on 08-03-2009 02:30 PM
Hei hei alle sammen![]()
Jeg har jobbet veldig lenge med min nye Lbp level, men dessverre er det kun 13 stykker som har spillt den =(
Derfor spør jeg dere om dere kan prøve den ut og si hva dere synes om den![]()
Banen heter The New Story
Dere kan også søke etter psn navnet mitt som er Spurvugle
Selv om banen ikke er spillt av så mange har den fått god kritkk og har fått 4 av 5 stjerner, 2 hjerter og tags som brilliant og morsom.
Husk å hjerte banen og meg som skaper vis dere liker den![]()
På forhond takk![]()
09-03-2009 02:02 AM - edited 09-03-2009 02:04 AM
skal prøve det..
litt kjipt når det er så få som spiller...
hadde samme problem med mitt, men det er for dårlig uansett til å bli populært, så jeg jobber med ett nytt og bedre brett nå.
noen tips.
1. legg det ut på http://www.littlebigland.com/
går fort å lage en konto og legge ut ett innlegg med bilder og info om ditt brett.
2. hvis noen random folk blir med mens du spiller ett brett, spør om de vil prøve ditt brett og spill det etterpå.
3. film mens du spiller brettet og legg det ut på youtube
btw. prøv gjerne mitt. for info se link...
![]()
on 01-08-2009 10:28 AM
on 01-08-2009 07:38 PM
on 01-12-2009 08:08 PM
hej jeg kunne rigtig godt tænke mig littleBigPlanet så jeg for det måske til jul ["_"]
(jeg ønsker det mig til psp)
og hvis jeg får det vil jeg prøve alle som har skrevet her´s baner
go sackboy
on 07-12-2009 03:37 PM
10-12-2009 10:37 PM - edited 10-12-2009 10:40 PM
Tusen takk![]()
Den er ganske gammel nå da![]()
Vis du har lyst kan du jo prøve "Defend your Castle" som er en av mine nyere baner ![]()
Sjekk også ut The ultimate sticker pack". Det er ikke noen bane, men den gir deg endel stickers som er vanskelige å låse opp + noen farger som ikke ble inkludert i spillet![]()
Men igjen tusen takk
![]()
http://www.gametrailers.com/users/spurven/gamepad/
^^ Bilder av stickerne og fargene man får av " The Ultimate Sitcker pack" XD
on 17-12-2009 07:45 PM
hei, jeg prøvde banen din. Første gang klikka banen med den bilen du skulle kjøre og den fienden som ikke kunne gjøre noen ting som var diger, andre gang gikk banen som smurt og jeg syntes den var sånn passe bra, kan fikse litt på den.
on 17-12-2009 07:50 PM
vanskelig bane må jeg si
on 05-02-2010 05:31 PM
|
|
|
|
|
|
|
|
Följ också vår Skandinaviska Community Manager DancingTurian
Website ©2013 Sony Computer Entertainment Europe
All content, game titles, trade names and/or trade dress, trademarks, artwork and associated imagery are trademarks and/or copyright material of their respective owners. All rights reserved. [more info]