op 08-02-2012 08:46 PM - laatst bewerkt op 08-02-2012 08:47 PM
Ik zat net even achter een andere PC en kreeg ineens de nieuwe SEN voorwaarden om m'n oren..
5) U mag geen gegevens die u via of in verband met Sony Entertainment Network hebt verkregen ontleden, kopiëren, samenvoegen, herdistribueren of opnieuw gebruiken, ongeacht voor welk doeleinde, al dan niet met betrekking tot een bepaalde gebruiker.
6) U mag geen onbevoegde hard- of software gebruiken om toegang te krijgen tot Sony Entertainment Network of onbevoegde hard- of software via of in verband met Sony Entertainment Network maken of distribueren (inclusief, maar zich niet beperkend tot software voor het genereren van cheatcodes en apparaten die beveiligingskenmerken of beperkingen op software of apparaten omzeilen).
7) U mag de online client, de schijf, het opslagbestand, de server, de client-servercommunicatie of andere onderdelen van Services niet veranderen of proberen te veranderen om welke reden dan ook, [..]
Het grootste gedeelte van die punten slaat echt nergens op....

op 08-02-2012 09:04 PM
op 08-02-2012 09:26 PM
NipponExpress schreef:
CyberDie21 schreef:
Ik zie ineens een extra menu, snelkoppelingen op de main page. Kan je leuke dingen mee doen zo te zien, naar je profiel gaan ed
Extra menu? snelkoppelingen? Kzie niks bijzonders of nieuws.. Add block plus misschien uitgezet?
O wacht. Ik zie al wat je bedoeld.
Ik ga er in ieder geval wel mee aan de sIag. (Onder win 7 had ik er nog niks mee gedaan)

pffff LUCHT ![]()

op 18-02-2012 10:41 PM
op 23-02-2012 12:53 AM
deze film net gekeken
ik dacht dat dit het meest gestoorde was wat er in de film voorkwam;
dat was nog wel het minst erge. ![]()
ik ga de komende uren een fles baileys leeggieten en vrolijke dingen kijken ![]()

op 24-02-2012 10:09 PM
wegmisbruikers kijken..
walgelijke naam, puur gezeur en gezanik, kutpolitie.. vreselijk programma........
blackhat_nl schreef:deze film net gekeken
dat was nog wel het minst erge.
ik ga de komende uren een fles baileys leeggieten en vrolijke dingen kijken
Welke film is dat?

op 24-02-2012 10:14 PM
![]()
op 24-02-2012 10:26 PM - laatst bewerkt op 24-02-2012 10:29 PM
http://www.livestream.com/ForeverLive
Dat een beetje kijken. Geen idee wat het precies is, ik weet alleen dat m'n ouders er dit weekend zijn. (2012 Budapest European Rally)
Edit:
Oja wacht.. gewoon een zaken uitje. ![]()
DarkCrusaderBE schreef:
??????

op 25-02-2012 12:51 AM - laatst bewerkt op 25-02-2012 12:58 AM
NipponExpress schreef:wegmisbruikers kijken..
walgelijke naam, puur gezeur en gezanik, kutpolitie.. vreselijk programma........
blackhat_nl schreef:deze film net gekeken
*plaatje*
*plaatje van een haai op poten*
dat was nog wel het minst erge.
ik ga de komende uren een fles baileys leeggieten en vrolijke dingen kijken
Welke film is dat?
"Gyo" heet die film
om bij te komen kan ik je aanraden om de demo van galgun uit de japanse psn-store te spelen ![]()
het enige schietspel waar een schot in de borst meer punten oplevert dan een headshot ![]()
bij sommige targets hoef je niet hard te mikken ![]()

op 25-02-2012 10:22 AM
NipponExpress schreef:
DarkCrusaderBE schreef:
??????
Daar bedoel ik mee dat alleen Aziaten zo'n (teken)film kunnen maken ![]()
|
|
|
|
|
Volg ook Community Teamleader Pandapandora en Moderator MartyatMax.
Website ©2011 Sony Computer Entertainment Europe
Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden.[meer info]