Call of Duty

Beantwoorden

Level 1

Level 1
k0dex-v2
Bericht 11 van 15 (89 Weergaven)

Re: Discussie: Community

Ik had het over die 3-maanden voorsprong. Niet van dat IK voorsprong had maar ALLE ANDERE mensen een voorsprong hadden op me en ik had het spel wel van release, en ik had maar 2 weken gespeeld op men broer zen ps3 omdat die van mij kapot was, men broer moest die dan terug hebben en ik heb hem zen ps3 terug gegeven toen ik een nieuwe had gekocht.

En toen ik een nieuwe ps3 had zei ik van ***** ik ga geen BO meer spelen tot ze dat spel tegoei gefixed hebben, wat na 3-maanden wel gebeurt was en ik terug ben beginnen spelen.

Jij bent prestige 15

http://www.youtube.com/watch?v=XcQUcTwQYEw&feature=player_embedded#at=152

Dit is een domination game waar ik 66kills en 2 deaths haal 1 capture en 1 defends waar ik dus ook zo een beetje speel zoals TDM en we winnen ook. Waar ik voor ga , en om te kunnen winnen heb ik mensen nodig zoals ik die op een killing spree gaan zodat de andere van ons team de kans hebben vlaggen te kunnen capturen.

En hier zaten 3 andere mensen in van onze clan waarvan er 2 zijn geraged quit door de lag die er in dit spel was.

Wat me zojuist is opgevallen in dit potje (zoals jullie het noemen) is dat er in het begin 2 15 prestigers lvl 50 zaten en die zijn alletwee ook gerage-quit ergens op het laatste, want heb de eind scorebord gezien int spel en zag dat er 2 andere 15 prestigers zijn bijgekomen in het enemy team.

Ik ga seves of straks een potje demo posten die uit 2 parts bestaan ook 1 waar ik gefrustreerd was door lag and bull***** wat er allemaal gebeurt is.

En nu iets over wat je zegt, van dat je voor plezier speelt. Waarom post je dan een foto waar jij en 2 andere kills hebben van kort op de 100 en weinig deaths.

Noem je dat voor plezier spelen? En dat noem jij niet showing off dan? En dan zeg je dat ik aardig die kant opga? Wel ja jij showed of met die foto "waar ik totaal niet tegen kan" dus doe ik maar hetzelfde als jij doet. En dat is ook een show off spelen :smileyvery-happy: .

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

[ Bewerkt ]

Ga je weer verder :smileywink: zucht

Om over de foto verder te gaan. Ik heb deze gemaakt omdat ik een aardig hoge score had en daar erg blij mee was(dat kan toch ook als je voor de fun speelt?) Toen ik hem hier poste was dat een reactie op jou.

Deze discussie gaat helemaal nergens meer over en ik vind dat je hier jezelf ondertussen een beetje belachelijk zit te maken. Laat ik het goede voorbeeld nemen en ga ik niet meer verder op jou in met post die nergens over gaan.

Laten we ontopic gaan mannen :smileytongue:

TimisCool

Level 1

Level 1
k0dex-v2
Bericht 13 van 15 (78 Weergaven)

[ Bewerkt ]

http://www.youtube.com/watch?v=z-jslCuf9LI

dit is demo waar ik meer spray doordat ik meer gefrustreerd was, dan in het domination game.

Nu ook even wat en waarom ik bepaalde zaken haat.

Ik haat mensen die een hoog KDR hebben en een heel laag WLR. En als je/ze me dan, door de enigste manier je me kan killen door te campen.

Als mensen dat doen terwijl ze tegen me spelen en met men team, en wij maken ze dan af en winnen.

Dan mag je er zeker van zijn dat ik, diegene die de ganse tijd heeft zitten campen om zo kills te kunnen maken,  ga beginnen te flamen en als je/ze dan nog eens terug begint te flamen met hoeveel kills je gemaakt hebt en heel weinig deaths en zeggen dat ik suck.

Dan mag je/ze er zeker van zijn dat ik naar diegene zen combat record kijken.

Zie ik daar dat je/ze een KDR hebt van 1.50 tot en met 3.00++ , en maar een WLR van onder de 1.00. Dan doe ik er nog een schepje op en zou ik zoiets zeggen van.

Why don't u go play with ur barbie dolls, u might play better wit that then playing this game cuz u can't win ***** in this game and that u are a *****ing noob.

Level 4

Level 4
xSnipeStroker-
Bericht 14 van 15 (45 Weergaven)

[ Bewerkt ]

Ik heb een K/D van 1.50 en een W/L van 0.90 denk ik. Ik rush naar de objective. Iets wat geen van jullie beiden kan zeggen. Ik ben ook nooit host. En er is een groot verschil tussen host en niet-host.
Mensen ownen... Dat is pas belachelijk. Zo'n uitdrukking dat vroeger ook echt betekenis had. Nu wordt het gebruikt door mensen die denken en niet weten.
En 3 maanden achterstand hebben op Black Ops is belachelijk. Niemand gaat op 3 maanden beter worden in Black Ops. Je bent en blijft een noob in dat game. (Dan praat ik over Black Ops! Niet over jou)
Plaats van over een K/D en een W/L ratio te praten zou je beter letten op de speelstijl van iemand.
Jullie twee staan veel dichter bij elkaar op zulk vlak dan je zou denken. Je merkt gewoon aan iemand hoe hij speelt/denkt.
Ik weet niet goed hoe ik het moet zeggen, maar mensen met een hoge K/D zijn toeristjes. Iedereen was een noob en werd een rusher. Nu is dat zo niet meer. Geen eer meer.

Het klinkt zo belachelijk. Maar vroeger had ik ook nooit geen last van mensen met een hoge K/D. :smileysad:

Level 3

Level 3
ongbakiie
Bericht 15 van 15 (26 Weergaven)

[ Bewerkt ]

Black Ops is niks aan... de MP dan.:Winner:

bij cod 4 en mw2 was de community en vooral het gamen veel beter.

jammer van de hackers bij mw2....

MW3 wordt het weer helemaal. het is dat ze zombie mode hebben anders zou ik geen cod meer van treyarc kopen denk ik.

naar mijn idee heeft BO gewoon geen goede mappen en is het slecht uitgebalanceerd.

Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen

Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Hoi Anonymous!

Heb jij recentelijk een kudo gegeven? :)

Wedstrijden

wayofplay1.jpg

Social Media

playstationNL-twitter.png

playstationBE-twitter.png

specuwazig-twitter.png

thepandorapandora-twitter2.png

Game Character Quotes

"Get back to the pits!" Teammanager in F1 2011

"You fool! You gave cheese to a lactose intolerant volcano god" Lemonhead, Curse of Monkey Island

Nick: "Guess I'm into some side-scrolling from time to time."
Juliet: "Nick, now's not the time to be talking dirty."
Lollipop Chainsaw

"My people... Sons and Daughters of Helghan." Scolar Visari, Killzone

Duke: "Who are you? My evil twin?"

Toekomst-Duke: "I'm you genius! Only back in time" Duke Nukem: Zero Hour

Link: "You feel all warm and fluffy" Zelda: Majora's Mask (Als je de melkkoets hebt beschermt krijg je een masker. Als je nadien nog eens hetzelfde doet, krijg je een knuffel)

Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!

Recent nieuws