tenzij ze mij bellen, dus is weer afwachten :smileysad: Beetje ********, maar ja..
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Member
[BleachBoy NL]
Bericht 2 van 26.576 (112.459 Weergaven)

Re: Offtopic/ontopic topic

ik heet BleachBoy

en ik heb untold legends net gekocht:Thumbs:

Cool :smileyvery-happy:, beetje leuk spel?
Member
[EZ8]
Bericht 4 van 26.576 (112.396 Weergaven)

Ik ben er ook nog :smileywink: dus let een beetje op hahaha ....

Sommige huisregels zullen we toch in acht nemen, zoals schelden. zal niet geaccepteerd worden... voor de rest laat je gaan!

Ez8 Himself

Die ook morgen mag werken (kijkt naar zijn baas) inderdaad morgen gewoon aantreden zegt ie.....
Zelfs met een bakje koffie is ie niet te porren zodat ik een vrije dag krijg hee hee....
Member
[WinningLOSER]
Bericht 5 van 26.576 (112.373 Weergaven)

Ik ben weer mobiel bereikbaar, binnen een maand 2 telefoons versleten, nu maar nummer 3 dan :smileyvery-happy: Doe ik best goed toch? :smileytongue: En beter dat jullie moeten werken toch, verdien je nog eens wat.. met dit weer buiten is er toch geen *** te doen.. :smileywink: Ik ben deze week nog vrij, verveel me rot :smileyvery-happy: Volgende week begint mijn intro-week-achtige-zooi :smileyhappy:

Hahaha Jammr EZ8 :smileytongue:
Member
[Ares]
Bericht 7 van 26.576 (112.303 Weergaven)

ik ben Ares en wil WoW kope :smileysad:
Member
[BleachBoy NL]
Bericht 8 van 26.576 (112.280 Weergaven)

@Mero: ja hoor ik vind het een goed spel, ondanks sommige ratings

weer o(n)(ff)-topic:

kennen jullie de mossel man?

@Mero: ja hoor ik vind het een goed spel, ondanks sommige ratings

weer o(n)(ff)-topic:

Er is geen ontopic :smileywink:

Dus we kunnen mooi verder lullen over die game :smileyvery-happy: Vertel eens wat meer :smileyvery-happy:
Member
[BleachBoy NL]
Bericht 10 van 26.576 (112.198 Weergaven)

uhm, volgens mij is al vrij oud, je kan een ras(knight, alchemist druid of berserker) kiezen en dan moet je zijn skills(strength, intelligence, dexterity en stamina) trainen, en missies doen en kleding en items verzamelen, een RPG dus:smileytongue: min punten vind ik toch wel dat het van boven af is(gewoon irri, maar echt storend is het niet), de prologue is vreemd en saai en als de npc wat zeggen dan is het gewoon text niet eens een stem ik zou het ongeveer een 7,5 geven, ik vind het zijn 20 euro wel waard