Battlefield

Beantwoorden

Re: [Fun Tournament]

Iedereen is welkom lijkt me :smileytongue: Als je maar de goede mensen even toevoegt :smileywink:

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

fantasyfreak ik heb al iemand toegevoegt van de fun nights zoals cyber , gandhix , harry en luke ik heb behalve jou niet!

Level 2

Level 2
szsx
Bericht 33 van 189 (108 Weergaven)

Dit wil ik nou zien! Kijken welke land het beste is! Moeten we vaker doen.

Hi, I'm Damian Leto.

New n' Tasty!

rock1960 schreef:

fantasyfreak ik heb al iemand toegevoegt van de fun nights zoals cyber , gandhix , harry en luke ik heb behalve jou niet!

Ah dat is al goed dan :smileywink: kan je er zo inspringen als het begonnen is. En voeg mij ook maar toe dan accepteer ik het wel als ik morgen thuis kom

Vanavond is het dan zo ver. Dan spelen we onze eerste match.

Volgens mij paar punten waar we op moeten letten. Kijk met wie je in een squad zit en welke extra addons je meeneemt. Als er al 2 andere mensen extra ammo hebben, neem dan de extra granaat of meer raketten mee ipv ook extra ammo.

Probeer in een squad minstens 2 medics te hebben een ammo gast en een engineer. Als het een map is waar juist geen voertuigen zijn, 3 medics 1 ammo. Dit juist omdat als je dood gaat er 1 ticket weg is. Revive en je tickets blijven redelijk op peil.

Communiceer waar je heen gaat. Als we 2 squads hebben, ga dan niet met zn allen naar 1 punt toe maar probeer je te splitsen.

Als  je met 3 man in de tank zit, de enigneer fixed de tank aan de achterkant, dit is vaakst het veiligst.

Speel met een gun waar je je fijn mee speelt en schiet.

De Javelin laat die maar thuis, SMAW heb je meer aan, omdat je deze ook op gasten kan schieten.

Heeft iemand nog meer tips?

Ja de belangrijkste :

Have fun ^_^

[ Bewerkt ]

Mja we beginnen met Caspian Border - Conquest :smileyhappy:

Nog een tactiek wat Jets betreft? Als iemand echt goed is kan die er wel in gaan zitten , maar anders gewoon laten staan? (Of anders te gebruiken om snel naar een punt te vliegen en er dan boven uit te springen :smileywink: ) Denk dat je er als team meer aan hebt als iedereen aan de grond blijft zodat je punten kan veroveren en natuurlijk de tegenstander makkelijker kan neerschieten.

Mocht je de Jets toch gaan gebruiken zorg dat (als je ze hebt) je de rocket pods gebruikt ipv de heat missiles. Rocket Pods kan je iedereen op de grond mee raken terwijl je met de heat missiles alleen de vliegtuigen (en eventueel heli) kan raken.

Level 1

Level 1
unit_omega26
Bericht 38 van 189 (94 Weergaven)

ik wil nu al zeggen dat ik ENGINEER zal spelen (ongeacht de situatie). dit is mijn beste klasse en sta daar nu op service star 3 (net geen 4) en doe erg goed daarmee (3.5K/D gemiddeld met engineer. 2.08 in totaal)

wil ook effe zeggen dat als er iemand zich geroepen voelt om heli piloot te spelen dat ik erg graag gunner speel en dat ook goed doe. heb alleen een goede piloot nodig.

ik kan wel wat met jets spelen, maar vind mij altijd in een situatie waar ik 1-2 (of 3) sta en iedereen mij uit de lucht knalt. dus een 2de bekwame persoon in en jet/chopper is altijd welkom om mij te helpen.

Level 1

Level 1
unit_omega26
Bericht 39 van 189 (94 Weergaven)

en nog een extra tip: (dit spreekt CyberDie misschien wel wat tegen)

speel een klasse met het wapen waar je je goed bij voelt (ookal is dat recon met .44 magnum only) MAAR verander wanneer nodig. als er bijvoorbeeld te veel voertuigen zijn, switch naar engineer (of support met C4 als je dat beter kan).

Level 6

Level 6
lperBELGIUM
Bericht 40 van 189 (89 Weergaven)

[ Bewerkt ]

Waarom stellen we het team nu niet samen, wie welke class is en wie elkaar covert etc ?

Ik haal deze match waarsch niet :/

LinkinParkLivingThingsBanner
Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen

Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Hoi Anonymous!

Heb jij recentelijk een kudo gegeven? :)

Wedstrijden

wayofplay1.jpg

Social Media

playstationNL-twitter.png

playstationBE-twitter.png

specuwazig-twitter.png

thepandorapandora-twitter2.png

Game Character Quotes

"Get back to the pits!" Teammanager in F1 2011

"You fool! You gave cheese to a lactose intolerant volcano god" Lemonhead, Curse of Monkey Island

Nick: "Guess I'm into some side-scrolling from time to time."
Juliet: "Nick, now's not the time to be talking dirty."
Lollipop Chainsaw

"My people... Sons and Daughters of Helghan." Scolar Visari, Killzone

Duke: "Who are you? My evil twin?"

Toekomst-Duke: "I'm you genius! Only back in time" Duke Nukem: Zero Hour

Link: "You feel all warm and fluffy" Zelda: Majora's Mask (Als je de melkkoets hebt beschermt krijg je een masker. Als je nadien nog eens hetzelfde doet, krijg je een knuffel)

Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!

Recent nieuws