on 29-11-2009 08:38 PM
Hej Keldj
Både godt og skidt at jeg ikke er den eneste med fejlen, for havde håbet lidt på at det kunne løses med et nyt spil. Jeg synes nemlig også at spillet generelt bruger lang til på at loade.
Hvad mener du med at fejlen er nem at genskabe? Har du fundet ud af hvad der fremprovokerer den?
Det lyder godt med ham Izzy J
on 09-12-2009 07:46 AM
, så det ville glæde mig hvis der skulle sidde nogle danskere derude, med quiz world, der vil adde mig som ven
on 22-12-2009 10:06 PM
kære Barritvej og Keldj,
godt at høre at man ikke er den eneste med "fryse"-problemet. Det er mildest talt iriterende. Jeg købte Buzz Quiz World og Buzz'ere via Coolshop.dk. Et rigtigt familie-spil, men vi har endnu ikke kunnet spille et 4-personers spil uden at hænge imellem én af de sene runder. Øv. Så returnerede jeg den, og fik hurtigt pengene tilbage. Så har jeg netop idag modtaget spillet via Elgiganten.dk, og stor er min ærgrelse, da fejlen opstår igen, mens vi er fire der spiller sammen. Jeg tænkte, at det så måske er buzz'ernes skyld, men nu hvor jeg har søgt på problemet og læst denne blog, lader det til at være selve spillet, der har denne fejl. Jeg håber, at spil-producenten får løst problemet hurtigst muligt, for det er jo et kanon-skægt spil, for alle aldre.
M.v.h. bufdk
on 26-12-2009 07:02 AM
Hejsa jeg er også med på noget online buzz, mit forslag er at dem der har lyst at spille logger på kl 17 eller 20 hver dag - så skulle der vel være en chance for at møde nogen, så kan man altid aftale videre derfra.
I må også meget gerne tilføje mig til listen over modspillere :-)
on 29-12-2009 11:22 PM
on 30-12-2009 11:38 AM
on 30-12-2009 11:47 AM
Hi, you solve this by pushing all colored buttons on your buzzer and then you get the options to leave the game and return to the menu, there is no need to restart your PS3.
02-01-2010 09:30 AM - edited 02-01-2010 09:56 AM
Ang. trophy's i Quiz World, synes jeg ikke min gider registere mine MyBuzz quizzer..
Jeg har lavet en som er blevet spillet 62 gange og har gennemsnit på 3 stjerner, hvordan kan det være jeg ikke har fået trophy for det endnu? Andre der har dette problem?
Quality Quiz Writer
A quiz you have written has been played by 25 different people and has over 2.5 stars
on 02-01-2010 10:11 AM
Super-AaB wrote:Ang. trophy's i Quiz World, synes jeg ikke min gider registere mine MyBuzz quizzer..
Jeg har lavet en som er blevet spillet 62 gange og har gennemsnit på 3 stjerner, hvordan kan det være jeg ikke har fået trophy for det endnu? Andre der har dette problem?
Quality Quiz Writer
A quiz you have written has been played by 25 different people and has over 2.5 stars
Det der er problemet er at det skal være forskellige personer der spiller, men tælleren viser bare hvor mange gange at din quiz er blevet spillet, så hvis der en der spiller dit spil 5 gange, så viser tælleren alle 5, men det er kun en person der har spillet.
Der er desværre ikke nogen måde du kan se hvor mange personer der har spillet dit spil, min kæreste fik trofæet da hun havde haft over 150 gennem spilninger på sin quiz
on 06-01-2010 06:25 PM
Stadig ikke nogen der ved hvad man skal gøre når den "fryser" mellem runderne?
|
|
|
|
|
|
|
|
Följ också vår Skandinaviska Community Manager DancingTurian
Website ©2013 Sony Computer Entertainment Europe
All content, game titles, trade names and/or trade dress, trademarks, artwork and associated imagery are trademarks and/or copyright material of their respective owners. All rights reserved. [more info]