Call of Duty

Beantwoorden

Member

Member
NiCKSteR_X
Bericht 11 van 33 (1.624 Weergaven)

Re: Cod 4 : beginnende multiplayers

ik raad je aan om niet overal zomaar rond te rennen, cod4 is een spel waar je binnen een paar kogels dood valt....dus watch the corners!
daarnaast raad ik je juist aan om tegen goede spelers te spelen, hoe hoger de niveau is van de spelers waarmee je speelt des te sneller je gewend raakt aan hetzelfde niveau en des te sneller je eigen niveau stijgt.

en de besturing, die kun je altijd nog veranderen, maar jij bedoeld het spelen met de controller opzich denk ik.....bij ut3 bv kan je ook met een keybord spelen...verders weet ik me geen raad daarvoor aangezien ik altijd al op consoles heb gespeeld, persoonlijk vind ik een controller ook veel fijner dan een muis/keybord.

owja, door de juiste wapens en perks te kiezen voor bepaalde maps en modes kunnen ook in je voordeel werken...

P.S. ik ben op dit moment een free for all persoon...

Me 2 .. :smileyvery-happy:

I like it ! :smileywink:
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Level 1

Level 1
MandalayBay
Bericht 12 van 33 (1.624 Weergaven)

Hoi, ikzelf heb nu voor het eerst in mijn leven een PS3. Ikzelf moet dus erg wennen aan de besturing etc. Omdat ik ook nog nooit een cod game heb gespeeld, raak ik snel gefrustreerd als ik online game! Vaak maak ik maar enkele kills en ga ikzelf 30x dood :Mad: Dus ik ben opzoek naar mensen die hetzelde hebben zodat we een eerlijke/leuke strijd kunnen leveren!

Ben jij ook een beginnende speler, en wordt je ook moe van die experts die je om de seconde omleggen? Voeg me dan ff toe!

PSN = Korkss

Tot dan :smileyvery-happy:

En heeft er iemand een clan ofzo? het lijkt me heel gaaf omdaarbij tekomen maja veel clans eisen wel wat skills en die vallen nog wat tegen :smileysurprised: Dus zij er clans voor beginnende spelers om je skills wat te ofenen?? Let me know!

//Korkss

Heel veel oefenen, ik was ook eerst betreurend slecht in de MultiPlayer.
Wat je kan doen, als je op je stats let, eerst een ''oefenaccountje'' maken, als je dan naar verloop van tijd genoeg hebt geoefend, maak je een nieuw account met een nieuwe start zodat je stats niet verpest zijn.

Member

Member
NiCKSteR_X
Bericht 13 van 33 (1.624 Weergaven)

Heel veel oefenen, ik was ook eerst betreurend slecht in de MultiPlayer.
Wat je kan doen, als je op je stats let, eerst een ''oefenaccountje'' maken, als je dan naar verloop van tijd genoeg hebt geoefend, maak je een nieuw account met een nieuwe start zodat je stats niet verpest zijn.

een stat noob dus :smileywink:

Member

Member
[GloriouS]
Bericht 14 van 33 (1.624 Weergaven)

idd nick, gelijk heb je!
en ik hou ook niet van "zulke" acties, mensen die zich beter "voordoen" dan
dat ze werkelijk zijn....

maargoed, zelf wil ik persoonlijk juist een zo laag mogelijke rank hebben en dan een paar keer zo een ranknoob neerknallen en dan leaved diegene, echt heerlijk en eerlijk om dat te zien!!

iedereen heeft toch recht op wat oefening, ik heb een tweede account waar mijn maten op mogen spelen (die zuigen echt dus ik ga op mijn main account ze niet laten spelen hoor :smileyvery-happy:)

Level 1

Level 1
kdcookie
Bericht 16 van 33 (1.624 Weergaven)

iedereen heeft toch recht op wat oefening, ik heb een tweede account waar mijn maten op mogen spelen (die zuigen echt dus ik ga op mijn main account ze niet laten spelen hoor :smileyvery-happy:)

bwa mijn neefjes hebben vandeweek voor de eerste keer gespeeld. en viel nog mee...natuurlijk shipment was erover! ma al bij al viel mijn stat nog mee...

Member

Member
[Ne Mutlu Türküm]
Bericht 17 van 33 (1.624 Weergaven)

toen ik het gister speelde was ik ook erg nep, maar nu ben ik vlammend.
die stats maak me niet uit

tja vaak sta ik met airstrike binnen en word ik geraakt.... erg bizar, en nee, niet onder een of ander rieten dakje, maar echt midden in een gebouw... :eek: eerst dacht ik aan lag ofzo, maar het gebeurt vaak bij anderen ook dus aan mjin verbinding ligt het niet... bizar

dat is gewoon normaal als er iemand een airstrike uitvoert op een bepaalt gebouw waar je dan toevallig inzit heb je dik ........ :smileytongue:

Member

Member
NiCKSteR_X
Bericht 19 van 33 (1.624 Weergaven)

Klopt , maar jij blijft spelen op jeEcknine account ondanks alle deaths die je hebt :smileywink:

Member

Member
[korkie]
Bericht 20 van 33 (1.624 Weergaven)

Achjah ik ga niet nog zon account aanmaken dat vind ik idd nep! heb vandaag de ganze dag zitten spelen en ben nu rank 17 ofzo en moet zeggen het gaat steeds beter! Soms iets sneller reageren en hoger mikken.. ik schiet vaak in de benen whehehe :Scared:
Maargoed oefening baart kunst:Thumbs:
Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen

Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Hoi Anonymous!

Heb jij recentelijk een kudo gegeven? :)

Wedstrijden

wayofplay1.jpg

Social Media

playstationNL-twitter.png

playstationBE-twitter.png

specuwazig-twitter.png

thepandorapandora-twitter2.png

Game Character Quotes

"Get back to the pits!" Teammanager in F1 2011

"You fool! You gave cheese to a lactose intolerant volcano god" Lemonhead, Curse of Monkey Island

Nick: "Guess I'm into some side-scrolling from time to time."
Juliet: "Nick, now's not the time to be talking dirty."
Lollipop Chainsaw

"My people... Sons and Daughters of Helghan." Scolar Visari, Killzone

Duke: "Who are you? My evil twin?"

Toekomst-Duke: "I'm you genius! Only back in time" Duke Nukem: Zero Hour

Link: "You feel all warm and fluffy" Zelda: Majora's Mask (Als je de melkkoets hebt beschermt krijg je een masker. Als je nadien nog eens hetzelfde doet, krijg je een knuffel)

Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!

Recent nieuws