Buzz!

Beantwoorden

Trophy glitch

[ Bewerkt ]

Ik heb gelezen over een trophy glitch van Buzz! Quiz TV.

Om alle trophies te halen behalve de geheime trophies, moet je je patches deinstalleren, starten en niet patchen, een singleplayer vol potje buzz spelen, afsluiten, aanzetten, patchen en dan moeten ze als het goed is een voor een allemaal behalve de geheime en de platinum tevoorschijn komen. Soms krijg je ze niet meteen maar dan moet je dat vaker doen. Nu wil ik weten of dit mag, omdat het vaak zat voor kan komen dat iemand dit onbewust doet. Als dit mag ga ik het zeker proberen, maar ik wil ook geen console ban ofzo aan mn broek hebben. Graag een antwoord van een mod! (als die dit forum ook bekijken, anders stuur ik wel een pm'etje.)

Dit zal hoogstwaarschijnlijk ook gebeurd zijn bij de mensen die deze game voor de trophy patch kochten, waardoor het dus zou mogen sinds er bij hun niks aan gedaan wordt?

Bericht bewerkt door Juulforce op 20-10-2009 06:39 PM
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Re: Trophy glitch

Tsja, je mag jezelf voor de gek houden. Ik denk niet dat je hiervoor een ban zal krijgen, alleen je hebt wel zelf het gevoel: leuk dat ik alle trophies heb, na het valsspelen.

Als je echt de trophies wilt hebbe, op een eerlijke naier zodat je er trots op kunt zijn: niet doen.

ik doe dat ook niet zolang ik niet zeker weet dat je er geen penalty voor kan krijgen ofzo, jij zegt ok volgensmij. jouw punt van als je ze wilt moet je er wat voor doen klopt ook wel weer, dus ik kijk nog wel XD. in ieder geval thx voor de reply!
MVP
XxGandhixX
Bericht 4 van 8 (1.900 Weergaven)

ik had al een tijdje gelede gedaan op andere acc. niet mijn hoofd acc omtekijken of het werkt (volgens mij niet).maar ik vind het ook niet echt boeiend ging er niet mee door

Level 2

Level 2
SPeeDRaZoR3
Bericht 5 van 8 (1.854 Weergaven)

Sony heeft nog niemand er een ban voor gegeven. Maar ja echt trots moet je niet op jezelf zijn als je het zo doet. Mensen zien heel erg duidelijk dat je alle trophies op hetzelfde tijdstip hebt gehaald.

Als je echt makkelijk trophies wilt koop Terminator en 4 uur later heb je een platinum erbij :smileyhappy:

Nog makkelijker koop de special edition. Daar werkt het niet bij :smileytongue:

Member

Member
Dany2134
Bericht 7 van 8 (700 Weergaven)

Normaal zou ik het niet doen omdat eerlijk een trofee winnen veel leuker is. Maar het ziet er naar uit dat ik het toch eens zal moeten proberen want mijn online resultaten worden niet geregistreerd en dus kan ik de trofeeen niet winnen voor sofa tegen sofa spellen.

MVP
XxGandhixX
Bericht 8 van 8 (669 Weergaven)

das wel een redeja

Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Dames en heren,

Om een bericht te plaatsen, moet je inloggen op de forums met jouw PLAYSTATION®Network Sign In ID en wachtwoord. Als je nog geen PSN account hebt, klik dan hier om je te registreren.

Vergeet niet dat wij ook een Twitter account hebben! Hier kun je ons volgen! Voeg ons toe, lees updates en kom meer te weten! Volg ook teamleader Pandapandora en moderator MartyatMax.

Verder zijn er natuurlijk gave evenementen om aan mee te doen! Volg deze link snel en zie wat er vandaag & deze maand op het menu staat!

Volg ook de Facebook en Twitter pagina's voor zowel Nederland als België!

Groetjes,

- Het Community Team

Kalender

Wedstrijden

Uitgelicht

PSN Funnights

Om een bericht te plaatsen, moet je inloggen op de forums met jouw PlayStation®Network Sign In ID en wachtwoord. Als je nog geen PSN account hebt, klik dan hier om je te registreren.

Vergeet niet dat wij ook een Twitter account hebben met dagelijkse updates! Kijk snel hier als je ons wilt volgen! Voeg ons toe, lees de dagelijkse updates en kom meer weten!

Verder zijn er natuurlijk ook nog dagelijks gave evenementen om aan mee te doen! Volg deze link snel en zie wat er vanavond op het menu staat!

- Het Community Team

Recent nieuws