Algemene Discussie

Beantwoorden

Member

Member
[Penkala]
Bericht 61 van 67 (1.224 Weergaven)

No Subject

Oh ja ? Waar dna heb je dat verteld ? Vertel dan nog maar eens waarom hiero, want ik zou geen goede reden weten om januari uit te schelden
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Member

Member
[Gamefreak122]
Bericht 62 van 67 (1.224 Weergaven)

No Subject

ik begon al toen ik klein was ik weet niet welke console het was. was een console met een joystick met 1 rode knop .de joystick was een beetje driehoekig volgens mij ik heb verder daarna gehad oude grijse gameboy (verkocht) supernintendo (heb ik nog ga ik houden to ik er veel geld voor kan vangen) gameboy pocket (verkocht) gameboy coller (verkocht) gameboy advance (verkocht) playstation 2 ( heb ik natuurlijk nog) xbox (heb ik ook nog) psp (heb ik ook nog) ___________________________________________ laast uitgespeeld ps2: james bond: from russia with love psp: gta liberty stories xbox: king kong,half life 2 http://users.ign.com/collection/gamer1126?objType=1

Member

Member
[DHS4LIFE]
Bericht 63 van 67 (1.224 Weergaven)

No Subject

quote:
Oorspronkelijke afzender FordMustang: man spammer zet da toch gewoon in 1 bericht NOW PLAYING:-age of empires III COMING UP:-R&C II WAITING FOR:-Driver: parallel lines VISIT MY SITE: http://groups.msn.com/TheGameReligion
Heb je zijn naam gezien? Dat verklaart genoeg. Daar ga je gekke dingen van doen... ___________________________________________ |THAW-DHS|DHS4LIFE| ___________________________________________ Als je denkt dat het niet vager kan, Dan word het toch nog vager.

Member

Member
[BBOB]
Bericht 64 van 67 (1.224 Weergaven)

No Subject

Het allereerste computerspel dat ik speelde was Loco op de commodore64. Het zou me verbazen dat hier nog iemand het commodore tijdperk meegemaakt heeft :-) (ter illustratie, een foto: http://www.zock.com/8-Bit/Ad_C64a.JPG ) Ma soit, ik was toen een jaar of 7, ik ben dan ook beginnen programmeren in Basic, dat vond ik soms al leuker dan games. http://users.pandora.be/bobke

Level 8

Level 8
jebbe_1-
Bericht 65 van 67 (50 Weergaven)

Re: wanneer begonnen jullie met gamen?

[EIement] schreef:
Wanneer begonnen jullie met gamen en hoeveel games hebben jullie nu?En consoles/handhelds?Welk spel vonden jullie het leukst? Wat was je eerste game per console/handheld? 

ik ben begonnen met gamen op mijn nonkel zijn PSone met fifa '98 (kan ook '97 zijn)

en ik heb nu ca. 50 ps3 games. , 5 ps vita games, 20 nintendo ds games. , 35 ps2 games

ik heb dus 6 consoles: PSone , PS2 , PS3 , PSvita , NINTENDO DS, NINTENDO DSI

op de PSone was de leukste game een shooter (kan de titel niet meer herinneren)

op de PS2 was de leukste game : BUZZ The Sports Quiz

op de PS3 is (momenteel) de leukste game : Homefront (en TDU2)

op de PSvita is de leukste game: Motorstorm RC (met dank aan het forum)

op de NINTENDO DS: Pokemon Black & White

op de NINTENDO DSI: Pokemon Soulsilver

Ik begon met gamen vlak voordat de Mega Drive uitkwam in Europa... Op een Atari :smileyhappy:

Level 3

Level 3
DarkCrusaderBE
Bericht 67 van 67 (42 Weergaven)

Van mijn 6 jaar ben ik begonnen, van mijn overgrootmoeder heb ik een Gameboy gekregen, met tetris, een ijshockey en voetbal spel, een jaar later kocht mijn vader een PS1 en sindsdien altijd al een PS "fanboy" geweest :smileytongue:
Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Hoi Anonymous!

Heb jij recentelijk een kudo gegeven? :)

Wedstrijden

Social Media

playstationNL-twitter.png

playstationBE-twitter.png

specuwazig-twitter.png

thepandorapandora-twitter2.png

Game Character Quotes

"Get back to the pits!" Teammanager in F1 2011

"You fool! You gave cheese to a lactose intolerant volcano god" Lemonhead, Curse of Monkey Island

Nick: "Guess I'm into some side-scrolling from time to time."
Juliet: "Nick, now's not the time to be talking dirty."
Lollipop Chainsaw

"My people... Sons and Daughters of Helghan." Scolar Visari, Killzone

Duke: "Who are you? My evil twin?"

Toekomst-Duke: "I'm you genius! Only back in time" Duke Nukem: Zero Hour

Link: "You feel all warm and fluffy" Zelda: Majora's Mask (Als je de melkkoets hebt beschermt krijg je een masker. Als je nadien nog eens hetzelfde doet, krijg je een knuffel)

Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!

Recent nieuws