Algemene Discussie

Beantwoorden
MVP
CyberDie21
Bericht 1411 van 1.480 (155 Weergaven)

Re: Wat doe je allemaal op dit moment?

Zo weer terug aan het werk. De KMS server heeft kuren na de datamigratie, tijd om er weer eens in te duiken. Hopelijk snel prob getackeld :smileyhappy::smileyhappy:
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Level 5

Level 5
y0uknOwWh01aM
Bericht 1412 van 1.480 (145 Weergaven)

[ Bewerkt ]

Ben net even boodschappen wezen doen. Voor me in de rij stond er toch een jongedame.. Echt ontzettend lange benen. Het is serieus net Bayonetta, maar dan met een kortere rug. Ik vroeg me al af tijdens het spelen van de game of het wel mogelijk was om zulke lange benen te hebben.. nou heb ik het gezien, ja, het kan dus.. :smileytongue:

NipponExpress
Bericht 1413 van 1.480 (138 Weergaven)

voorbereiding van World Cup;

Asian champions Japan take on Oman on June 3 and Jordan on June 8 in Saitama before a difficult trip to Brisbane to tackle Australia four days later.

The Blue Samurai are also drawn alongside Iraq, led by former Japan coach Zico, in Group B.

Squad

Goalkeepers: Eiji Kawashima (Lierse), Shusaku Nishikawa
(Shimizu), Shuichi Gonda (FC Tokyo)

Defenders: Yuichi Komano (Jubilo Iwata), Yasuyuki Konno
(Gamba Osaka), Yuzo Kurihara (Yokohama), Masahiko Inoha (Kobe), Yuto Nagatomo (Inter Milan), Tomoaki Makino (Urawa), Atsuto Uchida (Schalke), Hiroki Sakai (Kashiwa), Maya Yoshida (Venlo)

Midfielders: Yasuhito Endo (Gamba Osaka), Kengo Nakamura
(Kawasaki), Makoto Hasebe (Wolfsburg), Keisuke Honda (CSKA Moscow), Hajime Hosogai (Bayer Leverkusen), Hideto Takahashi (FC Tokyo)

Forwards: Ryoichi Maeda (Iwata), Shinji Okazaki (Stuttgart), Takayuki Morimoto (Novara), Shinji Kagawa (Borussia Dortmund), Ryo Miyaichi (Arsenal), Hiroshi Kiyotake (Cerezo Osaka), Mike Havenaar (Vitesse) 

Word weer interessant. Ook leuk dat er een Nederlander meespeelt bij hun. :smileyhappy:

Level 6

Level 6
lperBELGIUM
Bericht 1414 van 1.480 (134 Weergaven)

Eten maken.

Tzal een drukke dag worden vandaag  :smileyhappy:

LinkinParkLivingThingsBanner

Level 3

Level 3
DarkCrusaderBE
Bericht 1415 van 1.480 (129 Weergaven)

NipponExpress schreef:

voorbereiding van World Cup;

Asian champions Japan take on Oman on June 3 and Jordan on June 8 in Saitama before a difficult trip to Brisbane to tackle Australia four days later.

The Blue Samurai are also drawn alongside Iraq, led by former Japan coach Zico, in Group B.

Squad

Goalkeepers: Eiji Kawashima (Lierse), Shusaku Nishikawa
(Shimizu), Shuichi Gonda (FC Tokyo)

Defenders: Yuichi Komano (Jubilo Iwata), Yasuyuki Konno
(Gamba Osaka), Yuzo Kurihara (Yokohama), Masahiko Inoha (Kobe), Yuto Nagatomo (Inter Milan), Tomoaki Makino (Urawa), Atsuto Uchida (Schalke), Hiroki Sakai (Kashiwa), Maya Yoshida (Venlo)

Midfielders: Yasuhito Endo (Gamba Osaka), Kengo Nakamura
(Kawasaki), Makoto Hasebe (Wolfsburg), Keisuke Honda (CSKA Moscow), Hajime Hosogai (Bayer Leverkusen), Hideto Takahashi (FC Tokyo)

Forwards: Ryoichi Maeda (Iwata), Shinji Okazaki (Stuttgart), Takayuki Morimoto (Novara), Shinji Kagawa (Borussia Dortmund), Ryo Miyaichi (Arsenal), Hiroshi Kiyotake (Cerezo Osaka), Mike Havenaar (Vitesse) 

Word weer interessant. Ook leuk dat er een Nederlander meespeelt bij hun. :smileyhappy:

Japan heeft echt een zalige ploeg eigenlijk, ik ben echt benieuwd voor WK 2014, want Japan maakt volgens mij toch kans om ver te geraken :smileytongue:.

Ik ben nu ffkes nog aan't wakker worden en dan sebiet rond 13u weer beginnen met leren

Level 5

Level 5
y0uknOwWh01aM
Bericht 1416 van 1.480 (117 Weergaven)

Sinds een lange tijd heb ik weer het gevoel alsof ik echt iets heb gedaan dit weekend. Mooi. :smileyhappy:

Ben erg benieuwd hoe het gaat met het volgende WK. Nu ben ik een documentaire aan het kijken die o.a. achter de schermen gaat bij de finale van Nederland tegen Spanje. Net kort commentaar gehad van Shakira. Blijkbaar ging dat optreden net goed want de oortjes van de achtergrond danseressen hadden geen signaal om één of andere reden. Dus dat moest op het allerlaatste moment nog gefixed worden. Was wel even stressen, zij ze. Maar zoals gewoonlijk met haar komt alles altijd goed.
Het gaat nu weer verder zie ik, dus ben weer kijken. :smileyhappy:
NipponExpress
Bericht 1417 van 1.480 (104 Weergaven)

Gister nog twee Sennheiser hoofdtelefoons gerepareerd.
Nu net energy drank gehaald. Puur om de mensen te pesten die het willen verbieden.

oja.. en omdat ik wat wil drinken..
NipponExpress
Bericht 1418 van 1.480 (97 Weergaven)

[ Bewerkt ]

Kijken of Music "Unlimited" inmiddels misschien verbeterd is. Nou niet dus. Kies je "Global top 100" en je krijgt vervolgens enkel Amerikaans en Engelse muziek voorgeschoteld.. *zucht*

Edit:

En nog steeds geen "Prince of Electronic Pop", geen "Queen of Hiphop". En geen Koda Kumi, BoA, Perfume etc..

De service is nog steeds niet de moeite waard om op te starten. Maargoed, ik betaal sowieso niet voor lucht. Als ik betaal is het toch alleen voor fysieke albums.

Dingen aan het kopen en verkopen op ebay. Geef altijd meer uit dan ik uiteindelijk verdien xD

Ook de tuinmeubels geschuurd, zo ook maar eerste laag grondverf erop.
NipponExpress
Bericht 1420 van 1.480 (81 Weergaven)

Wat kijken;
http://www.youtube.com/watch?v=Yf-M6d4HtHw&t=3m50s

Iets met natto erop. Het is niet bepaald m'n meest favoriete soort eten.. In feite zijn het bonen die zo lang hebben gelegen dat ze liggen te schimmelen en slijmerig worden en DAARNA eet je ze pas. Ik lust het opzich wel, maar ik ben toch blij als het bakje leeg is...

Nattō is made from soybeans, typically nattō soybeans. Smaller beans are preferred, as the fermentation process will be able to reach the center of the bean more easily. The beans are washed and soaked in water for 12 to 20 hours to increase their size. Next, the soybeans are steamed for 6 hours, although a pressure cooker can be used to reduce the time. The beans are mixed with the bacterium Bacillus subtilis natto, known as nattō-kin in Japanese. From this point on, care has to be taken to keep the ingredients away from impurities and other bacteria. The mixture is fermented at 40 °C for up to 24 hours. Afterwards the nattō is cooled, then aged in a refrigerator for up to one week to allow the development of stringiness. During the aging, at a temperature of about 0 °C, the bacilli develop spores, and enzymatic peptidases break down the soybean protein into its constituent amino acids.

Toen ik het voor het eerst at wist ik niet wat het was of hoe het gemaakt was. Ik vroeg me al af hoe eten in godsnaam zo plakkerig kan zijn... >_<

Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Hoi Anonymous!

Wedstrijden

Binnenkort zijn er weer wedstrijden!

Social Media

playstationNL-twitter.png

playstationBE-twitter.png

specuwazig-twitter.png

thepandorapandora-twitter2.png

Game Character Quotes

We zoeken nieuwe game character quotes, ga naar het topic!

Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!

Recent nieuws