Call of Duty

Beantwoorden

Re: CoD: Black Ops update 1.04

Juaa ik speel nu ook altijd LBP want heb gisteren 2 matchkes gedaan ze bleven alletwee vast hangen
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Level 3

Level 3
imGibbs
Bericht 52 van 70 (437 Weergaven)

Alles verwijderen van BO saved games (SP) en gamedata (patch1.04) en dan terug proberen.

Level 5

Level 5
GuitarHero-NL
Bericht 53 van 70 (436 Weergaven)

Ik speel tegenwoordig BBC2, Black Ops is onspeelbaar geworden, ga die patch niet instaleren ook!

Hier een filmpje om jullie op te beuren: http://www.youtube.com/watch?v=_5E2XAgf0OY

juaa savegames verwijderen ga ik echt nie doen want dan wis ik het foute ze moeten gwn maar hun game eerst tegoed maken je verkoopt je spel toch niet als het half af is

Level 6

Level 6
lperBELGIUM
Bericht 55 van 70 (380 Weergaven)

Gisteren een kwartier moeten zoeken voor een game maar als ik kon spelen had ik nergens last van... Straks nog eens proberen of anders nog wat Brotherhood  kmoet nog heel het zuiden van Rome verkenen :smileytongue:

LinkinParkLivingThingsBanner

Level 1

Level 1
Porta_NL
Bericht 56 van 70 (340 Weergaven)

Save data delete heeft totaal geen nut, Zie bericht van treyarch hier onder..

Hey PS3 community –

We are aware that many online players have been experiencing connectivity issues since Tuesday’s patch. We have been working hard to track down the cause and fix them as quickly as we can. We’ve already updated the game with one “hot fix” since Tuesday’s release that has improved many of those connectivity problems, and we’ve got more coming, so stay tuned.

Forum feedback has been tremendously helpful. In fact, we’ve been on the forums, monitoring feedback and in a number of cases, working with community members directly, so please keep the feedback coming. In the meantime, know that we’re committed to doing everything we can to support the best online experience, and we’re working quickly to resolve this issue.

NOTE: There have been rumors suggesting that deleting your save data will improve network connectivity. Please do not delete your save data, as it will not have an effect on network connectivity. A hot fix was released at 9:30p PST last night, coinciding with the first instance of this rumor, and this hot fix is the reason many users have experienced improved connectivity.

Thank you for your continued support and feedback. As always, we will keep you updated.

Level 5

Level 5
GuitarHero-NL
Bericht 57 van 70 (324 Weergaven)

Ik denk dat ze de patches van de X360 direct voor de PS3 en PC gekopierd hebben, wat grote problemen opleverd aangezien het totaal andere scripts zijn, sowieso al DVD - Blu Ray (PS3) en voor PC werkt ook anders vanwege steams en dergelijken... Treyarch heeft dit niet opzettelijk gedaan, moet gezegt worden. Maar dat neemt het naai-gevoel niet weg. Het gaat erom dat dit gebeurd is, nooit gebeurd had mogen worden.

Ze doen echt wel hun best om het weer recht te krijgen, maarja... Takes a little time... Dus niet hier lopen schelden, Treyarch kijkt hier namelijk niet naar.

Level 6

Level 6
lperBELGIUM
Bericht 58 van 70 (295 Weergaven)

Nog gespeeld en maar 1 game tegengekomen waarbij we eruitgesmeten zijn maar voor de rest van het uur, speelde alles lekker !

Black Ops is een goede game, maar enkel met een ***** connecting...soms.

LinkinParkLivingThingsBanner

Member

Member
red_one68
Bericht 59 van 70 (254 Weergaven)

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum maar hoop er veel aan te hebben.

Ik geef ook een reactie naar de Update 1.4 voor Black Ops.

Sinds die update kan ik bijna niet meer spelen:mansad:., het zou beter moeten gaan, maar nee, in tegen deel.

Het duurd verekte lang voor ik een match kan spelen laat staan dat ik mijn vrienden nog kan joinen.

Spelen met hen is uit den boze.

De instellingen van de router staan goed zoals het hoort, net als de PS3.

Ik hoop dat het goed komt met de FIX die ze aan het maken zijn.

Verder in rang ben ik ook niet meer gekomen als, prestige 1, level 45 terwijl mijn vrienden al bij prestige 2 of 3 zijn.

Begin er van te balen en ik speel graag deze spellen.

Gr Ed

Level 3

Level 3
DarkCrusaderBE
Bericht 60 van 70 (248 Weergaven)

Welkom :smileyhappy:

Je bent in ieder geval niet de enige die meer moeilijkheden ondervind met de patch 1.04. Spijtig geneog kunnen wij alleen maar wachten op Treyarch om een nieuwe en hopelijk betere patch uit te brengen.

Ik heb vanmorgend ook nog eens geprobeerd. Eerste game en direct een freeze :smileysad:

Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen

Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Hoi Anonymous!

Heb jij recentelijk een kudo gegeven? :)

Wedstrijden

wayofplay1.jpg

Social Media

playstationNL-twitter.png

playstationBE-twitter.png

specuwazig-twitter.png

thepandorapandora-twitter2.png

Game Character Quotes

"Get back to the pits!" Teammanager in F1 2011

"You fool! You gave cheese to a lactose intolerant volcano god" Lemonhead, Curse of Monkey Island

Nick: "Guess I'm into some side-scrolling from time to time."
Juliet: "Nick, now's not the time to be talking dirty."
Lollipop Chainsaw

"My people... Sons and Daughters of Helghan." Scolar Visari, Killzone

Duke: "Who are you? My evil twin?"

Toekomst-Duke: "I'm you genius! Only back in time" Duke Nukem: Zero Hour

Link: "You feel all warm and fluffy" Zelda: Majora's Mask (Als je de melkkoets hebt beschermt krijg je een masker. Als je nadien nog eens hetzelfde doet, krijg je een knuffel)

Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!

Recent nieuws