Beantwoorden
Member
Rikketikkie
Bericht 141 van 157 (99 Weergaven)

Re: Zoektocht naar ...quotes

'Live Life Large'

Is de naam van een een discovery reclame. Zo'n mooie reclame... Perfecte muziek met de beelden en als laatst die tekst.

Photobucket
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
NipponExpress
Bericht 142 van 157 (91 Weergaven)

The average man drowns in delusions of grandeur. The abnormal man believes he is sane. Tyria

NipponExpress
Bericht 143 van 157 (86 Weergaven)

[ Bewerkt ]

Deze is goed;

Reality is for those who lack imagination.

:smileytongue:

Edit:

lol;

You can safely assume that you've created God in your own image when it turns out that God hates all the same people you do. - Anne Lamott

Edit:

Reality is an illusion that occurs due to lack of alcohol :smileyvery-happy:

Angershock
Bericht 144 van 157 (72 Weergaven)

It is never too late to be what you might have been.
George Eliot
Image and video hosting by TinyPic
MVP
XxGandhixX
Bericht 145 van 157 (66 Weergaven)

De aarde biedt voldoende om ieders behoefte te bevredigen maar niet ieders hebzucht. Gandhi

NipponExpress
Bericht 146 van 157 (59 Weergaven)

Een aantal maanden geleden zag ik Derek Ogilvie aan het werk met kinderen en hun ouders in zijn televisieprogramma. Ik heb zitten observeren en gevoelsmatig komt de man integer op mij over. Het is in mijn optiek niet nodig om dit op tv te brengen, maar wie ben ik. Wat nu is gebeurd in het programma Rambam bewijst dat de programmamakers niet op de hoogte zijn van spirituele feiten. Deze onwetendheid heeft geleid tot een "ontmaskering" van Derek Ogilvie, die intussen flink door het slijk is gehaald. Wat zich hier heeft afgespeeld moet van een aantal kanten worden bekeken. Diegene die contact heeft met de energetische wereld (ik noem het maar even zo) bepaalt niet zelf wat er doorgegeven wordt. Deze informatie dient ook altijd één op één te worden doorgegeven, zonder vervorming of wat dan ook. Zeer goed mogelijk dat Ogilvie contact heeft gelegd op een ander niveau met desbetreffende grootvader. Weet dat we hier op aarde allemaal vrijwillig in een fysiek lichaam zijn gereïncarneerd en dat andere delen van ons niet hier zijn, maar in een andere dimensie. Zie ik al lachers? Ja hoor. Iedereen, echt iedereen heeft een Hogere Ziel, een Hoger Zelf, waar je contact met kunt maken. Dat kun je ook zelf. Het lukt alleen om contact te maken als je in liefde en in eerlijkheid leeft, zonder te oordelen, te veroordelen, in een slachtofferrol zit, in boosheid of frustratie leeft, kortom.... er kan geen contact zijn als deze zaken in jouw leven een rol spelen. Denk niet dat hier sprake is van een soort van religie. Integendeel. Het verhaal over wie wij werkelijk zijn, is weggemoffeld, door de eeuwen heen. Als mensen echt zouden begrijpen hoe wij in elkaar steken, zou deze hele toestand niet eens aan de orde zijn.

en wat nou opgelicht kijk hoe veel mensen hij geholpen heeft jullie derek haters doen niks voor een ander als iemand bij jou komt ofzo en die is verdrietig omdat ze iemand kwijt is geraakt durf ik te wedden dat jullie haar wel helpen maar verdriet niet afpakt en dat doet derek wel en dat is goed want hij helpt mensen hun verdriet te vergeten en verder te leven!!!!!!

***** hij is niet nep want hij krijgt contact door maar die  Linda Hakeboom is schandalig want die doet als of iemand dood is en hij kan wel contact hebben gehad met een geest maar dan die van iemand anders en linda is zo vies om daar mee te spotten u moet zich schamen!!

ik vind dat ; ONTMASKERD een groot woord is voor dit geval.

mensen maken fouten & daar leren ze van.
Hij heeft genoeg mensen geholpen met hun overleden familie lid of vrienden noem maar op.
ik vind het nergens op slaan dat als hij 1 foutje maakt gelijk ontmaskerd is.
en zo denken meerdere mensen er over.
en mensen die niet in hem geloven, dat is heel jammer & heel lullig.
Maar als hij nep was?
hoe kan hij het dan weten over mensen in de zaal?
over hun opa's enzo ?
die mensen zeggen later in het programma, dat het klopt en dat ze opgelucht zijn door hem.
en wie weet liegt die linda wel.
ik vind het echt NIET normaal!!
wie weet nou dat ze de waarheid spreekt?
misschien vond ze derek wel bull***** & liegt ze er over.
who knows the truth?
zoveeeeeel mensen waren opgelucht als ze derek gesproken hadden, en de pers pakt het af.
met gelijk hun ; ONTMASKERD.
ze moesten is weten hoe ze vele mensen laten voelen met die titel.
en als de pers zo van roddelen houdt moeten ze dat maar lekker over hun zelf doen!
nogmaals ik vind het niet normaal van de pers of wie dan ook dat ze het gevoel van opluchting enzo weghalen bij mensen die hij geholpen heeft, of die hij kan helpen.
Hoe kan het dan dat hij dingen weet, die nog nooit door iemand verteld zijn ?
klopt niks van die hele ontmaskering ..
En ja, als je erin gelooft, ga je gang.
Geloof je er niet in, laat het dan met rust !
Beetje respect en begrip voor elkaar is weer ver te zoeken ... *bah*

Hoe onwetend kun je zijn....Rambam...

Dit programma zegt niets over Derek, maar des te meer over jullie, Rambam.

Dit is jullie waarheid en spiritualiteit daar begrijpen, willen jullie niets van begrijpen, maar ondertussen houdt het jullie wel bezig...grappig is dat toch.

Jullie moeten nog veel leren, maar vooral over jezelf...

Zelfinzicht...bv. om te willen weten, waarom dat innerlijk verlangen bestaat om anderen onderuit te willen halen.

wat ik al dacht, wat een flut vpro programma, en dat alles voor de kijk cijfers.

kijk op zomanier heeft de vpro even de aandacht,

maar lieve mensen, ook ik werk bij de tv, en ken daardoor heel veel mensen.

en laat ik nu net zien dat er bij de filmpjes die vpro heeft gemaakt allemaal betaalde figuranten zijn gebruikt.

sorry vpro. maar dat is pas nep !!

Derek ontmaskerd?

Laat me niet lachen. Daar is wel meer voor nodig!!

Zielig om een medium onderuit te halen die zeer goed en belangrijk werk doet!

Mediums kunnen net zo goed levende personen contacten.

Rambam heeft hier de plank flink misgeslagen en wat willen ze bereiken??? We leven in een tijd waarin het spirituele zeer belangrijk is en nog wordt.

Member
DarkCrusaderBE
Bericht 147 van 157 (57 Weergaven)

[ Bewerkt ]

"I would rather be hated for who I am than loved for who I am not" : Kurt Cobain

2vlpb9v.png

NipponExpress
Bericht 148 van 157 (45 Weergaven)

"Makes me sick when i see a bunch of eco-terrorists lauded for breaking the law. Why aren't Barker and his motly crew in the international courts and out pressuring the wolds governments to pass more stringent laws and regulations? What? Oh I see, that does not get face time on the nature channel and a boat to play Pirate in and go around endangering other vessels on the high seas."
NipponExpress
Bericht 149 van 157 (42 Weergaven)

"As an unprejudiced party, I have to say I see a lot of problems with the way the SS folks go about their business. I don't eat whale meat, I don't have a particular concern for the whaling industry.
Now, if the Japanese are hunting an endangered species of whale, then I would have a problem with it, but I don't believe this is the case, so what makes whales so special? I don't see the SS forming up to bring an end to the tuna harvest (much gratitude from all the Sushi lovers out there, I'm sure)...
Also, why is it deemed legal to foul the props of boats and do potential engine damage? Is it legal for people to lay down spike strips on the road because they have a problem with someone driving too fast? No, you would be cited for damage to property, endangering the public/human lives, etc.
A lot of folks on here like to cheer the SS like they are some sort of modern day Robin Hood. But if those same people would take a step back and think logically for a few minutes instead of following some hippie rallying cry, you might see the point I'm making..." - Tizalleyman

Haha idd. Kudos gaan naar hem.
NipponExpress
Bericht 150 van 157 (35 Weergaven)

[ Bewerkt ]

"Chinas got the largest army in the world the WOMENS division is LARGER THAN WHOLE POPULATION OF AMERICA."

Say what?!

Edit:

"It's all about Russia.. Germany was stronger than the European and American forces together, they just couldn't handle being attacked from both sides. If Russia hadn't interfered Germany would've succeeded conquering Europe."