Buzz!

Beantwoorden

Member

Member
leweum
Bericht 1 van 5 (401 Weergaven)

MyBuzz! Offline ??

Weet iemand of MyBuzz! Offline is?

De website om zelf je Quiz te maken lijkt ineens onbereikbaar?! 

Help!

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Community Manager
pandapandora
Bericht 2 van 5 (322 Weergaven)

Re: MyBuzz! Offline ??

De mybuzz quiz website (http://www.mybuzzquiz.com) is niet langer beschikbaar, excuses voor enig ongemak dat dit veroorzaakt. Voor al Buzz! gerelateerd nieuws en informatie bezoek alsjeblieft http://www.buzzthegame.com.

Member

Member
Epicurus_
Bericht 3 van 5 (315 Weergaven)

betekend dit dat je geen eigen buzz quizzen meer kunt maken?

Is het nog mogelijk om eigen quizzen te maken?

Member

Member
Jack-Snake
Bericht 4 van 5 (302 Weergaven)

Ik hoop dat ze het gouw fixen ik wil mijn laatste trophy halen van de game dan heb ik platinum ook een vriend van me heeft nog wat online trophies nodig nu kan je het niet maken en niet gespeeld worden heb 29 quizen online staan en gemaakt en had nog een paar spelers nodig die me quizen beoordelen nu kan ik wel schudden voor die platinum maak anders een fix zodat ik alsnog mijn platinum krijg desnoods een game fix zodat ik de laatste trophie van online automatich krijg!

Community Manager
pandapandora
Bericht 5 van 5 (72 Weergaven)

Hi Epicurus_, je kunt in bepaalde Buzz! games nog steeds je eigen Buzz quizzes maken maar niet meer op de MyBuzz website aangezien deze niet meer bestaat.

Hi Jack-Snake, als het goed is kun je die trophies nog gewoon halen als je quizzes maakt in een Buzz! game zelf, en anderen kan vinden om je quizz te beoordelen.
Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Dames en heren,

Om een bericht te plaatsen, moet je inloggen op de forums met jouw PLAYSTATION®Network Sign In ID en wachtwoord. Als je nog geen PSN account hebt, klik dan hier om je te registreren.

Vergeet niet dat wij ook een Twitter account hebben! Hier kun je ons volgen! Voeg ons toe, lees updates en kom meer te weten! Volg ook teamleader Pandapandora en moderator MartyatMax.

Verder zijn er natuurlijk gave evenementen om aan mee te doen! Volg deze link snel en zie wat er vandaag & deze maand op het menu staat!

Volg ook de Facebook en Twitter pagina's voor zowel Nederland als België!

Groetjes,

- Het Community Team

Kalender

Wedstrijden

Uitgelicht

PSN Funnights

Om een bericht te plaatsen, moet je inloggen op de forums met jouw PlayStation®Network Sign In ID en wachtwoord. Als je nog geen PSN account hebt, klik dan hier om je te registreren.

Vergeet niet dat wij ook een Twitter account hebben met dagelijkse updates! Kijk snel hier als je ons wilt volgen! Voeg ons toe, lees de dagelijkse updates en kom meer weten!

Verder zijn er natuurlijk ook nog dagelijks gave evenementen om aan mee te doen! Volg deze link snel en zie wat er vanavond op het menu staat!

- Het Community Team

Recent nieuws