Call of Duty

Beantwoorden

Level 3

Level 3
imGibbs
Bericht 91 van 143 (262 Weergaven)

Re: Waar ligt de grens tussen slim spelen en campen

aka_Nero schreef:
lol die zit ook in de multiplayer, geloof me.

Ik zeg niks meer nah. En nee ik geloof je toch niet.

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Quick scope = noob

(veel snipers die dan met 1 schotkillen... of dat zo kan, dan zou ik met een pistool zo ver als een sniper moeten schieten.. dus quick scope gaat nergens over).

maar over het campen:

Als je een 23 killstreak hebt en je wilt een nuke, mag je wel ergens zielig gaan campen... Maar iemand die niets kan en alleen zit te campen voor 2 kills of 3 kills is gewoon triest...

Overigens had ik eens Nuke/EMP/AC-130 killstreaks eens aangezet.. ging met een vriend in ground war spelen en zonder te campen (aanvallen -> gewoon rondjes maken op de map) kwam ik tot 24 kills.. toen was de ronde over.. dus ik heel snel proberen ik te zoeken, zie je het van 9600 naar 9700 naar 9800 gaan.. steeds meer rennen over de map :smileytongue: killt iemand nog 1 man voor me weg.. 9800 en toen opeens 2 kills tegelijk en de ronde was over.. tja, jammer.. maar dat is gewoon fun spelen :smileytongue: campen is niet fun, beetje zielig op 1 plek hangen.

Level 4

Level 4
xSnipeStroker-
Bericht 93 van 143 (250 Weergaven)

[ Bewerkt ]

Je spreekt jezelf tegen! Eerst zit je te zeggen dat mensen moeten campen, dan zit je te zeggen dat campen niet leuk is.
Ow, en als QuickScopen vo noobs is, dan ben je zelf een noob.

GET YOUR STRUCTURE STRUCTURED!
Waarom zou iemand die goed kan snipen een noob zijn? Een goeie sniper, zo ben je niet geboren. Je oefent tot het kan.
En je zit te lullen over snipers maar dan begin je plots over pistooltjes?! Get ya ***** together!
Geef eens een ECHTE reden waarom ze noobs zijn!?

En dat van die aimbot. Dat bestaat, alleen vind je ze op PS3 en Xbox zo goed als niet. (Misschien 0.000001% ofzo) Op PC komt ie vaker voor.
In het spel noemt het aim-assist. Dat heb je bij elk wapen. Dan gaat je crosshair niet naar de vijand toe, het beweegt gewoon mee met de vijand. Door puur te aimassisten haal je geen kills, en extra hulp is het ook zo goed als niet. (Moet je al een hele dikke KILLZONE noob zijn om te denken van wel)

In Groundwar zijn er trouwens geen rondes!!!

Het is niet omdat iemand op Sensitivity 7 of hoger speelt, dat ie aimbot heeft.

Zie? Ik kan ook alles door elkaar zetten en grof doen.

Level 3

Level 3
ongbakiie
Bericht 94 van 143 (254 Weergaven)

[ Bewerkt ]

@hierboven,

misschien moet je die "r" uit je psn id weghalen :BigGrin:

verder zit er vaak wel wat in wat je zegt , je reageert alleen altijd zo ... eehm ,hoe zal ik het zeggen.... vriendelijk naar anderen toe.

Level 4

Level 4
xSnipeStroker-
Bericht 95 van 143 (251 Weergaven)

Inderdaad. Dank je.
Mensen beseffen het niet als ik vriendelijk ben.
En ik ben niet grof, ik gebruik gewoon dezelfde tactiek als jullie: Jullie tekst komt slecht over bij mij, mijn tekst komt slecht over bij jullie.

Level 3

Level 3
ongbakiie
Bericht 96 van 143 (250 Weergaven)

geen dank:BigGrin:

echter kan ik me persoonlijk niet echt vinden in "jullie".

laatst keer bij de dokter werd me niet medegedeeld dat ik aan skizofrenie lijdt. 

verder komt je tekst bij mij niet slecht over,dat kan je ook weten naar aanleiding van mn vorige reactie.

ik had het meer over "de toon die de muziek maakt" :smileywink:

iig fijne avond nog he :Sniper:

ltrs

Level 4

Level 4
xSnipeStroker-
Bericht 97 van 143 (248 Weergaven)

Mijn tekst was niet naar jou gericht, maar naar de mensen waarover jij sprak: "vriendelijk naar anderen toe".
Ik sprak dus over die anderen.
:smileywink:

Level 3

Level 3
ongbakiie
Bericht 98 van 143 (247 Weergaven)

[ Bewerkt ]

XD

hoppa ! 1-0 voor jou met een no-scope 720 headshot lol

maar toch was dit een vriendelijk gesprek, dus het kan wel :Lol:

PS,ben eigenlijk nu ook wel een beetje benieuwd wat jouw "style" van spelen is.:Ninja:

Level 3

Level 3
imGibbs
Bericht 99 van 143 (225 Weergaven)

[ Bewerkt ]

ongbakiie schreef:

XD

hoppa ! 1-0 voor jou met een no-scope 720 headshot lol

maar toch was dit een vriendelijk gesprek, dus het kan wel :Lol:

PS,ben eigenlijk nu ook wel een beetje benieuwd wat jouw "style" van spelen is.:Ninja:

Ik ben eigenlijk ook benieuwd naar zen stijl. De enigste waar ik zeker van ben , die ik ooit online op cod4 ben tegen gekomen is online-player , die hier vroeger ook wel eens poste.

En ik HAAT die aim-assist in dit game, als ik nu voor SitRepPRO ging en ik zag dan een claymore en er nog een vijand voor staan en ik probeerde dan te aimen naar die claymore begint men maken naar die vijand toe te gaan en dan word ik wel eens gekilled, door iemand of juist door diegene van wie die claymore was.

[ Bewerkt ]

Je spreekt jezelf tegen! Eerst zit je te zeggen dat mensen moeten campen, dan zit je te zeggen dat campen niet leuk is.
Ow, en als QuickScopen vo noobs is, dan ben je zelf een noob.

GET YOUR STRUCTURE STRUCTURED!
Waarom zou iemand die goed kan snipen een noob zijn? Een goeie sniper, zo ben je niet geboren. Je oefent tot het kan.
En je zit te lullen over snipers maar dan begin je plots over pistooltjes?! Get ya ***** together!
Geef eens een ECHTE reden waarom ze noobs zijn!?

En dat van die aimbot. Dat bestaat, alleen vind je ze op PS3 en Xbox zo goed als niet. (Misschien 0.000001% ofzo) Op PC komt ie vaker voor.
In het spel noemt het aim-assist. Dat heb je bij elk wapen. Dan gaat je crosshair niet naar de vijand toe, het beweegt gewoon mee met de vijand. Door puur te aimassisten haal je geen kills, en extra hulp is het ook zo goed als niet. (Moet je al een hele dikke KILLZONE noob zijn om te denken van wel)

In Groundwar zijn er trouwens geen rondes!!!

Het is niet omdat iemand op Sensitivity 7 of hoger speelt, dat ie aimbot heeft.

Zie? Ik kan ook alles door elkaar zetten en grof doen.

=================================================================================

Ik denk dat ik nu met iemand praat die vaak als sniper speelt?

Nou, ik spreek mezelf niet tegen. Als iemand normaal een killstreak van 23 kan krijgen, dan mag hij best wel gaan campen ergens in een hoekje voor die 2 kills.. Maar dat is niet hetzelfde als 25 kills op dezelfde plaats zitten en dan zonder te bewegen die daar te maken. Dus ik spreek mezelf niet tegen.

Waarom ben ik dan noob? Quick scopen gebruiken mensen die niet normaal kunnen schieten. Ze hebben alleen 1 kans om goed te raken, maar als ze met iets normaals gaan schieten zijn ze opeens heel slecht...  Of check een game waarbij er geen quick scope gebruikt kan worden, gelijk kunnen ze niet meer sniperen!

Je kan wel zeggen dat ik structuur moet krijgen, maar dan moet jij nog even leren lezen (oefenen help!).

Iemand die goed kan snipen (hoeft geen quick scope te zijn) heb ik geen probleem mee, ben zelf niet de beste erin maar toch zeker niet de slechtste. oefenen helpt zeker, maar als aanvaller op short range heb je vrijwel niets aan een sniper.

Nogmaals lezen, als je met een sniper zo snel op iemand kan richten en daarnaast in 1 klap dood van een korte afstand (in cod). dan zou je ook net zo goed met een pistool kunnen sniperen.. Dus ik bedoel ermee dat het niet klopt. Je gaat toch ook niet in het echt met een sniper volop rushen en met een pistool sniperen? Nee, pistool is voor de korte afstand en sniper voor de lange afstand. Dus nogmaals -> BETER LEZEN!!!

Aimbot komt ook op Xbox redelijk vaak voor (zeker niet 0.000001%). Dus je kan wel zeggen dat ik redenen moet verzinnen, maar jij komt met gegevens die jij momenteel verzint. Op de pc komt het ook zeker vaker voor, maar dat heeft zo z'n redenen (denk aan dat er meer spelers zijn op de pc/makkelijker mods/hacks te maken zijn voor pc etc etc)

Verder denk ik dat jij een sniper (quick scope) noob bent, daarom ben je zo boos :smileywink:

Owja, met ronde bedoelde ik: was de ronde bijna over, alleen was het vergeten aan te passen. 1 groundwar noem ik gewoon een ronde.. 

Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen

Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Hoi Anonymous!

Heb jij recentelijk een kudo gegeven? :)

Wedstrijden

wayofplay1.jpg

Social Media

playstationNL-twitter.png

playstationBE-twitter.png

specuwazig-twitter.png

thepandorapandora-twitter2.png

Game Character Quotes

"Get back to the pits!" Teammanager in F1 2011

"You fool! You gave cheese to a lactose intolerant volcano god" Lemonhead, Curse of Monkey Island

Nick: "Guess I'm into some side-scrolling from time to time."
Juliet: "Nick, now's not the time to be talking dirty."
Lollipop Chainsaw

"My people... Sons and Daughters of Helghan." Scolar Visari, Killzone

Duke: "Who are you? My evil twin?"

Toekomst-Duke: "I'm you genius! Only back in time" Duke Nukem: Zero Hour

Link: "You feel all warm and fluffy" Zelda: Majora's Mask (Als je de melkkoets hebt beschermt krijg je een masker. Als je nadien nog eens hetzelfde doet, krijg je een knuffel)

Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!

Recent nieuws