Beantwoorden
04 feb 2008
door: BuDdHa_BlaSt Member 117 posts
Level 1

Nieuwe Maps

38 reacties 1.802 Weergaven Aangemaakt: 04-02-2008
Getting bored with the current Call of Duty 4: Modern Warfare maps? Well not to worry, it appears that downloadable maps for the 360 and PS3 versions in particular are on the way. Last week there was an announcement that Infinity Ward were looking to the community for user-created maps, but this is about Official, IW newly created maps.

Please note the following was written in the PS3 Section of the Charlie Oscar Delta forums, and therefore is not strictly PC only, as many people have the view.

Here is what fourzerotwo, IW's Community Relations Manager said on the Charlie Oscar Delta forums:

"New Call of Duty 4: Modern Warfare DLC Maps On The Way

I’ve got some big news I know that everyone has been waiting on official confirmation of and I’m excited to let you guys know that we’re currently working on some official new maps for Call of Duty 4: Modern Warfare that are going to be available as DLC in the future. Last week I let you know that we were on the look out for the best community-made maps, but this week I can let the news out that we’re working on official IW-made maps of our own as well behind the scenes.

These new maps will be adding even more variety to the online multiplayer of Call of Duty 4: Modern Warfare and I’m excited to gradually share more details regarding the new maps as we progress. So keep your eyes tuned to the blog as I’m going to be sharing sneak peek details and insights on what you can expect as we get further and further along with the DLC.

As always, thanks to everyone for your feedback and support. In the spirit of the new DLC announcement, what do you hope to see? Leave a comment and let me know what you’d like to see more of in Call of Duty 4: Modern Warfare? What kind of maps are you hoping to see?"

Many of us are still waiting upon the much needed patch for CoD4 online, but this is very good news nontheless.
Source: Charlie Oscar Delta

Spreekt voor zich:eek: :smileyvery-happy:
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 1 van 39 (1.802 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 1

Re: Nieuwe Maps

jeej, en infinity ward's rep met de patch in het achterhoofd kunne we deze maps in 2010 MISSCHIEN verwachten :smileyvery-happy:

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 2 van 39 (1.800 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 1

haha inderdaad, hopen dat die patch eerst komt en dan zien we wel verder:Thumbs:
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 3 van 39 (1.800 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Member

nou inderdaad ik heb een usa versie dus ik it met smart te wachten maar ik denk dat hij helemaal niet meer komt voor eu dus ik ga maar snel een andere halen maar nieuwe maps zijn altijd welkom
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 4 van 39 (1.800 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 5

kan mij niet schelen dat duurt tog nog maanden zoals de eerste patch die is er ook nog niet dan speel ik al lang ut3
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 5 van 39 (1.800 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Member

jeej, en infinity ward's rep met de patch in het achterhoofd kunne we deze maps in 2010 MISSCHIEN verwachten :smileyvery-happy:

Die kans is groot ja ! :smileytongue:
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 6 van 39 (1.800 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 2

Nou niet zo negatief :smileywink: Ik vind het wel vet dat er nieuwe maps komen... maar ik heb ook gehoord dat ze heel CoD Online gaan resetten en dat iedereen dan weer lekker opnieuw kan beginnen.. weet niet of het waar is, hoor. Ik hoop het niet, iig.

PSN ID: Xarpius :smileyhappy:
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 7 van 39 (1.800 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 1

jeej, en infinity ward's rep met de patch in het achterhoofd kunne we deze maps in 2010 MISSCHIEN verwachten :smileyvery-happy: :Lol: -> spreekt voor zich ik hoop dat ze gratis zijn, zo niet, FU IW ! :Mad: *snip*, weer mapen vanbuiten leren :xRolleyes: .... :smileyvery-happy:
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 8 van 39 (1.800 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Member

Nou niet zo negatief :smileywink: Ik vind het wel vet dat er nieuwe maps komen... maar ik heb ook gehoord dat ze heel CoD Online gaan resetten en dat iedereen dan weer lekker opnieuw kan beginnen.. weet niet of het waar is, hoor. Ik hoop het niet, iig.
ik hoop het wel, die stats boeien me toch niet en het is geinig om als lvl 1 iemand telkens te killen die lvl 55 van prestige zoveel is.....:smileyvery-happy:
Daarnaast vind ik het jammer dat je in meeste spellen kan upranken maar niet lager kunt gaan, zoals bv bij killzone, was echt geweldig!
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 9 van 39 (1.800 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Member

Ik hoop wel dat ze gratis zijn. Anders kom ik naar het kantoor van IW en schiet iedereen persoonlijk neer met een desert eagle :smileyvery-happy:
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 10 van 39 (1.800 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos