Lounge

Algemene Discussie

Algemene Discussie

Beantwoorden
Level 5

Re: het moppen topic

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Bericht 151 van 193 (199 Weergaven)
Level 8

Haha kudo XD

Bericht 152 van 193 (186 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 5

Bericht 153 van 193 (173 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 6

Bij een wijnhandelaar is de reguliere proever overleden en de zaakvoerder gaat op zoek naar een nieuw werkkracht.
Een dronkaard, met een versleten vuile blik kwam langs voor de positie.
De zaak woord voerder vraagt zich af, hoe hem weg te sturen.

Ze gaven hem een glas te drinken.

Hij probeerde het en zei:

"Het is een Muscat, drie jaar oud, gekweekt op een noordelijke helling, gerijpt in stalen containers".

Lage kwaliteit, maar acceptabel.
"Dat klopt", zei de baas.

Nog een glas ....
"Het is een cabernet, acht jaar oud, een zuid-westelijke helling, eiken vaten, gerijpt op 8 graden. Drie jaar nodig heeft voor beste resultaat .."
"Correct."

Een derde glas ...
Het is een pinot blanc champagne, hoogwaardige en exclusieve rusting zei de proever.

De zaakvoerder was verbaasd en vond het moeilijk te geloven, laat staan te accepteren.
Hij knipoogde naar zijn secretaresse om iets te suggereren.
Ze verliet de kamer en kwam terug in met een glas urine.

De aangeschoten proever smaakt.
"Het is een blonde, 26 jaar oud, drie maanden zwanger en als ik deze baan niet krijg, maak ik de naam van de vader bekend”

Bericht 154 van 193 (162 Weergaven)
Level 5

[ Bewerkt ]

Er zit in een vliegtuig een priester een prins een moeder met haar zoontje en een president.
Er waren maar 4 parachute's.
Het vliegtuig gaat neerstorten en de Prins zegt: 'Ik ben belangerijk dus ik mag een parachute.'
En hij springt naar beneden.
Dan zegt de priester: 'Ik moet voor mijn volk zorgen dus ik mag een parachute.'
En hij springt naar beneden.
Dan zegt de president: 'Ik moet nog dingen regelen dus ik mag een parachute.'
Tot de moeders verbazing ziet ze nog twee parachute's.
Dan ziet ze haar zoontje huilen.
'Wat is er schat?' vraagt de moeder.
'Nou, de priester heeft mijn rugzak meegenomen.'

Image and video hosting by TinyPic
Bericht 155 van 193 (143 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 6

In een vliegtuig richting Montreal staat ineens een mooie blonde vrouw op en loopt van het economyclass-gedeelte naar het businessclass-gedeelte en laat zich in zo'n comfortabele zetel vlijen..

Een steward ziet dat en gaat er achteraan.
Hij tikt de blondine op haar schouders en vraagt haar ticket.
Na deze bestudeerd te hebben zegt hij tegen de dame:
"Sorry mevrouw, maar dit is de businessclass en u heeft een ticket voor economyclass."
De blondine roept: "Ik ben blond, ik ben mooi, ik ga naar Montreal en ik blijf hier zitten!"

De steward meldt dit voorval in de cockpit en de co-piloot gaat even poolshoogte nemen.
"Mevrouw," zegt hij, "waarschijnlijk heeft u de steward niet begrepen, maar uw ticket is niet geldig voor dit gedeelte van het toestel. U dient zich naar het economy-gedeelte te begeven."
De vrouw roept: "Ik ben blond, ik ben mooi, ik ga naar Montreal en ik blijf hier zitten!"

De copiloot meldt dit aan de piloot en die zegt: "wacht maar, pff. Ik ben getrouwd met een blonde vrouw. Ik spreek 'blonds'."
De piloot gaat naar de blonde dame en fluistert haar iets in het oor. Zonder ***** of stoot staat de vrouw op en begeeft zich onmiddellijk naar het economy-gedeelte.

De steward en de co-piloot vragen de piloot hoe hij dat in godsnaam geflikt heeft.
"Simpel," zegt de piloot, "ik heb tegen haar gezegd dat de business-class niet naar Montreal gaat.

LinkinParkLivingThingsBanner
Bericht 156 van 193 (126 Weergaven)
Level 6

Once upon a time in the Kingdom of Heaven, God went missing for six days. Eventually, Michael the archangel found him on the seventh day, resting. He inquired of God, "Where have you been?"

God sighed a deep sigh of satisfaction and proudly pointed downwards through the clouds : "Look Michael, look what
I've made."

Archangel Michael looked puzzled and said, "What is it?" "It's a planet," replied God raving, "and I've put life on it. I'm going to call it Earth and it's going to be a great place of balance." "Balance?" inquired Michael, still confused. God explained, pointing to different parts of Earth, "For example, North America will be a place of great opportunity and wealth while South America is going to be poor; the Middle East over there will be a hot spot and Russia will be a cold spot. Over there I've placed a continent of white people and over there is a continent of black people", God continued, pointing to different countries. "This one will be extremely hot and arid while this one will be very cold and covered in ice. I'll have lush forests over there and deserts down there."

