Buzz!

Reply

Re: Sv: Re: Sv: Re: Sv: Re: Buzz Quiz World

Hej Keldj

Både godt og skidt at jeg ikke er den eneste med fejlen, for havde håbet lidt på at det kunne løses med et nyt spil. Jeg synes nemlig også at spillet generelt bruger lang til på at loade.

Hvad mener du med at fejlen er nem at genskabe?  Har du fundet ud af hvad der fremprovokerer den?

Det lyder godt med ham Izzy J :smileyhappy: 

Please use plain text.

Level 1

Level 1
Ztyle
Registered: ‎20-10-2008
Message 12 of 32 (1,766 Views)

Re: Buzz Quiz World

Har også det nye quiz world, og mener det er hamrene god, i forhold til quiz-tv og danske genier(brain of...), der er bare fryse fejlen, som jeg håber der snart kommer en update til, og finde spillere til sofa mod sofa delen, jeg er den eneste dansker på min venne liste der har spillet :smileysad:, så det ville glæde mig hvis der skulle sidde nogle danskere derude, med quiz world, der vil adde mig som ven
ztyle
Please use plain text.

Member

Member
bufdk
Registered: ‎22-12-2009
Message 13 of 32 (1,702 Views)

Re: Sv: Re: Sv: Re: Sv: Re: Buzz Quiz World

kære Barritvej og Keldj,

godt at høre at man ikke er den eneste med "fryse"-problemet. Det er mildest talt iriterende. Jeg købte Buzz Quiz World og Buzz'ere via Coolshop.dk. Et rigtigt familie-spil, men vi har endnu ikke kunnet spille et 4-personers spil uden at hænge imellem én af de sene runder. Øv. Så returnerede jeg den, og fik hurtigt pengene tilbage. Så har jeg netop idag modtaget spillet via Elgiganten.dk, og stor er min ærgrelse, da fejlen opstår igen, mens vi er fire der spiller sammen. Jeg tænkte, at det så måske er buzz'ernes skyld, men nu hvor jeg har søgt på problemet og læst denne blog, lader det til at være selve spillet, der har denne fejl. Jeg håber, at spil-producenten får løst problemet hurtigst muligt, for det er jo et kanon-skægt spil, for alle aldre.

M.v.h. bufdk

Please use plain text.

Member

Member
vaabengaard1
Registered: ‎26-12-2009
Message 14 of 32 (1,683 Views)

Hejsa jeg er også med på noget online buzz, mit forslag er at dem der har lyst at spille logger på kl 17 eller 20 hver dag - så skulle der vel være en chance for at møde nogen, så kan man altid aftale videre derfra.

I må også meget gerne tilføje mig til listen over modspillere :-)

Please use plain text.

Level 1

Level 1
Super-AaB
Registered: ‎30-11-2009
Message 15 of 32 (1,653 Views)

Jeg har også købt det og er glad for det, så bare add mig for nogen online kampe...

Har spillet 6 spil og 2 gange er den frosset det er lidt træls.

Please use plain text.

Level 1

Level 1
Super-AaB
Message 16 of 32 (1,641 Views)

Hvor kan man lave egne quizzer til Buzz Quiz World?

Please use plain text.

Level 1

Level 1
MikaelRagnarsson
Registered: ‎01-01-2009
Message 17 of 32 (1,639 Views)

Hi, you solve this by pushing all colored buttons on your buzzer and then you get the options to leave the game and return to the menu, there is no need to restart your PS3.

Please use plain text.

Level 1

Level 1
Super-AaB
Message 18 of 32 (1,589 Views)

[ Edited ]

Ang. trophy's i Quiz World, synes jeg ikke min gider registere mine MyBuzz quizzer..

Jeg har lavet en som er blevet spillet 62 gange og har gennemsnit på 3 stjerner, hvordan kan det være jeg ikke har fået trophy for det endnu? Andre der har dette problem?

Quality Quiz Writer

A quiz you have written has been played by 25 different people and has over 2.5 stars

Please use plain text.

Level 1

Level 1
Ztyle
Registered: ‎20-10-2008
Message 19 of 32 (1,584 Views)

Super-AaB wrote:

Ang. trophy's i Quiz World, synes jeg ikke min gider registere mine MyBuzz quizzer..

Jeg har lavet en som er blevet spillet 62 gange og har gennemsnit på 3 stjerner, hvordan kan det være jeg ikke har fået trophy for det endnu? Andre der har dette problem?

Quality Quiz Writer

A quiz you have written has been played by 25 different people and has over 2.5 stars

Det der er problemet er at det skal være forskellige personer der spiller, men tælleren viser bare hvor mange gange at din quiz er blevet spillet, så hvis der en der spiller dit spil 5 gange, så viser tælleren alle 5, men det er kun en person der har spillet.

Der er desværre ikke nogen måde du kan se hvor mange personer der har spillet dit spil, min kæreste fik trofæet da hun havde haft over 150 gennem spilninger på sin quiz

ztyle
Please use plain text.

Member

Member
RAppel_dk
Registered: ‎06-01-2010
Message 20 of 32 (1,499 Views)

Stadig ikke nogen der ved hvad man skal gøre når den "fryser" mellem runderne?

Please use plain text.
This widget could not be displayed.
Announcements

Hej Anonymous och välkommen till PlayStation Forum!

Följ också vår Skandinaviska Community Manager DancingTurian

Utvalda

Recent News