Lounge

Algemene Discussie

Algemene Discussie

Beantwoorden
Level 9

Re: Vriendin/Vriendje

Goed nieuws????
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Bericht 51 van 197 (95 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 8

ja , morgen vertel ik meer!

Bericht 52 van 197 (83 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Een comedy lijkt me een goede keuze, lekker lachen is altijd goed :smileyhappy: Ben benieuwd!

sigps4japan.png

Bericht 53 van 197 (75 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 6

[ Bewerkt ]

The Dictator, vrouwonvriedelijke film. :smileytongue: Of een drama/thriller kun je handjes vasthouden ! :smileyvery-happy:

LinkinParkLivingThingsBanner
Bericht 54 van 197 (69 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 8

pandapandora wrote:
Een comedy lijkt me een goede keuze, lekker lachen is altijd goed :smileyhappy: Ben benieuwd!

Ugh... met jou ga ik niet naar de film!

ga ik liever naar Iron Sky or summat.

Bericht 55 van 197 (64 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 5

Waarom las ik ook proberen te versieren via een smsje :smileyindifferent:. COME ON

zo versierpoging via sms kan zo aflopen:

Jij: Hoi hihi zullen we samen naar de bios gaan, jij mag kiezen welke film hoor hihi :Blush:

(Info: wat fout gaat, 1 je typt HIHI je bent geen chick en 2 je bloost je moet haar laten blozen)

Zij: Lijkt me gezellig hoor, mij maakt het alleen niet uit welke film hoor zolang er maar niet veel bloed in zit. Alleen deze week kan ik niet dan ga ik met ***** (rivaal) al ergens heen en de rest met wat vriendinnen.

(Info: ze zegt ja alleen je gaat nu de fout in helaas zie ik het al voor me wat je terug stuurt)

Jij: Oh je gaat al wat met hem doen, leuk. ik ben nu alleen wel een beetje jaloers hoor :Frown: ..

(Info: now you never gonna get here)

Zij: Jaloers? ik ben vrijgezel, ik weet niet wat jij in je hoofd haalde maar het is geen date maar een film. Kunnen we net zo goed de film vergeten.

(Info: ja vrouwen kunnen dan bitchy zijn en daar ging je kans jan-willem gaat er mee vandoor en de versierpoging eindigt in een afwijzingsverdriet)

Dus met andere woorden, als je niet bij der ben om te vragen voor een bios (DATE). bel haar dan en doe het niet via SMS.

Bericht 56 van 197 (58 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 4

Ja idd praatjesmaker, maar jebbe is nog jong, hy moet dat nog een beetje aanleren he, ma je moet er vertrouwen in hebbe jebbe, als je dat hebt gaat alles vanzelf

Bericht 57 van 197 (57 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 9

GO Jebbe :smileyhappy: Ben jezelf en hopelijk heb je een mooie tijd :smileywink:
Bericht 58 van 197 (54 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 8

Ja en vooral niet zo doen :smileytongue: :

http://www.youtube.com/watch?v=3aIfMX7FBbI

Bericht 59 van 197 (51 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 8

r2d2-007 wrote:

Ja idd praatjesmaker, maar jebbe is nog jong, hy moet dat nog een beetje aanleren he, ma je moet er vertrouwen in hebbe jebbe, als je dat hebt gaat alles vanzelf

Je krijgt hier niet alleen met betrekking tot de PlayStations and games... maar dus ook met dames :smileywink:

Mooi forum is het toch!

Bericht 60 van 197 (40 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos