Beantwoorden

Perks nd Weap.

Joo iedreen,

ik loop op BO Veel rond in de maps ik zit niet graag stil om te wachten ik zou graag weten welke de beste perks en wapen/s zijn die ik dn kn gbruiken.

nu gebruik ik hardline steady aim en Marathon en als wapen MPL. 

maar ik ben niet zeker of het goed is mss kan iemand me hierbij helpen ? 

en waar krijg je de meeste xp van ?

Greetzz ..

Shiiseo. =D

Delen
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Re: Perks nd Weap.

Mischien lightweight maar dan moet hardline weg maar dat zou ik zelf in mijn geval niet wegdoen.
Delen
fantasyfreak
Bericht 3 van 41 (323 Weergaven)

Ik gebruik zelf wel lightweight i.p.v. hardline. Als je goed genoeg knalt heb je ook geen hardline nodig en lightweight is toch handig om nét iets sneller bij de objectives te komen :smileyhappy: (waarmee je veel meer XP krijgt)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Delen
Member
xSnipeStroker-
Bericht 4 van 41 (315 Weergaven)

Als je graag rondloopt, dan kun je veel XP verdienen in Capture The Flag (CTF). Lightweigt, Sleight of Hand ofzo, Marathon. Ak 74u
Delen
fantasyfreak
Bericht 5 van 41 (311 Weergaven)

[ Bewerkt ]

xSnipeStroker- schreef:
Als je graag rondloopt, dan kun je veel XP verdienen in Capture The Flag (CTF). Lightweigt, Sleight of Hand ofzo, Marathon. Ak 74u

precies mijn combi :smileywink: alleen dan met de Famas :smileytongue: (en later G11). Werkt heerlijk om snel aan XP te komen ^_^

Delen

jaa sleight of hand zalk erop zette en leight weight pro dan en dn marathon hebk al ik wil die Pro dus ja xD sleight of hand heb ik al pro en lightweight ook dacht k nu alleen me wapen ng ik heb AK74U mt Grip het wapen waar ik al de meeste kills me hb gehaald maar ik weet het niet ik kan er niet meer mee spele ik weet ook ni waarom ;s het lukt me nimeer zo goed met dat wapen maar ik ga hem trug veel gebruiken nu denk ik i'm still waiting on Commando ): ik bn nu lvl 39 of 40 ng paar leveltjes =)
Delen
Member
xSnipeStroker-
Bericht 7 van 41 (296 Weergaven)

Wel, de AK74u vond ik ook heel goed in het begin, maar na een tijdje viel het me op dat die als maar slechter en slechter speelde dus ben ik gestopt met BO.
Delen
Member
Lelocky
Bericht 8 van 41 (292 Weergaven)

Capture the Flag.

AK74U Red dot sight.

Ghost, Sleight of Hand en Hacker (Handig om de claymores te zien bij de vlaggen).

Free userbars
Free userbars
Delen
Member
pwnagemarre
Bericht 9 van 41 (290 Weergaven)

Ja, capture the flag is een echt team spel, maar headquartes geeft de meeste xp.

Ik gebruik ak74u met rapid fire en perks:

-Ghost (vooral handig dat een choppergunner je niet kan zien :smileytongue:), maar soms ook scavenger, want ik heb vaak gebrek aan kogels, en dan moet ik een ander geweer proberen op te rapen)

-sleight of hand (heel handig als je je ergert aan doodgeschoten worden terwijl je herlaad, steady aim is alleen goed voor snipers :smileytongue:)

-Hacker  (waarschijnlijkst het nuttigste perk voor mij, want ik loop altijd over die rotclaymores)

Hardline zou ik een verspilling vinden van perk, want als je goed je best doet, heb je dat helemaal niet nodig.

Delen

Nee maar de pro versie is zeer handig vind ik dan toch
Delen