Beantwoorden
Level 6

Playstation Staff

Re: Post je bureaublad!

kheb het ergens van een ander forum gepikt :smileytongue:

was toen een leuk artikel dat hij het bewijs had opgegten(papiertje), maar wie stoort zich eraan ? :smileyvery-happy:

LinkinParkLivingThingsBanner
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 801 van 931 (305 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 8

Playstation Staff

Wij, de mods. Aangezien het tegen de regels van het forum in gaat.
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 802 van 931 (296 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 3

Playstation Staff

[ Bewerkt ]

De regels op elk normaal forum zijn geen directe expliciete beelden (maw: tepels, vag ina's, blote konten en penissen). Deze vrouw had elk van deze beelden bedekt. Ik ben het dan ook niet eens met de beslissing.

Daarom zal ik zelf even initiatief nemen en hem nog een keer plaatsen. De objectieve kijker zal dan zien dat deze zich aan de regels houdt die op elk normaal forum gelden. Mocht deze weer worden verwijderd, dan vrees ik het ergste voor dit forum.

Edit: nice, woordfilters!

*snip*

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 803 van 931 (287 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 8

Playstation Staff

X-Flame, we hadden het plaatje verwijderd voor een reden. Een foto van een vrouw met een doorzichtig slipje is niet iets wat toegestaan is op het forum.
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 804 van 931 (276 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 3

Playstation Staff

[ Bewerkt ]

Ik vind het eigenlijk ook wel een beetje ongepast hier je weet maar nooit of hier kleine kinderen inneens op uitkomen ofzo.

Je kan het misch eens beter voor een keertje het is voor jezelf houden in de plaats van het te delen met de anderen.

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 805 van 931 (276 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 5

Playstation Staff

Twilight_Rico schreef:

Je kan het misch eens beter voor een keertje het is voor jezelf houden in de plaats van het te delen met de anderen.

Ik zou zo'n schoonheid zeker voor mezelf houden en niet delen met anderen :Love:

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 806 van 931 (275 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 3

Playstation Staff

[ Bewerkt ]

Yay, was verdomme gewoon van het forum verbannen voor een dag. Rot nou toch een eind op. Ben zelf genoeg actief op andere forums met dezelfde regels, en daar wordt hij niet afgekeurd.

Echt een actie van 3 keer niets dit. Ik heb het compleet gehad met dit forum. Fijn om te zien hoe jullie omgaan met oude leden.

Bij deze een compleet kinderachtige actie, voor de mensen die er op tijd bij zijn, geniet er maar van!

En deze niet te vergeten:

Tot voorlopig niet meer ziens.

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 807 van 931 (265 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 4

Playstation Staff

Niet weghalen he:smileytongue:

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 808 van 931 (251 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 3

Playstation Staff

lolz
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 809 van 931 (260 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 8

Playstation Staff

Andere fora behoren niet tot zon groot bedrijf als SCEE en hebben daarom wat lossere regels. Er zitten hier kinderen van tien jaar en jonger op het forum en die stellen wij niet graag bloot aan zulke plaatjes, wat je onderhand wel moet weten aangezien je tot een van de oudere leden behoord.

We hadden je eerst vriendelijk verzocht het niet te plaatsen en toch ging je ermee door, je kon ons gewoon een PM sturen om te vragen waarom we hadden besloten het plaatje te verwijderen en ik vind het dan ook erg jammer dat je dan gewoon doorgaat om zulke plaatjes te posten.

We zijn de ergsten niet hier op het forum vlammetje, maar er zijn wel enkele regels hier op het forum waar aan gehouden moet worden.
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 810 van 931 (247 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos