Reply
fski
Award Winner
07
/16

fski

  • Award Winner
  • Offline
97%
07 Rank
Progress
Playstation Staff

Re: OPC Battlefield 3 Sundays

BF3.png

 

                                NEXT EVENT : SUNDAY NOV 27th @ 8PM

 

After Yaster's ugly intrusion into BF3 eventage on wednesday I'll be here, same time as usual on Sunday. Smiley Tongue

 

Join meh...



Message 151 of 1,998 (481 Views)
kiddead83
02
/16

kiddead83

  • Offline
60%
02 Rank
Progress
Playstation Staff

Re: OPC Battlefield 3 Sundays

Yep I will be on, on sunday night... see u there...

BF3 Stats
Reply
0 Kudos
Message 152 of 1,998 (475 Views)
Reply
0 Kudos
Shox121
06
/16

Shox121

  • Offline
98%
06 Rank
Progress
Playstation Staff

Re: OPC Battlefield 3 Sundays

I'm looking forward to getting the crap kicked outta me again by forumers!! I must be running out of tags by this stage Smiley Sad
Reply
0 Kudos
Message 153 of 1,998 (448 Views)
Reply
0 Kudos
Highlighted
LiamSully
05
/16

LiamSully

  • Offline
86%
05 Rank
Progress
Playstation Staff

Re: OPC Battlefield 3 Sundays

Wahey! Only took 6 games to get a win, I guess that's me warmed up for tonights shenanigans Smiley Happy


Reply
0 Kudos
Message 154 of 1,998 (403 Views)
Reply
0 Kudos
Shox121
06
/16

Shox121

  • Offline
98%
06 Rank
Progress
Playstation Staff

Re: OPC Battlefield 3 Sundays

I was brutal in that last game. Sorry bout the teamkill Smiley Happy I'm not even ssure how I ended up in HC in the first place
Reply
0 Kudos
Message 155 of 1,998 (395 Views)
Reply
0 Kudos
LiamSully
05
/16

LiamSully

  • Offline
86%
05 Rank
Progress
Playstation Staff

Re: OPC Battlefield 3 Sundays

LOL I was just thinking "why shox? Why?"


Reply
0 Kudos
Message 156 of 1,998 (370 Views)
Reply
0 Kudos
Shox121
06
/16

Shox121

  • Offline
98%
06 Rank
Progress
Playstation Staff

Re: OPC Battlefield 3 Sundays

Again sorry Smiley Happy but i didn't cop we were in HC
Reply
0 Kudos
Message 157 of 1,998 (368 Views)
Reply
0 Kudos
Cringles88
Beta Tester
09
/16

Cringles88

  • Beta Tester
  • Offline
86%
09 Rank
Progress
Playstation Staff

Re: OPC Battlefield 3 Sundays


fski wrote:

 

After Yaster's ugly intrusion into BF3 eventage on wednesday I'll be here, same time as usual on Sunday. Smiley Tongue

 

Join meh...





At least Yaster was on time Smiley Tongue

Message 158 of 1,998 (336 Views)
LiamSully
05
/16

LiamSully

  • Offline
86%
05 Rank
Progress
Playstation Staff

Re: OPC Battlefield 3 Sundays


Shox121 wrote:
Again sorry Smiley Happy but i didn't cop we were in HC
It's ok I get u back, just jump in any chopper im flying! Smiley Wink


Reply
0 Kudos
Message 159 of 1,998 (334 Views)
Reply
0 Kudos
fski
Award Winner
07
/16

fski

  • Award Winner
  • Offline
97%
07 Rank
Progress
Playstation Staff

Re: OPC Battlefield 3 Sundays

Hmm, it's just throwing 'Host cannot be found' at me every time at the moment.

 

bear with me

Message 160 of 1,998 (321 Views)