Battlefield

Beantwoorden

Re: [Fun Tournament]

Jongens als jullie een foto hebben gemaakt. (ik niet) post die dan aub hier: http://community.eu.playstation.com/t5/Battlefield/Fun-Tournament-Battlefield-3-Community-Nations-Cu... alvast bedankt !!!
Ik had niet direct last van lagg meer van het zo genoemde rubber banding. Mensen die van plek B terug naar A schieten en dan weer ineens op B staan..
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Heb trouwens ook een heel "ahum" vriendelijk bericht gehad van Polen. Geen rematch omdat ze al zo lang hadden moeten wachten op ons. En server en lag probleem, niet ons probleem meldt maar bij EA...

CyberDie21 schreef:
Heb trouwens ook een heel "ahum" vriendelijk bericht gehad van Polen. Geen rematch omdat ze al zo lang hadden moeten wachten op ons. En server en lag probleem, niet ons probleem meldt maar bij EA...

Tis zo jammer dat ze lomp reageren, ik geef ons verlies toe lagg of niet we hebben verloren PUNT. Maar ze mogen wel onze irritaties begrijpen dat we het niet leuk vonden.

En ze hebben al een 56k modem en geen geld om op vakantie te gaan. Maar wij kunnen wel op vakantie gaan en daar moeten ze begrip voor hebben dat je dan door deze omstandigheden eerst moet uit zoeken wie het dan regelt en hopen dat je mensen KAN regelen.

De gene die dit organiseert had dit in de herfst periode moeten doen. Niemand op vakantie haast iedereen binnen aan het gamen omdat het regent en als er 1 uitvalt heb je binnen een minuut een ander. Maar goed wie ben ik :Stupid:. Ik ben de gekke ADHDer ik snap dat toch niet.

Enige waar het mij om gaat is dat we onderling lol hebben en dat hebben wij ook.

Een OEPS berichtje... we hadden 2 keer 2 rondes moeten spelen.. maar volgens mij ging Spanje weer weg nadat we gespeelt hadden..

zoveel lagg op 1 dag kan ik niet aan, ik vind 1 meer dan zat. Hun regelen alles ***** dat we alles op 1 dag moeten doen.

Ach ja.. we hoeven in ieder geval niet meer te spelen...
Community Manager
pandapandora
Bericht 177 van 189 (81 Weergaven)

CyberDie21 wrote:

Hoi jongens, ik hoorde dat er wat problemen waren met de matches omdat jullie eigenlijk twee rondes moesten spelen? Was dat tegen Spanje? Maar wilden jullie maar 1 ronde spelen of lukte het gewoon niet vanwege de lag/verbinding?

Hoop dat jullie leuke wedstrijden hebben gehad, en ik denk dat de andere communities misschien gepikeerd reageerden omdat ze de wedstrijd heel erg serieus nemen.

Maar ik denk dat dit een goede mogelijkheid is reflectie/feedback, want het is misschien verstandiger inderdaad om dit soort evenementen niet in de zomervakantie/vakantie periode te ondernemen maar misschien later in het jaar. :smileyhappy: Ik zal het Mutschegiebschen doorgeven!

[ Bewerkt ]

pandapandora schreef:

CyberDie21 wrote:

Hoi jongens, ik hoorde dat er wat problemen waren met de matches omdat jullie eigenlijk twee rondes moesten spelen? Was dat tegen Spanje? Maar wilden jullie maar 1 ronde spelen of lukte het gewoon niet vanwege de lag/verbinding?

Hoop dat jullie leuke wedstrijden hebben gehad, en ik denk dat de andere communities misschien gepikeerd reageerden omdat ze de wedstrijd heel erg serieus nemen.

Maar ik denk dat dit een goede mogelijkheid is reflectie/feedback, want het is misschien verstandiger inderdaad om dit soort evenementen niet in de zomervakantie/vakantie periode te ondernemen maar misschien later in het jaar. :smileyhappy: Ik zal het Mutschegiebschen doorgeven!

Niet lullig bedoeld maar ze zullen mij een kiwi vinden maar het was allebei niet te doen kwa verbindingen. We hebben tegen allebei maar 1 ronde gespeeld en tegen Spanje gewonnen en Polen verloren maar nu vertel jij ons dat Spanje hun 2e ronde wil doen en Polen houd zich wijselijk stil. Leuke was Polen gaf ons niet eens een rematch dus dan mag Spanje tegen Polen klagen want hun krijgen dan ook geen rematch. het was voor ons al lastig om alles op 1 dag te doen en als ze dan 2 rondes moet doen dan hadden we tot 2 uur snachts moeten door gaan met hun geweldige planning.

En nu is Cyberdie21 en Ghandi op vakantie en laatste week enige wie online zijn is Handige_Harry en Ik. Nederland is in de ban van VAKANTIE. Er is gewoon niemand aanwezig.

Dus als wij de verlies van Polen moeten accepteren met maar 1 ronde dan moet Spanje dat ook tegen ons doen.

[Fun Tournament]

Hello guys, no problem, you don't have to play the second round, because we are in the next stage. Sorry, but for your team the tournament is over, because the others were better.

I have received your Feedback from Cyber before he went on holiday, thanks for that. I'll hope we'll see us in the next tournament again :smileyhappy:

Greets from germany

robbe

robbe1210 schreef:

Hello guys, no problem, you don't have to play the second round, because we are in the next stage. Sorry, but for your team the tournament is over, because the others were better.

I have received your Feedback from Cyber before he went on holiday, thanks for that. I'll hope we'll see us in the next tournament again :smileyhappy:

Greets from germany

robbe

Strange because if i look at the results we only played against Germany, Spain and Poland. Spain want there second match and Poland leave there mouth shut? But if i'm right and we do the second round against Spain we can have are second round against Poland if we both win we will go to the next round. To bad you guys can't arrange a proper tournament.

Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen

Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Hoi Anonymous!

Heb jij recentelijk een kudo gegeven? :)

Wedstrijden

wayofplay1.jpg

Social Media

playstationNL-twitter.png

playstationBE-twitter.png

specuwazig-twitter.png

thepandorapandora-twitter2.png

Game Character Quotes

"Get back to the pits!" Teammanager in F1 2011

"You fool! You gave cheese to a lactose intolerant volcano god" Lemonhead, Curse of Monkey Island

Nick: "Guess I'm into some side-scrolling from time to time."
Juliet: "Nick, now's not the time to be talking dirty."
Lollipop Chainsaw

"My people... Sons and Daughters of Helghan." Scolar Visari, Killzone

Duke: "Who are you? My evil twin?"

Toekomst-Duke: "I'm you genius! Only back in time" Duke Nukem: Zero Hour

Link: "You feel all warm and fluffy" Zelda: Majora's Mask (Als je de melkkoets hebt beschermt krijg je een masker. Als je nadien nog eens hetzelfde doet, krijg je een knuffel)

Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!

Recent nieuws