Beantwoorden
Level 1

Playstation Staff

Re: No April Fool’s Joke – Heavy Rain Taxidermist DLC Available April 1

[ Bewerkt ]

tot mijn grote spijt vandaag de dlc van heavy rain gedownload voor 3.99 euro.

maar ik erger me dood dat dit maar 1 missie is en niet een volledig verhaal.

het enige wat ik moest doen is.

PAS OP PAS OP PAS OP PAS OP PAS OP  

SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER

NIET VERDER LEZEN ALS JE HET NIET WILT WETEN.

HET ENIGE WAT IK KREEG IS DAT JE MADISON BENT EN DAT JE NAAR HET HUIS VAN EEN VERDACHTE VAN DE ORIGAMI KILLER.

AFIJN JE BENT BENT DAAR EN JE KOMT IN ZIJN HUIS , DAN VERVOLGENS BEN JE IN DE KEUKEN EN DOE JE ALLE KASTJES OPEN EN ZIE JE VROUWEN SIERADEN.

DAARNA BEN IK DE TRAP OP GEGAAN EN BEN ALSMAAR RECHT DOOR GAAN LOPEN TOT DAT IK POPPEN ZAG IN EEN KAMER , BEN DAAR NAAR BINNEN GEGAAN EN HET BLEKEN OPGEZETTE MENSEN TE ZIJN. ( HOE KAN HET OOK AANGEZIEN HET HELE HUIS VOL ZIT MET OPGEZETE DIEREN)

AFIJN DAARNA DE BADKAMER IN GELOPEN EN DAAR LAG EEN AFGEZAAGT WIJF IN    WAT ER NOG VAN OVER IS DAN

TOEN KWAM DIE MAN THUIS EN JE KRIJGT WEER DAT QUICK TIME SYSTEEM EN DAARNA IS HET AFGELOPEN .

/spoilers

HEEFT IEDEREEN DIT OF IS DIT BIJ IEDEREEN ANDERS???

VINDEN JULLIE DE 4/5 EURO WAARD EN ZOUDEN WE NIET MET ZN ALLEN HET GELD TERUG KUNNEN VRAGEN VOOR DEZE AFGEZAAGDE DLC.

ik zelf voel me egt opgelicht want had er wel wat meer van verwacht

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
0 Kudos
Bericht 11 van 17 (881 Weergaven)
0 Kudos
Level 7

Playstation Staff

Die DLC heeft niets te maken met de orgami killer. Het gaat over wat er met de personages zou gebeuren als de origami killer nooit het pad van de personage gekruist zou hebben.

Met de DLC kan je 6 of 8 (weet het niet juist meer) verschillende eindes unlocken. En leer je Madison Page een beetje beter kennen.

De reden waarom het zo duur is, is omdat in dit klein stukje evenveel tijd en werk zit als in het hele spel. Als je de extra's ziet, zal je dat wel begrijpen. Ik ben vooral blij dat ze de DLC bij de SE editie hebben gegooid. Anders had ik het nooit gekocht.

I do not suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Beta Trial Member since: 07-07-2003
Mac USER , since 28 - 09 - 2006!
0 Kudos
Bericht 12 van 17 (871 Weergaven)
0 Kudos
Level 1

Playstation Staff

denk dat het een beetje overdreven is dat in dit kleine stukje evenveel tijd en werk zit als in het hele spel.

want dit heeft maar een lvl en 1 verhaal terwijl het hele spel veel meer verhaal heeft en veel meer quick time events . deze dlc heeft totaal geen meerwaarde zoals bij gta lost and damned and ballad of gay tony .

dit is gewoon geld vragen en dr weinig voor terug geven.

net als dat je naar de hoeren gaat alleen is dat nog meer waard dan deze *****ing dlc .

het spel is al 60 euro en dan ook nog zoon dlc dr bij want geen ***** voorstelt.

dit is gewoon pure diefstal en mensen lekker maken met leuke dlc en zelf slapendrijk worden.

0 Kudos
Bericht 13 van 17 (848 Weergaven)
0 Kudos
Level 1

Playstation Staff

Ik vond de eerste DLC echt klasse, en enorm spannend. Alleen weet ik niet of iedereen er 4,99 euro voor zal willen neertellen.

Mijn bespreking (spoiler-free) : http://www.levenslangleren.be/it.php/2010/03/12/heavy-rain-chronicles-the-taxidermist

0 Kudos
Bericht 14 van 17 (838 Weergaven)
0 Kudos
Level 7

Playstation Staff

donarfan1987 schreef:

dit is gewoon pure diefstal en mensen lekker maken met leuke dlc en zelf slapendrijk worden.

Dat is een feit. Zie maar naar de DLC van ACII. Die moest normaal in het spel zitten. Maar omdat ze het niet klaar kregen bieden ze het later tegen een prijs aan. Dit hadden ze gratis moeten doen.

Ik heb tot nu toe enkel de DLC van UC2 gekocht, en dit omdat ik het vrij veel speel en de funnights een succes zijn. Dan is het de moeite waard. Maar voor de rest geen DLC voor mij.

Als we massaal stoppen met DLC te kopen omdat het te duur is voor wat het is, dan geven we mss een teken dat ze de verkeerde kant aan het opgaan zijn.

I do not suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Beta Trial Member since: 07-07-2003
Mac USER , since 28 - 09 - 2006!
0 Kudos
Bericht 15 van 17 (830 Weergaven)
0 Kudos
Member

Playstation Staff

Ik heb vandaag de DLC voor Heavy Rain gedownload en geinstalleerd. Toen ik het van plan was te gaan spelen ging ik naar het menu --> extra --> Dowloaded Content. Drukte daar op de DLC en krijg dan steeds de melding of ik naar de PS-store wil. Doe ik dat kan krijg ik dat er geen content voor is. Nu heb ik de game 2de hands gekocht en deze was een import vanuit de UK, heeft dat er misschien iets mee te maken? Dan is het alsnog raar dat ik met mijn UK game wel op mij NL PS3 DLC's kan downloaden en installeren zonder een foutmeldingen te krijgen. Ik zag dat iemand die hierboven gepost had ook dit probleem had. 

Weet trouwens ook iemand hoe de klantenservice daarvan te pakken kan krijgen want dat hebben ze (natuurlijk) niet goed op de site aangegeven.

0 Kudos
Bericht 16 van 17 (727 Weergaven)
0 Kudos
Member

Playstation Staff

Ik heb hetzelfde probleem, maar ik heb de game gewoon in NL gekocht.

/het enige wat me opviel was dat ik nergens NL in het taalmenu kon instellen.

0 Kudos
Bericht 17 van 17 (693 Weergaven)
0 Kudos