The Archangel, impressed by God's work, then pointed to a small landmass and said "What's that one?"

"Ah," said God, "I'm glad you asked. That's Belgium! The most glorious place on Earth. There are beautiful lakes, rivers, streams and hills. The people from Belgium are going to be modest, intelligent and humorous and they're going to be found travelling the world. They'll be extremely sociable, hard-working and high-achieving, and they will be known throughout the world as diplomats and carriers of peace. Best of all I'm giving them the very best of food and drinks"

Michael gasped in wonder and admiration but then proclaimed, "What about balance, God? You said there will be balance!"

God replied with a cheeky grin "Wait until you see the ones I'm putting next to them in Holland."

Bericht 157 van 193 (124 Weergaven)
Level 6

Een boer is met zijn knecht op het land als hij tot aan zijn enkels in de blubber zakt. "Ga mijn laarzen halen," zegt de boer. Als de knecht bij de boerderij is, komt hij de dochters van de boer tegen.
"Hé, wat doe jij nou hier?" vragen de meiden.
"Ik mag van de boer met jullie allebei naar bed!" zegt hij.
"Daar geloven we niks van."
"Oh nee? Wacht maar, dan vraag ik het hem wel even," en hij roept naar de boer op het land: "Moest ik er nou 1 pakken of 2?!"
De boer: "Allebei natuurlijk!"

De Nederlandse Regering heeft vandaag meegedeeld, dat het Rijkswapen, de Leeuw, wordt vervangen door een condoom. Dit, omdat het meer weergeeft waar de Nederlandse politiek voor staat. Een condoom staat inflatie toe, stopt productie, vernietigt de volgende generatie, voorkomt een hoop gelul en... geeft u een gevoel van veiligheid terwijl u in feite genaaid wordt! U bent in kennis gesteld.

Een Amerikaanse, een Russische en de Belgische zeemachtadmiraal komen samen op een oorlogskruiser. De Amerikaan zegt tegen zijn collega's: "Mijn manschappen zijn de grootste durvers!" Hierop roept hij soldaat Smith en beveelt hij : "Spring in het water langszij het schip en zwem eronderdoor" De soldaat doet dit zonder morren. "Zie je wel", zegt hij, "wat ik bedoel?!"
De Russische admiraal wil uiteraard niet onderdoen en roept een van zijn soldaten zeggende dat ZIJN manschappen nog grotere durvers zijn. Hij beveelt: "Igor, ga naar de voorzijde van het schip, spring in het water, zwem onder de ganse lengte van het schip door!" Igor salueert en voert uit wat hem is opgedragen. "Zie je wel", zegt de admiraal, "dat mijn mannen nog méér durven". 
Nu zit de Belgische admiraal natuurlijk met een probleem. Hoe moet hij zijn beide collega's overbluffen? Dan weet hij het en zegt: 
"Dat is allemaal niets, mijn manschappen zijn de GROOTSTE durvers!" Hij roept soldaat JANSSENS en beveelt hem het volgende: "Janssens, ga naar de voorkant van het schip, spring in het water, zwem onder water de ganse lengte van het schip en kom terug onder water tot in de helft waarna je nog eens de ganse breedte zwemt!!" Soldaat Janssens bekijkt zijn admiraal van kop tot teen en antwoordt: " Wil jij mijn ***** eens kussen!" 
Waarop de admiraal tegen zijn collega's zegt: " Zie je nu wel dat mijn manschappen de grootste durvers zijn!!"

Bericht 158 van 193 (121 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 5

Bericht 159 van 193 (117 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 6

lperBELGIUM schreef:

Once upon a time in the Kingdom of Heaven, God went missing for six days. Eventually, Michael the archangel found him on the seventh day, resting. He inquired of God, "Where have you been?"

God sighed a deep sigh of satisfaction and proudly pointed downwards through the clouds : "Look Michael, look what
I've made."

Archangel Michael looked puzzled and said, "What is it?" "It's a planet," replied God raving, "and I've put life on it. I'm going to call it Earth and it's going to be a great place of balance." "Balance?" inquired Michael, still confused. God explained, pointing to different parts of Earth, "For example, North America will be a place of great opportunity and wealth while South America is going to be poor; the Middle East over there will be a hot spot and Russia will be a cold spot. Over there I've placed a continent of white people and over there is a continent of black people", God continued, pointing to different countries. "This one will be extremely hot and arid while this one will be very cold and covered in ice. I'll have lush forests over there and deserts down there."

The Archangel, impressed by God's work, then pointed to a small landmass and said "What's that one?"

"Ah," said God, "I'm glad you asked. That's Belgium! The most glorious place on Earth. There are beautiful lakes, rivers, streams and hills. The people from Belgium are going to be modest, intelligent and humorous and they're going to be found travelling the world. They'll be extremely sociable, hard-working and high-achieving, and they will be known throughout the world as diplomats and carriers of peace. Best of all I'm giving them the very best of food and drinks"

Michael gasped in wonder and admiration but then proclaimed, "What about balance, God? You said there will be balance!"

God replied with a cheeky grin "Wait until you see the ones I'm putting next to them in Holland."

hahahaha

cheerlie.gif

Bericht 160 van 193 (109 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos