Algemene Discussie

Beantwoorden

vijftien doden bij schietpartij Batman-première Denver

[ Bewerkt ]

Vijftien doden bij schietpartij Batman-première Denver

AMSTERDAM - Bij een schietpartij tijdens de première van de nieuwste Batman-film in de Amerikaanse stad Aurora bij Denver zijn zeker veertien mensen om het leven gekomen.

Dat heeft de politie bevestigd. Tien van de slachtoffers waren op ***** dood, de andere vijf overleden in het ziekenhuis. Er zijn ook zeker 50 gewonden gevallen.

De schoten werden kort na middernacht gelost in een bioscoop in Aurora, dat vlakbij Denver ligt. Beide steden liggen in de staat Colorado. De schietpartij vond plaats tijdens de film.

Dader

In eerste instantie kwamen er berichten binnen over twee daders, maar volgens de lokale politie is daar geen bewijs voor. Er is één man aangehouden. Hij zou gemaskerd zijn geweest tijdens de schietpartij. Volgens ooggetuigen droeg hij een kogelvrij vest en liet hij rookbommen en traangasgranaten afgaan.

De verdachte heeft tegen de politie gezegd dat er explosieven in zijn huis liggen.

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Level 5

Level 5
y0uknOwWh01aM
Bericht 2 van 14 (144 Weergaven)

Re: vijftien doden bij schietpartij Batman-première Denver

Ik hoorde het net op de radio. Ik was echt zo van w0t? Maar toen hoorde ik een Amerikaan erover praten en dacht gelijk ooh vandaar, het is in Amerika. Verbaast me niks dan.
Tuurlijk is het triest dat er mensen dood zijn. Maarja, het is nou eenmaal 'The Wild West' daar eh..

Level 8

Level 8
jebbe_1-
Bericht 3 van 14 (142 Weergaven)

Die zal denken dat hij The Joker is hé. Wat bezield zo'n mensen eigenlijk? 15 mensen vermoorden! Onnozelaar!

Dat krijg je denk ik ook wel als je op elke hoek van de straat guns kan kopen..

Level 3

Level 3
DarkCrusaderBE
Bericht 5 van 14 (119 Weergaven)

pffff, er zijn toch te veel gestoorde mensen in deze wereld... Ga maar is rustig naar de cinema met je familie

Level 4

Level 4
axeldc
Bericht 6 van 14 (111 Weergaven)

Gewoonweg afschuwelijk  :Shame:

Bericht 7 van 14 (103 Weergaven)

Echt heel naar en onnodig, die arme mensen. :smileysad:

thepandorapandora-twitter2.png drippy a03.gif

Level 6

Level 6
kevin_1606
Bericht 8 van 14 (101 Weergaven)

y0uknOwWh01aM schreef:
Ik hoorde het net op de radio. Ik was echt zo van w0t? Maar toen hoorde ik een Amerikaan erover praten en dacht gelijk ooh vandaar, het is in Amerika. Verbaast me niks dan.
Tuurlijk is het triest dat er mensen dood zijn. Maarja, het is nou eenmaal 'The Wild West' daar eh..

ik hoorde het op het werk, en we hadden echt dezelfde reactie :smileysad: ... debielen die daar rondlopen ... :smileysad: (niets persoonlijks tegen amerikanen hoor, maar de meeste geflipte dingen gebeuren wel daar)

Level 5

Level 5
y0uknOwWh01aM
Bericht 9 van 14 (97 Weergaven)

[ Bewerkt ]

kevin_1606 schreef:

y0uknOwWh01aM schreef:

ik hoorde het op het werk, en we hadden echt dezelfde reactie :smileysad: ... debielen die daar rondlopen ... :smileysad: (niets persoonlijks tegen amerikanen hoor, maar de meeste geflipte dingen gebeuren wel daar)

Het komt ook voor een groot deel door die gestoorde Amerikaanse regering. Die doen gewoon nergens wat aan. Als ze slim zijn hadden ze al heel lang geleden een wapenverbod ingeschakeld.

Ze zeiken en zeiken en zeiken maar op buitenlanders en Canadesen die hun land in willen en vliegvelden staan potdicht van de beveiliging, maar als je eenmaal erdoor ben koop je daar gewoon een wapen. In principe hoef je niks mee te smokkelen door vliegvelden om de boel daar van eieren te maken. Paranoia en dom is die regering daar.

Level 5

Level 5
y0uknOwWh01aM
Bericht 10 van 14 (86 Weergaven)

[ Bewerkt ]

Ik ga ook trouwens voor geen goudgeld naar de US. De kans dat je in een kist terug gaat naar NL is veel te groot. Vooral niet naar een plaats als Texas e.d. waar mensen zo nationalistisch zijn als de pest.

Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Hoi Anonymous!

Wedstrijden

Binnenkort zijn er weer wedstrijden!

Social Media

playstationNL-twitter.png

playstationBE-twitter.png

specuwazig-twitter.png

thepandorapandora-twitter2.png

Game Character Quotes

We zoeken nieuwe game character quotes, ga naar het topic!

Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!

Recent nieuws