Lounge

Algemene Discussie

Algemene Discussie

Beantwoorden
Member

Re: TV Series

Zojuist de eerste 4 afleveringen gezien. En ik kan alleen maar zeggen: dit wordt de heftigste 24 allertijde.
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Bericht 81 van 87 (4.341 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 4

Ohh vet, je mag mij 1 ding vertellen :smileytongue: Komt Kim Bauer weer in de serie terug:smileysurprised:?
Bericht 82 van 87 (4.341 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Member

Haar naam wordt wel genoemd in de eerste 4 afleveringen wanneer Jack terug is. Maar ze is nog niet in het zicht, net als Audrey. Wel gaat er weer een vaste personage dood :smileysad:
Bericht 83 van 87 (4.341 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 4

Damn :smileysad: Dat had ik ook al gehoord idd, gelukkig weet ik niet wie :smileyvery-happy: Vorig seizoen was mijn moeder een forum aan het lezen, die doodleuk vertelde wie het had gedaan etc. Dat vond ze niet echt leuk en was ook boos :smileytongue:
Bericht 84 van 87 (4.341 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Member

Dat is *** ja :smileyvery-happy:, daarom zeg ik ook niet wie er al doodgaat en waar het verhaal om draait.
Bericht 85 van 87 (4.341 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Member

Ik vroeg me wel af welke tv series jullie allemaal kijken :smileyvery-happy: Daarom dit topic, praat hier over de vetste series. Ik volg Prison Break, Lost, The O.C., The 4400, Stargate Atlantis en Heroes.. Ik heb alle afleveringen van die series gezien, ik download ze altijd uit Amerika. Heroes is nog redelijk nieuw, ik geloof niet dat het al te zien is op tv in Nederland, dus als je dat niet kijkt, moet je het zeker doen! Verder als extra'tje een poll, klik meteen even aan hoe jullie naar die series kijken :smileywink: Ik :smileyhappy: Six Feet Under (allemaal gekocht) The Sopranos (groot deel gekocht) alles gezien Lost totnogtoe alles gezien... nu reeks 3 tot afl 6 The Wire (3 seizoenen) TOP !!! (gekocht) DeadWood (2 seizoenen) TOP !! (gekocht) Prison Break (1 seizoen gezien) , (2de net begonnen op Five ..Engelse zender:smileytongue:) Desperate Housewives 1,2 gezien (derde seizoen nu op Channel4:smileytongue:) 24h alles gezien (seizoen 6 begint volgende Zondag op SkyOne) Verder de mindere Battlestar Galactica 1&2 wat star trek , Deep space nine , ed..
Bericht 86 van 87 (4.341 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Member

prison break for sure!! maar het was wel irritant man alleen op woensdag.:smileysad:
Bericht 87 van 87 (4.341 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos