Algemene Discussie

Beantwoorden

Level 4

Level 4
axeldc
Bericht 4861 van 5.630 (260 Weergaven)

Re: Wat heb je voor het laatst gekocht?

blackhat_nl schreef:

eergisteren gekocht voor moederdag

productimages.wehkamp.nl.jpg

difrnce dit8010

8" capacitief scherm

resolutie 800x600

android 4.0

€160

als ik de andere tablets uit deze prijsklasse zie dan verbaast het me hoe goed de bouwkwaliteit en de batterijduur van dit ding is.

Hoe zit het met het gebruiksgemak? 
Als je het aanraakt, reageert hij dan onmiddellijk?
Is hij dun, want sommige zijn zo dat als je je vingers op de achterkant zet, je het ziet op het scherm.  

Gekocht.jpg

Helaas wel van PSP Essiantials label, maar ja het is de inhoud die telt.

PSNProfiles
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Level 3

Level 3
blackhat_nl
Bericht 4863 van 5.630 (252 Weergaven)

[ Bewerkt ]

axeldc schreef:

blackhat_nl schreef:

eergisteren gekocht voor moederdag

productimages.wehkamp.nl.jpg

difrnce dit8010

8" capacitief scherm

resolutie 800x600

android 4.0

€160

als ik de andere tablets uit deze prijsklasse zie dan verbaast het me hoe goed de bouwkwaliteit en de batterijduur van dit ding is.

Hoe zit het met het gebruiksgemak? 
Als je het aanraakt, reageert hij dan onmiddellijk?
Is hij dun, want sommige zijn zo dat als je je vingers op de achterkant zet, je het ziet op het scherm.  

-gebruikersgemak is goed, het is gewoon android(4.0)

-touchscreen is capacitief, met zo'n glasplaat en multitouch. zoals alle duurdere tablets.

-qua reactietijd merk je niets, het is gewoon goed.

-de tablet is heel stevig, er zit totaal geen beweging in

ik ben speciaal naar de mediamarkt gegaan omdat ze daar een hele zooi tablets langs elkaar hebben staan, en je ze ook kan uitproberen. de kwaliteit is te vergelijken met de duurdere tablets

het is niet de bedoeling om 3d spellen op het ding spelen. ik heb minecraft geinstalleerd. dit speelt opzich prima, maar het renderen gaat niet al te geweldig. zolang het niet 3d is, draait alles prima.

verder heb je GEEN google market. je hebt wel alternatieve markets zoals de 1mobile market(waar het downloaden van apps vaker mis dan goed gaat), of de ingebouwde crappy market. het beste kan je losse apk-bestanden downloaden of applicaties downloaden op een geroot android toestel en overkopieren naar de tablet.

verder heb je bij het ontbreken van google services ook niet de mogelijkheid om je agenda met google agenda te synchroniseren. met exchange kan het wel.

het scherm is 800x600. dit leverd voor de meeste applicaties geen problemen op, de enige app die niet installeerde was buienradar. de beeldverhouding is vreemd voor een tablet, maar in het gebruik merk je er niets van.

verwacht geen ondersteuning van de fabrikant, de tablet bestaat niet eens op hun website, er is ook 0,0 op het internet te vinden over deze tablet, en er zijn geen accesoires. verwacht dus niet dat je dit ding kan rooten.

nu hoeft mijn moeder geen apps te installeren, en ze speelt er voornamelijk spelletjes als angry birds of kaartspelletjes op, dus het gemis van de google market is geen probleem voor haar. qua kwaliteit heb ik niets aan te merken, het ding is stevig, het touchscreen werkt perfect, en de batterij gaat lang(5+ uur) mee.

nadelen: alleen een camera aan de voorkant, 4GB geheugen(512MB voor apps, maar veel aps kan je ook naar de andere 2-3gb verplaatsen), geen bluetooth, gps. geen google services(sync, market)

Max Payne 3 special edition gekocht :smileytongue:

Nieuwe auto

Level 4

Level 4
axeldc
Bericht 4866 van 5.630 (223 Weergaven)

blackhat_nl schreef:

-gebruikersgemak is goed, het is gewoon android(4.0)

-touchscreen is capacitief, met zo'n glasplaat en multitouch. zoals alle duurdere tablets.

-qua reactietijd merk je niets, het is gewoon goed.

-de tablet is heel stevig, er zit totaal geen beweging in

ik ben speciaal naar de mediamarkt gegaan omdat ze daar een hele zooi tablets langs elkaar hebben staan, en je ze ook kan uitproberen. de kwaliteit is te vergelijken met de duurdere tablets

het is niet de bedoeling om 3d spellen op het ding spelen. ik heb minecraft geinstalleerd. dit speelt opzich prima, maar het renderen gaat niet al te geweldig. zolang het niet 3d is, draait alles prima.

verder heb je GEEN google market. je hebt wel alternatieve markets zoals de 1mobile market(waar het downloaden van apps vaker mis dan goed gaat), of de ingebouwde crappy market. het beste kan je losse apk-bestanden downloaden of applicaties downloaden op een geroot android toestel en overkopieren naar de tablet.

verder heb je bij het ontbreken van google services ook niet de mogelijkheid om je agenda met google agenda te synchroniseren. met exchange kan het wel.

het scherm is 800x600. dit leverd voor de meeste applicaties geen problemen op, de enige app die niet installeerde was buienradar. de beeldverhouding is vreemd voor een tablet, maar in het gebruik merk je er niets van.

verwacht geen ondersteuning van de fabrikant, de tablet bestaat niet eens op hun website, er is ook 0,0 op het internet te vinden over deze tablet, en er zijn geen accesoires. verwacht dus niet dat je dit ding kan rooten.

nu hoeft mijn moeder geen apps te installeren, en ze speelt er voornamelijk spelletjes als angry birds of kaartspelletjes op, dus het gemis van de google market is geen probleem voor haar. qua kwaliteit heb ik niets aan te merken, het ding is stevig, het touchscreen werkt perfect, en de batterij gaat lang(5+ uur) mee.

nadelen: alleen een camera aan de voorkant, 4GB geheugen(512MB voor apps, maar veel aps kan je ook naar de andere 2-3gb verplaatsen), geen bluetooth, gps. geen google services(sync, market)

Moet misschien eens overwegen om een tab aan te schaffen :smileywink:

Bericht 4867 van 5.630 (218 Weergaven)

TheMerovingian schreef:
Nieuwe auto

Wat voor 1? En had jij er laatst al niet 1 gekocht :smileytongue:

Fiat bravo, nee ging toen op laatste moment niet door :/
MVP
XxGandhixX
Bericht 4869 van 5.630 (193 Weergaven)

ipad 2 16 gb wifi wit voor mijn meisie en itunes kaart 15 euro

MVP
CyberDie21
Bericht 4870 van 5.630 (175 Weergaven)

Een nieuwe muis voor mn laptop:

Tevens zojuist gehaald:

en 

Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Hoi Anonymous!

Heb jij recentelijk een kudo gegeven? :)

Wedstrijden

Social Media

playstationNL-twitter.png

playstationBE-twitter.png

specuwazig-twitter.png

thepandorapandora-twitter2.png

Game Character Quotes

"Get back to the pits!" Teammanager in F1 2011

"You fool! You gave cheese to a lactose intolerant volcano god" Lemonhead, Curse of Monkey Island

Nick: "Guess I'm into some side-scrolling from time to time."
Juliet: "Nick, now's not the time to be talking dirty."
Lollipop Chainsaw

"My people... Sons and Daughters of Helghan." Scolar Visari, Killzone

Duke: "Who are you? My evil twin?"

Toekomst-Duke: "I'm you genius! Only back in time" Duke Nukem: Zero Hour

Link: "You feel all warm and fluffy" Zelda: Majora's Mask (Als je de melkkoets hebt beschermt krijg je een masker. Als je nadien nog eens hetzelfde doet, krijg je een knuffel)

Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!

Recent nieuws