Call of Duty

Beantwoorden

Re: call of duty 4 (ps3)

^da is ni strategisch, das campen, en dus noobisch :smileytongue: :smileywink:
das nie echt campen wak doe, ik w8 gewoon tot ik een manneke zie op 1 plekske, pats neer, dan verplaats ik mij (want wie blijft zitten is LOMP -> killcam, DUH ! xD)

zo verplaats ik mij op de map meestal ^^ of ik ga met de groep mee en nblijf bij die mannen een chokepoint houden tot de hel voorbij is en dan scannen :smileytongue:

mooiste van al vind ik zo als je met 3-4 van je man in een straatje gecrouched achter de minste beschutten die je vind probeerd weerstand te houden, granaten ontploffen, ontplofte auto stukken vliegen rond je oren, je ziet de hitte van je teammate zen geweer afkomen als ie schiet (zo mooie graphics physic :smileytongue: ben er gek op)

That's War for ya :smileytongue:
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Level 1

Level 1
TIGER1125
Bericht 672 van 917 (21.403 Weergaven)

Hmm... ik dacht dat ik vorige keer toch echt een killstreak van 20 had... staat er in m'n dingetje in the barracks dat het er toch maar 1 van 17 was...

Wat wel opvalt is dat het spel toch aardig simpel blijft en dat desondanks dat er een systeem in zit waarbij je gelinkt wordt aan tegenstanders van hetzelfde niveau zitten er vaak maar een paar echt goede bij... (of ze hebben allemaal steeds een round off ofzo)

Member

Member
[ecdeweert92]
Bericht 673 van 917 (21.403 Weergaven)

Ik speelde eergisteren ZEER goed :smileyvery-happy: Killstreak 24 :smileytongue:

Level 1

Level 1
goeroe360
Bericht 674 van 917 (21.403 Weergaven)

Online vindt het zoeken nog wel retetraag gaan en zou wel wat sneller mogen ook dat host end zie ik nog steeds te vaak voordat je een stap hebt gezet. En het is ook jammer dat je die voice chat niet kan uitzetten. Mijn god wat zijn die amerikanen toch irrtitant, gisteravond had zo'n halvezool zijn ghettoblaster voor de microfoon gezet zodat iedereen van zijn rap kon genieten. Leave je de room zit je weer met een krijsend kind op de achtergrond in de volgende game. Laat ons gewoon lekker gamen met europeanen en laat die amerikanen lekker met elkaar knallen.

Level 1

Level 1
TIGER1125
Bericht 675 van 917 (21.403 Weergaven)

De aankomende patch lost dat probleem op heb ik gelezen dan kunnen wij ook net als de xboxers ook muten... Eindelijk... Het irriteert met een beetje 9 van de 10 keer hoor je toch alleen maar onzin... dus die eavesdrop perk heeft ook zeer weinig nut.

Level 1

Level 1
Kendorjia
Bericht 676 van 917 (21.403 Weergaven)

ja die eavesdrop functie is wel handig in bijvoorbeeld clanwars, maar in gewoon fun parti!jen ben je er idd niets mee... Normaal heb je zo'n mute functie helemaal niet nodig, mocht iedereen gewoon normaal doen en beseffen dat je niet moet chatten via dat spel, maar gewoon elkaar helpen tijdens het spelen...van daaruit gaat Infinity Ward, jammer genoeg is het leven zo rooskleurig niet en zijn de mensen die het spelen vaak zo'n stelletje idioten die inderdaad nix beter weten dan hun muziek of iets dergelijks met de rest mede te delen, om een of andere vage reden voele ze zich dan 'cool'...

Btw, dat matching systeem werkt idd niet echt, ik ben nu prestige rank 1 level 40 en wordt bij free for all vaak in rooms gezet met mensen van gemiddeld level 10, nog niet eens prestige... ja dan kan je de scores wel voorspellen... zit ik op nog geen vijf minuten al aan 30 kills en die mannen zelf amper vier of vijf ofzo....

bij andere modes loopt het gelukkig wel beter

Level 1

Level 1
TIGER1125
Bericht 677 van 917 (21.403 Weergaven)

Ik snap IW zowiezo niet dat ze er vanuit gingen dat het niet nodig is om te muten... Ik doe het zo vaak zeker als ik alleen speel en er gasten zijn die toch niets zinnigs zeggen...

Nou ja het werkt opzich wel dat matching systeem maar ik denk dat de prestige gasten allemaal bij elkaar gedropt moeten worden en niet zo willekeurig in allerlei games... Ik bedoel ik ben nog geen prestige maar het overgrote deel van die gasten zijn niet bepaald moeilijk om te leggen...

Maar Kendorjia vertel eens wat is nou jou wapen en perk voorkeur..?

Level 1

Level 1
Kendorjia
Bericht 678 van 917 (21.404 Weergaven)

Dat heb ik hier al eens vermeld hoor :smileywink:

maar goed

enkele van mijn favo wapens en perks:

- G36C met red dot, golden AK-47 met silencer, mp44, golden desert eagle,
- stopping power, uav jammer, steady aim, overkill, double tap, sleight of hand, deep impact, claymore * 2

Banaan_us
Bericht 679 van 917 (21.404 Weergaven)

ik ben van Antwerpen, hoe kan het ook anders :smileyvery-happy:

Ben van westerlo :smileytongue: . Zal je eens toevoegen op psn :smileyhappy:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
FlyingDutchman_
Bericht 680 van 917 (21.404 Weergaven)

Kom nou maar met die patch :smileytongue:
Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen

Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Hoi Anonymous!

Heb jij recentelijk een kudo gegeven? :)

Wedstrijden

wayofplay1.jpg

Social Media

playstationNL-twitter.png

playstationBE-twitter.png

specuwazig-twitter.png

thepandorapandora-twitter2.png

Game Character Quotes

"Get back to the pits!" Teammanager in F1 2011

"You fool! You gave cheese to a lactose intolerant volcano god" Lemonhead, Curse of Monkey Island

Nick: "Guess I'm into some side-scrolling from time to time."
Juliet: "Nick, now's not the time to be talking dirty."
Lollipop Chainsaw

"My people... Sons and Daughters of Helghan." Scolar Visari, Killzone

Duke: "Who are you? My evil twin?"

Toekomst-Duke: "I'm you genius! Only back in time" Duke Nukem: Zero Hour

Link: "You feel all warm and fluffy" Zelda: Majora's Mask (Als je de melkkoets hebt beschermt krijg je een masker. Als je nadien nog eens hetzelfde doet, krijg je een knuffel)

Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!

Recent nieuws